Pontosabban ezt mondtam a címkeoldalakról és ez ma is tartom:
"Mi a helyzet a címkézéssel? Használjuk, vagy ne használjuk a címkéket az oldalainkon, például, ha WordPress hajtja az oldalt? Használjuk a címkéket a SEO pluginekben vagy sem?
Ez egy nagyobb témakör, külön cikket érdemelne, de a lényeget megpróbálom összefoglalni. Használjuk a címkéket, mert a releváns oldalakat, termékeket összeköti. Ez jó a keresőnek és jó a felhasználónak is.
Az más kérdés, hogy a címkeoldalakat indexeltessük-e vagy sem. Ökölszabályként azt mondanám, hogy inkább ne, de ha jók vagyunk SEO-ból, akkor a válasz az, hogy részben.
Válogassuk ki azokat a címkeoldalakat, amelyekre van felhasználói keresés. Ezt megvizsgálhatjuk egy kulcsszókutatás, de akár Google Analytics segítségével is. Amelyekre van keresés, és elegendő cikk, vagy termék kötődik hozzá, azt fejlesszük! Hogyan? Nos, kapjon a címkeoldal egy kis bevezetőt, fogaljuk össze mi van itt, esetleg a szövegből linkeljünk meg más, kapcsolódó hasznos oldalakat. Írjunk egyedi meta leírást, title-t. Ha ezeket megtesszük virágozni fognak a címkeoldalaink.
Ha automatán az összest indexeltetjük, akkor gyenge minőségük miatt lehúzhatják egész oldalunk minőségét. A kevesebb sokszor több."
A SEO szakértő válaszol
Könyvjelzők