Ha valaki magától ír szöveget az sokszor nem minőség, sőt......Így minőséget fogsz nyújtani
Ha valaki magától ír szöveget az sokszor nem minőség, sőt......Így minőséget fogsz nyújtani
@brendi2
Ebben igazad van, de a minőséget az egyedi tartalomra értettem és nem a szöveg minőségére, hogy most szakember írta -e vagy sem. A témában a duplikáció elkerülése volt a cél. De köszönöm a kiigazítást.
Ha egy webáruházban a cuccokat 5 listában listázom (meg persze saját kategóriáikban):
1.: CSAK kiemeltek
2.: CSAK akciósak
3.: CSAK termékek
4.: CSAK szolgáltatások
5.: MINDEN
akkor most az első 4 lista az 5. csoportnak a canonical-ja? Mert a Google súgó szerint a canonical ugyanazt jelenti, csak másként listázva. Viszont ez nem listázási, hanem szűrési különbség!
Köszi: kagabor
Ez a duplikáció dolog kezd zavaros lenni.
1. Van egy relatív friss domain (2-3 hónap), rajta egy kb. 4 hetes írás.
2. Ennek az írásnak legnagyobb részét szóról szóra lemásolja egy bika katolikus hírportál forrásmegjelölés nélkül.
3. A másolt szövegrészekre keresve eltűntem a találati listából (amit nem másoltak, az a helyén van).
Írtam nekik, hogy "jó van mosmá", erre beleírták a cikkbe a nevem, hogy az én írásomról van szó, illetve levették a saját nevüket a cikk alól. Hát sokra megyek vele... De nem is ez az érdekes, hanem inkább az, hogy mi a csudáért esek ki az indexből, ha egy komoly honlap átveszi az írást. Nincs ez így jól.
Ez általános eset? Másnak hasonló...?
No, hátha érdekel valakit az esettanulmány... Nyavalyogtam, így nagy nehezen kirakták a linket, ami után simán visszahozta a google indexbe a szöveges tartalmaimat. Ráadásul így a szövegrészekre keresve az én tartalmamat hozza elsőként.
A sík egyszerű tanulság szerintem az, hogy a Google-t nem mindig érdekli, hogy kié az eredeti tartalom. Pofa szerint dönt.
Thx az infót lexxx7, engem pl. érdekelt és tanulságos volt.
Sziasztok!
A véleményeteket szeretném kérni:
A webáruházamban a fő és alkategóriákban is szerepelnek a termékek, azaz az alkategóriákat csak szűkítésre lehet használni.
Ez duplikációt okoz, mert minden kategóriánál a kategória neve is benne van az url-be.
Canonical-t nem nagyon merem használni, mert a seo url-re való átirányítás is azzal történik a webáruház fóruma szerint.
Érdemes így hagyni és megoldani valahogy a duplikációt, vagy inkább a legalsó alkategóriába legyenek a termékek?
Válaszokat előre is köszönöm!
Ha a meta descriptionban szereplő szöveg szóról szóra szerepel az adott oldal tartalmában is az mennyire baj? Büntet a google érte? Van értelme ilyet csinálni, azért, hogy még leíróbb legyen a description?
Egyáltalán nem baj "büntetés szempontjából". Sok plugin azt csinálja, hogy az első x szót húzza be descriptionba. Így legalább (többé-kevésbé) biztos, hogy azt fogja beadni a Foogle. Egyet viszont ne feledj: a descriptiont a Googleben bóklászó olvasónak írod, ráadásul abból a megfontolásból, hogy a 10 (7) találat közül a TE honlapodra kattintson rá. Ennek fényében nem feltétlenül a kiragadott 1db mondat lesz a nyerő. Különböztessen meg a többiektől, ragadja meg az olvasó figyelmét, keltse fel az érdeklődését és motiváljon kattintásra. És ne legyen több, mint cirka 155 karakter.
Könyvjelzők