Neki. Várj, nem. Neked. Mert egyrészt nem pszichológiával győz meg, hanem észérvekkel.
Amúgy magamból kiindulva neked van igazad. Röviden:
Ha az adott webáruház jó áron adja azt, amit keresek és nem úgy néz ki, mint egy vödör szar, akkor megvettem a cuccot. A kérdés csak annyi, hogy be tud-e rántani az oldalára, ott már csak az számít, hogy a látványtól ne legyek egy csapásra bizonytalan.
Egy kezdő (középhaladó) webáruháznak ezt a szintet kell megütni, semmi többet. A többi energiát/pénzt a marketingre kell erőltetni.
Legutóbb itt vásároltam Bosch 2 in1 akkus kézi porszívót (30 890 Ft volt)
Yesshop - Webshop
Hogy miért Bosch-t választottam talán magyaráznom sem kell (nézd csak, hát nem egy brand?!), de miért ebben a webáruházban vettem meg? Kérdezd meg!
Segítek: nem az áron múlott és nem csak ebben a webáruházban volt elérhető. Na, ki jön rá, hogy akkor miért ott vásároltam meg?
Passzolom, jó volt a reklámjuk?
(mondjuk ilyen terméket én egész másképp vásárolok, feltépem magam egy ár összehasonlító oldalra és megveszem ott, ahol a legolcsóbb)
Pedig majdnem... Igen, árukeresőben kerestem (természetesen) azon belül pedig OMW webshopról van szó Ez a porszívó pont elfogyott, de mutatok rá egy másik példát: https://komposztalo.arukereso.hu/cur...57-p359406021/
És amely webshop itt érhető el: https://webshop.yesshop.hu/termekek/...0-cur-17181157
Alatta: A webáruházat a YES Certified Merchandise Kft. üzemelteti.
Azt remélem nem kell elmagyaráznom, miért OMW webshopot választottam.
Aztán most keressetek azon a webshopon hiper-szuper tech megoldásokat. Nem fogtok találni.
Egyszer már elengedtem a témát de akkor ezek szerint egy webfejlesztő élete felesleges hiszen a marketing ami fontos, hiszen az hoz vevőt a fejlesztő meg menjen a sunyiba.
Kicsiben kel kezdeni, piorítás szerűen de azért nem mindegy hogy egy konverzió mennyire jön ki.. ott meg kel a jó webes.
Teljesen egyetértek veled. Nem a webshopnak kell eladni és nem is a landing page oldalnak. Ezeknek csak ki kell szolgálnia azokat, aki vásárolni akarnak.
Az eladás rész máshol történik, ott ahol azokat az információkat kapja meg, amiktől meghozza a vásárlási döntését.
Amúgy az OMV nem tudom mi. Az arukereson pedig csak azok a webshopok vannak, akik beregeltek. Néha sokkal jobbakat találsz a google keresővel
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
OMV Magyarország: https://www.omv.hu
Majdnem. Nyilván nem így van, és igazad van neked is, ahogy nekem. Egyszerűen súlyozni kell a fontossági sorrendet. A webáruház már csak egy eszköz, ahogy DomainFlotta írta, csupán kiszolgálja a vásárlókat. Ehhez nyilván kell egy kellemes felhasználói élmény, szükég van jó ügyélszolgálatra, ár-összehasonlításra, nyomonkövetésre, mindenre, amivel tovább fokozhatod a vásárlás élményét.
De kell vásárló. És a vásárló nem csak úgy kószál a neten, és nem tudja mit keresve betér egy-egy webáruházba, hanem céllal jön. Ezt a célt nem a webáruház high-tech kiszolgálása fogja megteremteni.
Ha nyitsz egy masszásszalont, fontos a kényelem, a luxus, az ügyfélrefigyelés, a kapcsolat és a nyugodt környezet. De nem a lakberendező fogja behozni az ügyfélt. És a masszás utáni igényemet sem az általam sosem látott masszásszalon berendezése fogja felkelteni.
Nyitásnál (akár offline akár online bolt) és azt azt követő pár évben az ügyfélszerzésre kell több hangsúlyt fektetni, különben bezár a bazár. Ide kell összpontosítani, azután ha így sem vásárol az ügyfél, meg lehet nézni miért nem, hol a hiba a gépezetben. De ügyfél nélkül nincs üzlet.
Hogyan is ad el Dwight és Jim?
Szerintem pontosan az ügyfélszolgálat és garanciakezelés a legfontosabb. Természetesen az ár is az lenne, ha mondjuk egy 50000-es terméket valahol 25000-ért adnának, nulla ügyfélszolgálattal, ott venném meg. De most 1000-2000 Ft-os különbségekért ülnek fel az emberek a szopórollerre? Amikor videokamerát kerestem, volt olyan webshop, ahol 0 leírás volt, s a bolt amúgy ékszereket árult. Szerintetek miért nem ott vettem meg? Pedig az első helyen volt az árukeresőben.
Azt úgy hívják, hogy bizalom és hitelesség. Előre nem tudhatod, hogy jó-e a garanciakezelés, hanem csupán bízol benne (azaz hiszel benne)
De ezt akkor is megelőzi a vásárlási szándék. Gondolom te sem a "garanciakezelést" keresel a neten termék nélkül, hanem árut vagy szolgáltatást akarsz vásárolni. És azt, hogy hol veszed meg, az csak is kizárólag a bizalom és hitelesség fogja vezérelni. Ez pedig a marketing felelőssége.
Minden csak ezután jön..., de nem csökkentve ezeknek a jelentőségét. Csupán a helyes sorrendre kell ügyelni.
Könyvjelzők