Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (45) összesen

Téma: Webáruház Seo

  1. #11
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-06-24
    Hozzászólás
    1.272
    Begyűjtött 576 köszönetet
    379 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    jól mondta gregory. ha nagyobb az ügyfél töke, akkor nem sajnálja rá a pénzt.



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Freedom (2017-07-11)

  3. #12
    Új tag
    Csatlakozott
    15-05-18
    Hozzászólás
    7
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Húhh, köszi srácok a hszeket, két dolog miatt döntöttünk a shoprenteres bérlés mellett:

    - Egyszerű, kompakt kezelőfelület, gyors termékfeltöltés, már beüzemelt modulok, integrálható fizetési módok, előre felvitt GLS csomagpontok / postaautomaták, stb (tehát egy cms összerakására nem lett volna időnk se, kedvünk se hozzá)
    - Gyors support, ha valami kínom van, hívom őket, megoldják...

    Egyébként az árukészletbe fektettünk inkább mint egyedi fejlesztésbe, ez új piac számunkra, és nem tudtuk / tudjuk, mennyire lesz rentábilis. Így viszont havi 20+fáért tudjuk megnézni, mik a lehetőségeink.

    Hát igen ööö a sablonok nem valami pofásak, de ha lesz idő hozzányúlok. Viszont az eredeti fejvadászat témában még nem sok ajánlatot kaptam A cél "csak" az egyelőre, hogy azt a 3-4-5 konkurens webshopot bizonyos márkákra, keresőszavakra lenyomjuk. A forgalmat kezdetben 50-50%-ra terveztük FB / G megoszlásban, aztán pedig már ajánlások alapján szájról szájra terjedést. Ebből az F rész teljesült is, de kíváncsi lennék, ha a Google-re kicsit rá lenne fektetve az oldal, mennyi plusz konverziót produkálna.

    Mivel a SEOhoz abszolút hülye vagyok, ezért is kérek itt segítséget (vagy tanácsot, akkor kérem az Adminokat hogy a megfelelő alfórumba pakolják át ezt a postot). Nem akarok egetrengető dolgokat véghezvinni, csak a jelenlegi kb. 50 ezres lehetséges maximális vásárlótáborból 100-150 vásárló van, akiknek a számát szeretném radikálisan növelni.

    A profitot meg inkább visszaforgatjuk promóciókba, készletbővítésbe jelenleg.



  4. #13
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 530 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Amit javaslok hogy elsőnek próbáljátok ki magatokat adwords és fb hirdetésekkel. Nem egy ügyfelünk van aki erre alapozza a forgalma nagyrészét és jogosan. A Google kiszámíthatatlan nem lehet arra építeni hogy jön egy állatka és elsöpri a bevételt és a vállalkozást. Viszont kihagyni sem szabad mert egy hosszútávú stratégiával további bevételi forrást jelent. Minden termék csomoportra, márkára hirdetéseket kel létrehozni tesztelni, optimalizálni hogy megérje hirdetni. Ezek mentén finomítani az oldalt. Remarketingezni, kis leadeket szerezni (pl csak email ha már nem vásárol stb.).
    Lesz forgalom így, lesz mit csinálni és ezek után lehet SEO-zni ami nem 1 hónap. Sokan azt hiszik 1-2 hónap és durr bele. De ha hosszútávú eredményt akar valaki organikus találatokra az sok idő, addig meg éhen hal a család..

    Shoprenter havi 20+áfa nekem picit extrém kategória még mindig. Főleg hogy bő egy év után egy jó rendszer ára kijön, de kezdésnek mindenképpen jó (mondjuk én kisebb csomagot választottam volna).



  5. #14
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 530 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Pedig most éppen azt teszed, amit mondok Promózod a terméked (webáruházad motorját) és a magad szolgáltatását. És teszed ezt egy olyan felületen, (itt, ezen a fórum), amely nem tudja a felsoroltak közül az egyiket sem (AB tesztek, Félbe hagyott vásárlások stb. stb...)

    Értitek, vagy nem?

    Ezt (vagy ehhez hasonlókat) kellene tennie a topicnyitónak is. Reklám, marketing, valódi ütős PR cikkek, valódi fórum-blog hozzászólások, FB csoportok, bla... bla... bla ... Elkötelezetten(!) terjeszteni a termékét, hogy a vásárló már csak fizetni menjen fel a honlapjára. Pont azt, amit most Gregory Stone is tett a saját termékével.
    Őszinteség a legjobb promó. Sosem szoktam lenyomni a szolgáltatásunkat az ügyfeleink torkán, mert utána csak engem hibáztatna ha jogos ha nem : D




    Vittore1982 : Angol bill, igyekszem helytállni.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Freedom (2017-07-11)

  7. #15
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Őszinteség a legjobb promó. Sosem szoktam lenyomni a szolgáltatásunkat az ügyfeleink torkán, mert utána csak engem hibáztatna ha jogos ha nem : D
    De érted a lényeget, nem? Te sem a honlapodon próbálod meggyőzni a látogatót (meg lehet próbálni, de úgy sem ér semmit sem), mert a hozzátok beeső ad hoc (véletlen) látogató sosem fog tőletek rendelni (vagy csak mérhetetlen kis mennyiségben, pl. 0.3-0.5%-ban). Az elméleti eladásnak (fejben) már azelőtt meg kell történnie, mielőtt a honlapra látogatnának.

    A boltba lépést megelőzően már tudom hogy mit akarok vásárolni. A boltba már csak fizetni és átvenni az árut mennek az emberek. Ergo: a bolt már csak egy eszköz az üzlet lebonyolítására, és mint eszköz, csupán meg kell felelnie egy minimum marketing és technikai követelménynek.



  8. #16
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 530 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De érted a lényeget, nem? Te sem a honlapodon próbálod meggyőzni a látogatót (meg lehet próbálni, de úgy sem ér semmit sem), mert a hozzátok beeső ad hoc (véletlen) látogató sosem fog tőletek rendelni (vagy csak mérhetetlen kis mennyiségben, pl. 0.3-0.5%-ban). Az elméleti eladásnak (fejben) már azelőtt meg kell történnie, mielőtt a honlapra látogatnának.

    A boltba lépést megelőzően már tudom hogy mit akarok vásárolni. A boltba már csak fizetni és átvenni az árut mennek az emberek. Ergo: a bolt már csak egy eszköz az üzlet lebonyolítására, és mint eszköz, csupán meg kell felelnie egy minimum marketing és technikai követelménynek.
    Nem teljesen értek egyet. A weboldalon számos eszközt lehet bevetni a konverzió elérésére. Ha nem lenne haszna akkor minek vannak marketing szakemberek, UX desginerek és miért van kismillió eszköz a látogatók elemzésére?
    A becsábítás is egy külön művészet, nem másabb mint egy fizikai boltba bejutnom. Miért megyek oda? valamit tudnom kel előtte hogy miért megyek? Akció, kedvezmény, jó árak, kedves emberek, igényes hely, ismerős mondta stbstb. Egy kisboltba is azért megyek és csak azért oda mert tudom hogy ott pl friss a zsemle. Az már marketing mikor a pult tele van nyalánsággal és én mindig veszek valami jó kis ukrán csokit.. Weblap ugyanez.

    Eladni bárki tud, de hogy megérje azt már kevesen, és hogy átlagon felüli eredmények legyenek az nagyon keveseknek adatik meg. Átlagos konverzio 0.5-1% kiemelkedő már a 8-10% is.
    Mi egy webáruháznak kitakaritottuk a hirdetéseit, több eladása lett ugyanannyi költés mellett, és most több tesztnek köszönhetően emelhette a hirdetési költséget olyan szintre hogy duplázza árbevételét. Ezenkívül ogranikus találatra is egyre szebben szerepel. pedig a webáruház előtte is jól elvolt és nem vette észre ezeket a hibákat, most megteheti hogy felvegyen majd még egy alkalmazottatt és saját magát kiváltsa a vállalkozásból teljesen akár. És hozzá teszem mi nem vagyunk ebben profik mert mi főként fejlesztünk csak követem a szakmai témákat, beszélgetéseket itt is és ami rám ragad felhasználom.

    Olvastam egy külföldi esettanulmányt pár éve, egy tárhely domén szolgáltató cégről hogy lett az egyik legnagyobb napjainkra. 5-7 évvel ezelőtt minimális budgettel. Félelmetes hogy már akkor mennyire tudták hogy kel egy jó landigot felépíteni (nálunk ez még most kezd kialakulni). Hirdetési költségeiket nullázni tudták, behozott ügyfelek nem kerültek semmibe, nem is nyertek rajta de a következő évben óriási profittal számoltak.
    Kampányuk az 99 centes domén volt (ismerős a cég?!) Az összes webes fórumban nyitottak erre topicot és mindenhol egyéni landingra érkeztek. 4000 Fórum poszt 1 év alatt. Minden kérdésre válaszoltak, segítettek. Nem csak posztokat nyitottak. Akit nem érdekelt elkérték a mail címét, és bombázták akciókkal + tárhely stb. kevesebb mint 1 dollálért. A kampány eredménye 700.000 domén regisztráció egy év után, amikor is a meghosszabítás költsége 10 dollár volt már.. Mivel a support nagyon jó volt mindenben segítettek és a szakmára lőttek ezért tudták hogy ők hozzájuk fognak fordulni hosting és domén ügyben, mert az ügyfélnek mindegy. Ami érdekes, a konverzió 30%os volt!



  9. #17
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem teljesen értek egyet. A weboldalon számos eszközt lehet bevetni a konverzió elérésére.
    Írtam, hogy: [...] meg kell felelnie egy minimum marketing és technikai követelménynek [...]

    Viszont ezt leszámítva: az emberek célzottan mennek vásárolni a "boltba", hogy aztán ezek után ott még mi mindent tudsz még eladni neki, az egy minimum marketing követelménnyel megoldható. De vásárolni nem úgy mennek az emberek, hogy ide és ide most benézek, vásárlási szándék nélkül! Így még senki nem vásárolt. Ilyen egyszerűen nincs.

    Előbb alakul az igény, az szándék, azután az eladás. És ezt az igényt nem a webáruházban (boltban) fogod tudni kialakítani a vásárlóban. A bolt már csak a banki tranzakciót helyettesíti. Ugyanaz történik, mint pl. itt a fórumon. Elindul egy eladás topic, felhívod a figyelmet, jönnek rá az érdeklődők (de ezen érdeklődőknek már ezelőtt szüksége lenne az árudra), megköttetik az üzlet. Ezután a PayPal vagy banki online felület helyettesíti a webáruház "hiányát". A webruház helyett online banki felületen elutalják neked az összeget.

    Menj fel pl. ide: Limitált fonal akció: valamit mindig leárazunk! - Akciósfonal.hu
    Hiába minden "jól bevált marketing trükk", de itt te sosem fogsz vásárolni (ha mégis, mert szeretsz kötni-horgolni, akkor mutathatok másik tízezer példát, ahol biztos nem fogsz vásárolni, legyen az bármilyen akciós termék). Hacsak nem aranyat árulnak sóder áron (ami szinte biztos, hogy csapda, és át fognak verni vele) sosem fogsz vásárolni "akciós" pamut fonalat. Mert nincs rá 1. szükséged, 2. nincs rá igényed.

    Ez előbb említett webáruházba az fog látogatni, aki már előbb eldöntötte: vásárolni fog, vagy vásárolni szeretne fonalat. Ezt az igényt a vásárlásra pedig nem a boltban fogod tudni előidézni. Hanem máshol. Hogy hol és hogyan kell ezt az igényt az árudra feltámasztani... az már egy másik téma.


    Utoljára módosítva: Freedom által : 2017-07-12 09:53

  10. #18
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 530 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    ...és ha bejön egy jó cikken keresztül és utána meggyőzi az ott lévő tartalom és böngészés hogy vásárolni szeretnék? Akkor a boltban idézem elő a folyamatot. Ahogy a fizikai boltban is veszek mást is ha benézek.

    Olvasok egy jó cikket a fonalakról mert megosztották hogy milyen jó dolgokat tudnak csinálni aki kreatív, és veszek magamnak is mert ohh miért ne. Poén.
    Olvasok egy jó cikket arról hogy milyen jó az uj oneplus5 telefon, erősebb mint az iphone (tényleg.) ohh hogy csak ennyi? Veszek egyet.
    A facebookon böngészők nem vásárlási szándékkal vannak fent, és még is sokan hirdetünk eladásra. Csak előtte be lehet vonzani egy jó tartalommal, vagy kis csalival.

    Ha igaz volna amit állítasz akkor mindegy lenne milyen a weboldal hiszen csak a kosár gomb kel a termékek alá és mehet is a bolt.
    múlthéten alakítottunk egy webáruházon amit korábban csináltunk, csak a termék adatlapon, minimálisat, meg bekerült a vélemények rész. Konverzió sokat nőt. Ha már volt szándéka miért ment el korábban több ember vásárlás nélkül? Ha volt szándék és nem lehet ezen változtatni?!



  11. #19
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...és ha bejön egy jó cikken keresztül és utána meggyőzi az ott lévő tartalom és böngészés hogy vásárolni szeretnék? Akkor a boltban idézem elő a folyamatot. Ahogy a fizikai boltban is veszek mást is ha benézek.
    Megismétlem a webáruházra vonatkozó állításom: [...] meg kell felelnie egy minimum marketing és technikai követelménynek [...]

    De nem ez az elsődleges egy webáruház indításánál. Még csak nem is másodlagos, hanem sokadlagos kérdés. Ezért is írtam azt, hogy a kezdő webáruház fejlesztésére nem érdemes 3milliót áldozni.

    Például a topicnyitó webáruháza https://www.aromakiraly.hu/ ennek megfelel. Nem kell ebbe a webáruházba további milliókat vagy százezreket pakolni, mert tök felesleges és kidobott pénz. A pénzt a külső marketingre kell költeni, mint ahogy ezt is akarja a topicnyitó (például: SEO).

    Te arra helyezed a hangsúlyt, hogy mi történik ha bejön:

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ...és ha bejön
    De még nem jött be. Legalább is nem ezres nagyságrendben.
    Egy webruház fejlesztéssel nem fog bejönni több vásárló.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2017-07-12)

  13. #20
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.845
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Webáruház Seo

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    meg kell felelnie egy minimum marketing és technikai követelménynek [...]
    Ezzel borzasztóan tágra hagyod a határokat. Mi nálad a "minimum"? Nekem teljesen más a minimum követelmény, mint a szomszédomnak, vagy egy fiatalabb/idősebb generációs vásárlónak.
    Nekem minimum a normális https, az árgarancia, a TOS, a rendes cégnév, pozitív külső értékelések, GYIK, ilyesmik.
    Másnak meg tökéletes az abszurd olcsó Iphone 7s mellett egy bankkártyamező meg egy "Megbízható Bolt" plecsni, ahol ki tudják csalni a kártyaadatait. Igen, ez is egy minimum.

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egy webruház fejlesztéssel nem fog bejönni több vásárló.
    De, be fog jönni.
    • Megosztás gombok (FB, Rich Pin, "Clickjack" ) beüzemelése > több látogató
    • Mobil verzió beüzemelése > több látogató a mobilos SERP-ből
    • Rich snippet használata > több látogató, mert magasabb a SERP CTR
    • Automatizált termékfeltöltés/átemelés > több látogató a több termékre
    • Konkurensek automata árfigyelése > több látogató a SERP-ből/Árukeresőből, stb., mert kb. mindig "jók" az árak
    • Egyedire formázott, rendesen, automatán elnevezett képek feltöltéskor > több látogató a képkeresőből
    • Összekötés Jetpack mintára közösségi oldalakkal > megint csak több látogató
      Stb.

    Ha körbenézel a webáruházak között, ezek nagy része ma sem számít minimumnak az átlaghoz képest.
    Sokféle rendszer van a vacak és a 3milliós rendszer között, és minél komolyabb egy rendszer, annál több látogatót képes önmagában is szerezni.


    Utoljára módosítva: Akka által : 2017-07-12 15:57

  14. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2017-07-13)

Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •