A GYIK a maga kategóriájában kb. olyan erőviszonnyal bír, mint apróhirdetéseknél az OLX, vagy a Jófogás. Annyi különbséggel, hogy ebben a nem túl speciális témában egyeduralkodó. igaz erre nem mentek el milliárdok reklámra, de ezt az oldalt is ugyanúgy több millióan látogatják havonta. "Alexa 24 - GYIK" "Alexa 15 - Jófogás."
Ez csak úgy fog működni, ha más is lesz az oldal célja, mint csupán a kérdésfeltevés-válaszolás. Ha nem, akkor lehet számolni havi millióval. Előbbivel meglehetne a közönséget csapolni, mert nagyon sok dolog hiányzik belőle tényleg. De ha csak egy újabb Q-A rendszer lenne, csak szebb design-nal, nem sok értelme lenne
VAgy egy másik lehetőség, hogy feltalálni az időutazó gépet, visszautazni 2006-ba, és máris 100% a siker

Könyvjelzők