Oldal: 2 / 6 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (58) összesen

Téma: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

  1. #11
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet yatoo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Minden körülmények között legalább két éves szerződést kell aláírni, úgy hogy az ügyfél csak úgy szálhat ki belőle ha kifizeti a költségeinket.
    Első taszító tényező a szolgáltatásba. Túl sok a 2 éves kötödség szerintem. A cégek (mert gondolom inkább azokban gondolkoztok) azt se tudják mi lesz 1-2 hónap múlva, hogy alakul éppen a költségvetésük. Ha nagy halakra pályáztok, és nem kisebb KKV-kra, azok ilyen szerződésekbe nem szállnak be, ahol halom kötődés van. Bár ne legyen igazam.

    Szintén követelmény lesz, hogy a mi tárhelyünkön kell üzemeltetni az oldalt és szerződésben bele lesz foglalva, hogy amennyiben nem fizeti ki a díjat akkor az oldal le lesz kapcsolva.
    Második taszító követelmény. Macerás. Hiába gyorsan lebonyolítható egy költöztetés, ezt egy hozzá nem igazán értőnek nehéz lesz elmagyarázni, miért kéne meglépnie. Főleg, hogy nem nagyon volt problémája a tárhellyel.

    Talán megoldás lehetne az, hogy maradna a tárhelyén, csak rálátást kérnétek a Google Fiókra (a megbízó engedélyezze), és előre feltölt egy kisebb (5-10 ezer Ft-ot) összeget, és abból kerülne levonásra a szolgáltatás díja.

    Ajelenlegi konstrukció azoknak készült akik már megégették magukat a Pingvinnel vagy bármi mással a keresőoptimalizálás keretein belül és úgy döntöttek, hogy csak az eredményekért hajlandók fizetni.
    Ez teljesen korrekt. Na de be lesz-e biztosítva valamilyen formában az ügyfél, hogy ha a szolgáltatásotok nem megfelelően lesz ellátva?

    Értem ez alatt, mi van akkor, ha jön egy újabb állatfajta, és azt mondja a már régen ezidáig hatékony módszereitekre, hogy mostantól ez nem megengedett? Hogyan lesz az ügyfél kártalanítva, ha visszaesik a látogatottsága? Erre is ki kell térnetek. Mert ha olyanoknak kínáljátok elsősorban a szolgáltatásotokat akik úgymond már megégették magukat, ők biztosan erre lennének leginkább kiváncsiak.

    Egyébként ez a kérdés nem csak neked szól. Kiváncsi lennék, hogy a Pingvin után, hogyan és milyen feltétel mellett vállaljátok a SEO-t, linképítést.

    Sok sikert a szolgáltatáshoz!


    On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése

  2. #12
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Engem meggyőztél.


    Lenne egy kérdésem:
    • Csak webáruházakkal foglalkoznál?



    Ha igen, akkor jó megoldás, hogy nem fér hozzá az ügyfél az FTP hez. Minden más esetben generált html tartalmat könnyen el lehet vinni. Ezért is javasoltam a domaint.

    Sőt, ha valaki fizet havi 50.000 Ft -ot neked, mert annyi látogatóra tettek szert és a második évtől lelép viszi a domaint és az oldalt megtartja, akkor egy másik webáruházzal újra kezdheti, hiszen a google szemében a domain továbbra is értékes. Szóval csak erre akartam utalni.

    Idézet yatoo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Megmagyarázni mindent meglehet, a tapasztalataim alapján annak az ügyfélnek lesz nagy üzlete aki meghalgatja a szakemberek tanácsáit, és ezeket beépíti a saját rendszerébe. Azt tudjuk hogy ilyen nincs, hogy kevés ügyfél és magas konverzió, az az ügyfél aki ilyet szeretne, az válaszon magának olyan SEO-s céget aki ilyet ígér, aztán két év múlva várom sok szeretettel ismét nálunk! :-)


    Természetesen, ahogy ezt már emlitettem, bármire megvannak a szakemberek, csak ezt meg is kell fizetni! Ajelenlegi konstrukció azoknak készült akik már megégették magukat a Pingvinnel vagy bármi mással a keresőoptimalizálás keretein belül és úgy döntöttek, hogy csak az eredményekért hajlandók fizetni.

    Azért írtam, hogy legalább 50 olyan kulcsszó legyen aminek legalább havi 500 pontos keresése van, hogy azokat a problémákat is elkerüljük amikor azt vették meg sikerdíjas konstrukcióba, hogy a cégük nevére kerültek az első helyre!



    A jelenlegi szolgáltantónkat itt szinte mindenki ismeri, mert elég megbizható és az árai is nagyon barátiak, de természetesen a tárhely lehet akár nálad is ha ajánlasz egy olyan konstrukciót ami jó erre a célra!



    Lehet hogy igazad van, nekem nem az a célom, hogy vissza eljék az ügyfeleim tartalmával, csak szükséges némi óvintézkedés, egyébként pedig nem mondtam hogy kap FTP hozzáférést! :-)



    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  3. #13
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nyilván ez a legjobb és legésszerűbb eljárás (sikerdíj termékeladás után = referrer). Ha valaki tutira tuti a SEO-ban, akkor nyilván ezt nyújtja. Mindenki más másban keresi a vigaszt, több-kevesebb sikerrel. Ha valaki tud olcsón szerezni releváns látogatókat, az nem 5 forintért adja el tudását, hanem gyorsan és világosan termékeladások után kér jutalékot.
    Ennek kapásból ellent mond a Google AdWords rendszere, amivel lassan a legnagyobb cég lesz a világon!
    Mellesleg 10 éve foglakozok affiliate rendszerekkel és nagyon jól kerestem vele addig amíg nem lett illégális a tevékenységem majd szólj légyszi az érdekembe a Kossuth téren!



  4. #14
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Első taszító tényező a szolgáltatásba. Túl sok a 2 éves kötödség szerintem. A cégek (mert gondolom inkább azokban gondolkoztok) azt se tudják mi lesz 1-2 hónap múlva, hogy alakul éppen a költségvetésük. Ha nagy halakra pályáztok, és nem kisebb KKV-kra, azok ilyen szerződésekbe nem szállnak be, ahol halom kötődés van. Bár ne legyen igazam.
    Az esetek nagy többségébe igazad van, de én nem is szeretnék olyan ügyfeleket akik egyik hónapról a másikra terveznek, vagy még azt sem, nekik tökéletes lesz az adwords rendszere 100Ft/kattintásért, akik meg engem választanak, azok meg majd kijönnek 5Ft/kattintásból


    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Talán megoldás lehetne az, hogy maradna a tárhelyén, csak rálátást kérnétek a Google Fiókra (a megbízó engedélyezze), és előre feltölt egy kisebb (5-10 ezer Ft-ot) összeget, és abból kerülne levonásra a szolgáltatás díja.
    Ezt nem teljesen értem, én nem tudok pénz levenni az ügyfél adwords fiókjából.



    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Értem ez alatt, mi van akkor, ha jön egy újabb állatfajta, és azt mondja a már régen ezidáig hatékony módszereitekre, hogy mostantól ez nem megengedett? Hogyan lesz az ügyfél kártalanítva, ha visszaesik a látogatottsága? Erre is ki kell térnetek. Mert ha olyanoknak kínáljátok elsősorban a szolgáltatásotokat akik úgymond már megégették magukat, ők biztosan erre lennének leginkább kiváncsiak.
    Ezt sem teljes tiszta számomra, az ügyfél csak az általunk behozott látogatőkért fizet, miért kellene nekem kártalanítani az ügyfelet ha nem jönnek a látogatók?
    Másokkal elenntétben mi nem szoktunk ígérni az ügyfélnek sem helyezést sem időt, hogy mikor érnek az első helyre. Hogyan tudnám én megjósolni ma, hogy holnap után mit fog kitalálni a G? Cserébe akkor amikor nem jönnek a látogatók nem kell fizetni, addig amíg ki nem találjuk, hogy mi az új módi.
    Egyébként a mi egyik ilyen ügyfelünk akivel 1,5 éve dolgozunk, úgy jött hozzánk, hogy már körbe járta a kollégákat, azóta több mint 300%-l nőtt a látogatottsága, pedig pont félidőben volt a Pingvin!


    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyébként ez a kérdés nem csak neked szól. Kiváncsi lennék, hogy a Pingvin után, hogyan és milyen feltétel mellett vállaljátok a SEO-t, linképítést.

    Sok sikert a szolgáltatáshoz!
    Először is köszi!

    Mi változtattunk a linképítés módszerén, sokkal egyedibb anchor szövegeket használunk, inkább blogokba építünk linkeket hosszabb cikkekkel(PR cikk).
    A keresőoptimalizálásnál pedig nem válalljuk azokat az ügyfeleket akik egy-két kulcsszóra akarnak csak optimalizálni és nem akarnak tartalmat az oldalukra.



  5. #15
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Engem meggyőztél.


    Lenne egy kérdésem:
    • Csak webáruházakkal foglalkoznál?
    Nem csak webáruházakn jó ez a módszer, minél több a kulcsszó amire tudunk dolgozni annál nagyob az esély, hogy ez működő képes náluk is.

    Értem a javaslatot és köszi!



  6. #16
    Törzsvendég Rosszcsont Rozmár logója
    Csatlakozott
    12-07-04
    Hozzászólás
    111
    Begyűjtött 27 köszönetet
    23 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Nagyon jó ötlet, szerintem minden cégvezető egy sikerdíjas SEO Guru-ról álmodik, szóval a szolgáltatásban látok fantáziát.

    De mi van, ha egy oldal nem értékesítés centrikus, hanem mondjuk hírportál? Abban az esetben az 5Ft/látogató brutál sok. Szerintem ilyen esetben a hirdetésekből jövő bevétel növekedésen lehetne osztozni. A tárhelyre vonatkozó megkötés és a 2 éves kötöttség tényleg riasztó kikötések, ezeken érdemes lenne finomítani.



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    yatoo (2013-01-11)

  8. #17
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet Rosszcsont Rozmár eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De mi van, ha egy oldal nem értékesítés centrikus, hanem mondjuk hírportál? Abban az esetben az 5Ft/látogató brutál sok. Szerintem ilyen esetben a hirdetésekből jövő bevétel növekedésen lehetne osztozni. A tárhelyre vonatkozó megkötés és a 2 éves kötöttség tényleg riasztó kikötések, ezeken érdemes lenne finomítani.
    A hírportálnál pont abból van a legtöbb ami többi oldalból a legjobban hiányzik, a friss tartalom! Egy hírportálnak nem kell ilyen sikerdíjas keresőoptimalizálás, nekik egy megfelelő stratégia kidolgozására, egy havi helyezés vizsgálatra és egy linképítés tervezésre van szükségük, ezt mi havi 5000Ft-ból megcsináljuk 100 kulcsszóig. Ezen felül csak linképítésre van szüksége.



  9. #18
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    08-02-21
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    267
    Begyűjtött 55 köszönetet
    43 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    2005 körül volt egy ügyfelünk aki hasonlót kért, de ott az előző évi adott hónap adatai voltak a bázis számok, és minden évben az előző év bázis számai voltak.
    Természetesen a megrendelő úgy gondolta, hogy évente meg lehet olyan szinten növelni a látogatottságot az előző évhez képest, hogy az egy SEO-snak is jó legyen.

    Hát ez nem volt valami kecsegtető számunkra 1,5 év után, mivel nem egy hatalmas népszerűségnek örvendő témakör volt, napi 50 látogatóval.

    Az ötlet jó de nem mindenkire alkalmazható, de hát ez már csak ilyen.

    A teljesen új webáruházak esetében egyszerű a megoldás, bár ott is azért szinte 0 linképítéssel de egy jó onsite-al már lehet látogatót generálni, igaz nem sokat de lehet

    Hogy a leendő ügyfélnek a longtail kifejezések mennyire jönnek be az függ az egyéntől és a piactól is, mert tapasztaltam olyan kereskedelmeket ahol a longtail-re bejövő látogatónak nagyon alacsony volt a konverziója és ezt tudták is a tulajok.

    Mindenképpen egy új és egyedi megoldás lesz a piacon,



  10. #19
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ki mondta, hogy az ügyfél lapján kell eladni? Miért is kéne? Azon a weblapon adsz el, ahol csak akarod.
    De itt én már további részleteket nem árulok el, mindenki csinálja, ahogy számára a legjobb.
    Én értem mire célzol. A seo -s építse az oldalt és lényegében forgalmi jutalékot kapjon.



  11. #20
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet yatoo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem csak webáruházakn jó ez a módszer, minél több a kulcsszó amire tudunk dolgozni annál nagyob az esély, hogy ez működő képes náluk is.

    Értem a javaslatot és köszi!
    Innentől kezd érdekessé válni számomra a dolog.

    Mikor tervezed indítani a szolgáltatást?



Oldal: 2 / 6 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •