Hát igen Freedom
Ez a reklám lényege, hogy igényt keltek a lappangó szükségletek felszínre hozásával.
Jó-e még a szórólap, vagy már jobb az adwords?
• Jó kérdés, csak nehéz rá válaszolni.
• Attól függ.
A kommunikációs csatornánál fontosabb a termék és az ajánlat.
Ugyanilyen fontos a célcsoport.
Ha jó a terméked és szuper az ajánlatod, akkor több reklámhordozó jó lehet. Persze azt érdemes választani, amelyiken a legjobban el tudod érni a célcsoportod.
Amúgy a jó reklám módszere nagyon egyszerű. (már persze a lényegét leírni )
Ismerd a terméked
Ismerd a célcsoportod.
És beszélj az előbbiről az utóbbiaknak az ő nyelvükön.
Csatornát meg a célcsoportod ismeretében válassz.
Olyan nagyon nem fogsz mellényúlni
Könyvjelzők