Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó
Eredmény: 31 - 40 (49) összesen

Téma: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

  1. #31
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    12-01-08
    Hozzászólás
    110
    Begyűjtött 27 köszönetet
    26 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Hát igen Freedom
    Ez a reklám lényege, hogy igényt keltek a lappangó szükségletek felszínre hozásával.

    Jó-e még a szórólap, vagy már jobb az adwords?
    • Jó kérdés, csak nehéz rá válaszolni.
    • Attól függ.

    A kommunikációs csatornánál fontosabb a termék és az ajánlat.
    Ugyanilyen fontos a célcsoport.

    Ha jó a terméked és szuper az ajánlatod, akkor több reklámhordozó jó lehet. Persze azt érdemes választani, amelyiken a legjobban el tudod érni a célcsoportod.

    Amúgy a jó reklám módszere nagyon egyszerű. (már persze a lényegét leírni )
    Ismerd a terméked
    Ismerd a célcsoportod.
    És beszélj az előbbiről az utóbbiaknak az ő nyelvükön.
    Csatornát meg a célcsoportod ismeretében válassz.

    Olyan nagyon nem fogsz mellényúlni



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Freedom (2014-03-07)

  3. #32
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    12-07-24
    Hozzászólás
    244
    Begyűjtött 31 köszönetet
    27 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    A szórólap és az Adwords totál más. Nem rég szórtunk egy festő brigádnak akik nagyon keményen hirdetnek az interneten. Adwords, Facebook, bannerek... ezek mellett pedig újságban is jelen vannak. Mindenhol más webcímet, telefonszámot használnak, hogy tudják mérni a teljesítményt.

    Mi úgy vállaltuk a munkát, hogy csak azokat szórjuk meg akiknek szükségük lehet festőre. Nyilván kültéri falfestésre vagy kerítésfestésre gondolok itt elsősorban. 20.000 darab szórólapot szórtunk ki egész Pesten az előbb említett kritériumoknak megfelelően. 3 napja végeztünk. Kb. 1% hívta őket és átlagban a korábbi tapasztalatok alapján ebből 30-40% lesz ügyfelük. Persze mi komolyan vettük a célzást és tényleg csak annak szórtunk akiknél láttuk esélyét arra, hogy igénybe veszi őket.

    Ami még a szórólap előnye, hogy rengeteg esetben az adwordssel, facebookkal szemben akár hónapok, évek múlva is csörög a telefon... mert ott marad a lakásba a szórólap. Meg kell tervezni ezt is, mint minden más hirdetést, de mielőtt nagyon eltemetnénk az offline vállalkozók nagyon nagy részének ebből több megrendelése van, mint az összes többi hirdetésből. Ár/érték arányban pedig közelít az adwordshöz, de hatásosabb, mert olyanokat is elérsz akik nem keresnek téged, hanem miután te megkerested eszmélnek rá, hogy "jé, pont szükségem van rá". Freedom már leírta a 90-10%-ot és én is csak meg tudom erősíteni ezt.

    De az okos vállalkozó szerintem minden fronton ott van, ha MEGÉRI ott lennie.



  4. #33
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Pest az más... ott pl. a metro hirdetés hatékonyabb, mint vidéken De most komolyan: Pesten minden üzlet személytelen és könyörtelen... köszönő viszonyban sincs a vidék üzleti felfogásával. Itt még a szóbeli megállapodás az szent...

    konkrétan erre gondolok: "Kb. 1% hívta őket és átlagban a korábbi tapasztalatok alapján ebből 30-40% lesz ügyfelük" ez az ami vidéken sokkal de sokkal magasabb értéket jelent.

    Én ha csak tehetem, nem is foglalkozok Pesti célcsoporttal, (persze tisztelet a kivételnek) mert közel sem olyan hatékony, mint a vidékiek. Bár ami egyszer bizonyított Pesten, az azért jó viszonyítási alap, mert akkor vidéken háromszor jobb lehet



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    webmania (2014-03-11)

  6. #34
    Bölcs T.Gergely logója
    Csatlakozott
    11-05-08
    Hely
    Pest megye
    Hozzászólás
    551
    Begyűjtött 146 köszönetet
    114 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az emberek 90% nem is tudja hogy szüksége van a termékedre, míg elé nem tárod azokat. Neked kell felhívnod a problémájukra a figyelmet, és nem megvárni, amíg valaki arra rákeres, mert csak maximum 10% az, akit ezzel a módszerrel elérsz.
    Akkor egyezzünk meg abban, hogy ez termék és szolgáltatásfüggő. Mondok példákat, ahol az ügyfél nagyon jól tudja, hogy mi kell neki.
    • Összetörik az autója. Tudja, hogy karosszéria lakatos kell neki.
    • A betőrő tönkretette a bejárati ajtót. Tudja, hogy ajtócserére vagy javításra van szüksége.
    • Eldugult a wc. Tudja, hogy el kellene hárítani a dugulást.

    És lehetne még sorolni ezeket az eseteket. Itt már csak az a kérdés (AdWords esetén), hogy hogyan fogalmazza meg az igényét.
    Ezekben az esetekben, hiába reklámozol neki. Ha nincs dugulás, nem fog megbízni egy duguláselhárító céget sem, akármilyen jól hirdet.

    És egyébként se vitatkozz velem, mert én is tudom, hogy van a szórólapnak is létjogosultsága.



  7. #35
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    már azelőtt bele kell égetni az agyába a márkaneved, mielőtt még elromolna az autója. Minek keressen bárki mást, ha téged már ismer offline reklámokból? Ha már keres a Google-ben, bizalmatlan lesz mindenkivel szemben... ellenben ha már ismeri a márkád, megbízik benned.

    Hányszor előfordul, hogy anélkül tudjuk kihez forduljunk segítségül, hogy előtte bármikor is igénybe vettünk volna egy szolgáltatást/terméket.

    A "Prostamol Uno" már most égeti az agyunkba a márkanevét, hogy még szükségünk van rá.
    10-20 év múlva - ha szükség lesz rá -, kapásból kipróbálod.

    A karosszéria lakatos azelőtt égesse be a márkanevét az leendő kuncsaftok agyába, mielőtt arra szükség van.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    webmania (2014-03-11)

  9. #36
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Miskolcon még az is ismeri ki az a "Hívja Zolit!" szolgáltató, akinek háza sincs. hivjazolit - az összes offline reklámot igénybe vette és full telereklámozta az elmúlt 10 évben a várost (buszok, óriásplakátok, újságok).

    Ha egyszer szükség úgy hozza, szerinted kit hív egy miskolci a dugulás elhárítására? Naná, hogy "Zolit", hiszen mindenki tudja ki ő (miközben személyesen nem is ismerik, valójában azt sem tudják hogy néz ki) - de "Zoli a barátod" duguláselhárításban, így vakon megbízol benne. Ára 30-50% több, mint a konkurenciának, de ilyenkor ez már nem számít.

    Az Adwords márkaépítésre használhatatlan (ha csak be nem jelölöd az összes kulcsszóra való megjelenítést).



  10. #37
    gap
    gap nem elérhető
    Új tag gap logója
    Csatlakozott
    11-07-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    10
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az Adwords márkaépítésre használhatatlan...
    Teljesen igazad van, Freedom, ezt próbálom elmagyarázni az ügyfeleknek is, de hiába..maradnak a régi reflexek - Adwords és a linkgyűjtemények



  11. #38
    Mentor Gergő(ke) logója
    Csatlakozott
    12-08-08
    Hozzászólás
    493
    Begyűjtött 215 köszönetet
    136 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az Adwords márkaépítésre használhatatlan (ha csak be nem jelölöd az összes kulcsszóra való megjelenítést).
    OFF: Azért van annak egy display hálózata, meg a remarketinget is igénybe lehet venni hasonlóra. Nálunk a kettő kombinációja kiválóan működik. Egy csomó ügyféltől megkapjuk, hogy a csapból is mi folyunk, mert ahová kattint, ott LiuGong "plakátokat" lát (képes remarketing hirdetések display hálózaton). Közben meg csak húzzák magukkal a remarketing sütit. Mivel elég nagy a remarketing lista, ezért a hasonló közönségeket is sikerrel tudjuk célozni.


    50 szavas publikációk: gergelyblasko.com | munkahelyem: bestmachinery.hu| LiuGong @ Totalcar

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Gergő(ke) For This Useful Post:

    Freedom (2014-03-11), T.Gergely (2014-03-11)

  13. #39
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    11-06-23
    Hozzászólás
    101
    Begyűjtött 10 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Valaki foglalkozik budapesti szórólapozássl kis mennyiségben (2-4e db) vagy tudna esetleg ajánlani megbízható céget e téren?



  14. #40
    prosequor
    Vendég

    Alapbeállítás re: Szórólap 2014 ben, felejtsük el ?

    Idézet lolsf eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Valaki foglalkozik budapesti szórólapozássl kis mennyiségben (2-4e db) vagy tudna esetleg ajánlani megbízható céget e téren?
    Meg tudod magadnak tervezni? Ha nem túl bonyolult, akkor egy gyorsnyomda is megcsinálja. Én névjegyet pl. legutóbb a Copy Generalnál csináltattam, gyorsak, rugalmasak. Szerintem szórólap is megy náluk.



Oldal: 4 / 5 ElsőElső ... 2345 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •