Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (27) összesen

Téma: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

  1. #11
    Bölcs S. Zoltán logója
    Csatlakozott
    10-12-04
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    1.338
    Begyűjtött 623 köszönetet
    241 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jelenleg nem is működik, mert nincs bejelentkezve operátor

    Amúgy bármit testre lehet szabni. Tud nyílni kattintásra vagy eseményekre. Eseménynél be lehet állítani, hogy x oldal meglátogatása után, x idő eltöltése után vagy x oldalra érkezés után nyíljon meg.

    Az operátor látja, hogy ki hol mászkál az oldalon és rá tud írni, ha akar.
    A beszélgetéseket logolja, így mindig visszakereshető, ki mit beszélt.
    A beszélgetéseket át lehet adni más operátoroknak vagy más operátor átvehet beszélgetést vagy beszállhat.
    Egyszerre több operátort kezel és a látogató vagy az automatizmus dönti el kivel akar beszélni (support, sales, számlázás stb)

    A többi funkciót itt megtaláljátok: LiveZilla Live Chat Software - Detailed Live Chat Features and Functions Overview
    Ha nincs operátor, aki ne jelenjék meg vagy lássam, hogy nincs, esetleg írhassak rajta keresztül. Ez így nem user-friendly, mert nem derült ki, mi történik. Elhagynám a lapot, mert nem működik egy funkció. A másik meg, hogy a popup nálam tiltott, jó lenne, ha beleépülne az oldalba.



  2. #12
    Mentor Gergő(ke) logója
    Csatlakozott
    12-08-08
    Hozzászólás
    493
    Begyűjtött 215 köszönetet
    136 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Idézet S. Zoltán eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Minden Jabber rendszerű IM-mel összeköthető, de ahhoz legalább a bronzra elő kell fizetni. Ami nagyon jó, nem tudom, hogy a Zopim tudja-e: vannak operátori kódok, például beszélgetés közben szabadon megnyithatok az ügyfél gépén URL-eket. Így előfordul, hogy kérdez valamit, én pedig azonnal megnyitom a gépén az adott oldalt. A Zopim ingyenese nem alkalmas komoly oldalra, mert egyszerre csak egy emberrel tudsz tárgyalni. Egy jól sikerült kampánynál azért előfordul, hogy egyszerre többen zúdulnak az oldalra, tehát én mindenképpen azt mondanám, hogy bármelyiket is választjátok, fizessetek elő, mert az ingyenesség nem működő üzleti modell.

    Úgy látom, hogy a Zopimnál is vannak operátori kódok. Viszont most tovább bogarásztam:

    Amit az Olarkban nem találtam:
    - A trigger funkciók irgalmatlanul jól testreszabhatóak. Én például nem akarom, hogy mindenkinek felbukkanjon a chat ablak 60 (vagy bármennyi) másodperc után. Például a termékoldalakon bóklászó látogatónak jelenjen meg az üzenet, de a blogot olvasgató delikvenseket, esetleg a Facebookról érkezőket ne zaklassuk fölöslegesen. A Zopimban kb 25 paraméter alapján állíthatóak be az automatikus funkciók. If /then / else, and / or relációk is vannak.

    És a rossz hírek:
    - Trigger csak a fizetősben (és a próbaidő alatt) van.
    - Trial period lejárta után nem lehet a widgetet paraméterezni, de még a szövegek is visszaállnak alapra. Ergo használhatatlan... Ennek ellenére nekem nagyon tetszik, szerintem elő fogunk fizetni rá. Itt is van ref. rendszer, de csak 10% kedvezményt biztosítanak.

    És akkor én is pofátlan lennék: ha valaki Zopimezne, akkor tegye meg, hogy dob egy privát üzenetet. Elküldeném a mi referalos reg. linkünket.

    Egyébként nagyon felcsigázott ez a téma. Jó lenne megtalálnunk a legjobb megoldást. (Zoli, remélem nem haragszol, hogy az Olarknak nyitottad, de bejött más szoftver is.)


    Utoljára módosítva: Gergő(ke) által : 2013-05-01 10:01
    50 szavas publikációk: gergelyblasko.com | munkahelyem: bestmachinery.hu| LiuGong @ Totalcar

  3. #13
    Bölcs S. Zoltán logója
    Csatlakozott
    10-12-04
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    1.338
    Begyűjtött 623 köszönetet
    241 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Idézet Gergő(ke) eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Úgy látom, hogy a Zopimnál is vannak operátori kódok. Viszont most tovább bogarásztam:

    Amit az Olarkban nem találtam:
    - A trigger funkciók irgalmatlanul jól testreszabhatóak. Én például nem akarom, hogy mindenkinek felbukkanjon a chat ablak 60 (vagy bármennyi) másodperc után. Például a termékoldalakon bóklászó látogatónak jelenjen meg az üzenet, de a blogot olvasgató delikvenseket, esetleg a Facebookról érkezőket ne zaklassuk fölöslegesen. A Zopimban kb 25 paraméter alapján állíthatóak be az automatikus funkciók. If /then / else, and / or relációk is vannak.

    És a rossz hírek:
    - Trigger csak a fizetősben (és a próbaidő alatt) van.
    - Trial period lejárta után nem lehet a widgetet paraméterezni, de még a szövegek is visszaállnak alapra. Ergo használhatatlan... Ennek ellenére nekem nagyon tetszik, szerintem elő fogunk fizetni rá. Itt is van ref. rendszer, de csak 10% kedvezményt biztosítanak.

    És akkor én is pofátlan lennék: ha valaki Zopimezne, akkor tegye meg, hogy dob egy privát üzenetet. Elküldeném a mi referalos reg. linkünket.

    Egyébként nagyon felcsigázott ez a téma. Jó lenne megtalálnunk a legjobb megoldást. (Zoli, remélem nem haragszol, hogy az Olarknak nyitottad, de bejött más szoftver is.)
    Szerintem ilyesmit az Olark is tud, elég sok beállítás van advancedben, csak nyilván nem az ingyeneseknek. Egyáltalán nem haragszom. Én olarkos maradok, mert nagyon bejön a support és a csapat, illetve nagyon egyszerű használni, de ha most nyitnám a topicot, inkább általános live chateset nyitnék, mert a téma engem is lelkesít.



  4. #14
    Bölcs gjoe logója
    Csatlakozott
    11-03-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    841
    Begyűjtött 77 köszönetet
    53 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Én olyan keresek, ahol nem havi díjas a fizetési konstrukció. Inkább megvenném egyszer nagyobb összegért, nem szeretem a bérletes megoldást.
    Jelenleg a Livezillával kísérletezem.



  5. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  6. #15
    Bölcs gjoe logója
    Csatlakozott
    11-03-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    841
    Begyűjtött 77 köszönetet
    53 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jelenleg nem is működik, mert nincs bejelentkezve operátor

    Amúgy bármit testre lehet szabni. Tud nyílni kattintásra vagy eseményekre. Eseménynél be lehet állítani, hogy x oldal meglátogatása után, x idő eltöltése után vagy x oldalra érkezés után nyíljon meg.

    Az operátor látja, hogy ki hol mászkál az oldalon és rá tud írni, ha akar.
    A beszélgetéseket logolja, így mindig visszakereshető, ki mit beszélt.
    A beszélgetéseket át lehet adni más operátoroknak vagy más operátor átvehet beszélgetést vagy beszállhat.
    Egyszerre több operátort kezel és a látogató vagy az automatizmus dönti el kivel akar beszélni (support, sales, számlázás stb)

    A többi funkciót itt megtaláljátok: LiveZilla Live Chat Software - Detailed Live Chat Features and Functions Overview
    Attól, hogy nincs bejelentkezve még működik.
    Nálam ilyenkor üzenetküldőként funkcionál, és ha bejelentkezik a operátor azonnal látja az üzenetet, illetve meg is kapja emailben.


    Utoljára módosítva: gjoe által : 2013-05-01 16:29

  7. #16
    Mentor Gergő(ke) logója
    Csatlakozott
    12-08-08
    Hozzászólás
    493
    Begyűjtött 215 köszönetet
    136 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Idézet gjoe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én olyan keresek, ahol nem havi díjas a fizetési konstrukció. Inkább megvenném egyszer nagyobb összegért, nem szeretem a bérletes megoldást.
    Jelenleg a Livezillával kísérletezem.
    Itt meg a backlink eltávolításának az összegét sokallom. Egyébként szimpatikus a Livezilla is.
    By the way: ma a szokásoshoz képest 1/3 látogatószámból 2 chates megkeresés is érkezett. Mindkettőhöz mennek holnap személyes egyeztetésre a kollégák.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  9. #17
    Bölcs gjoe logója
    Csatlakozott
    11-03-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    841
    Begyűjtött 77 köszönetet
    53 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Idézet Gergő(ke) eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Itt meg a backlink eltávolításának az összegét sokallom. Egyébként szimpatikus a Livezilla is.
    By the way: ma a szokásoshoz képest 1/3 látogatószámból 2 chates megkeresés is érkezett. Mindkettőhöz mennek holnap személyes egyeztetésre a kollégák.
    A backlink eltávolítása nem életbevágó.
    Nálam kevés a csetes megkeresés.
    Webáruház, de minden szükséges infot igyekszem megjeleníteni, hogy ne legyenek nyitott kérdések.
    Sokkal több a telefonos infókérés.



  10. #18
    Bölcs S. Zoltán logója
    Csatlakozott
    10-12-04
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    1.338
    Begyűjtött 623 köszönetet
    241 hozzászólásával

    Alapbeállítás

    A kétéves csomag jó neked. A fejlesztés és support miatt jobb is lehet, mint egy megvett rendszer.



  11. #19
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Idézet gjoe eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Attól, hogy nincs bejelentkezve még működik.
    Nálam ilyenkor üzenetküldőként funkcionál, és ha bejelentkezik a operátor azonnal látja az üzenetet, illetve meg is kapja emailben.
    Igen ez így van. Mi annyit változtattunk rajta, hogy amikor nincs operátor belépve, akkor nem a LiveZilla üzenetküldője jelenik meg, hanem a honlap kapcsolat részére ugrik és ott tud üzenetet küldeni.

    Mi azért csináltuk így, mert a LiveZilla nem küld értesítőt, ha valaki üzenetet kap. Ha elfelejted megnézni, akkor elfelejtődik. A kapcsolati formról, meg azonnal megkapjuk a levelet. Ráadásul hétvégén is van e-mail ügyelet így azonnal tudnak válaszolni.

    Tipp: A LiveZilla korábbi verziója teljesen ingyenes. Még megtalálod a neten és abban nincs korlátozás sem, mi még azt használjuk és teljesen jól funkciónál.

    Nemrég vezették be az ingyenes és fizetős változatot.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    roszi (2013-05-02)

  13. #20
    Mentor Gergő(ke) logója
    Csatlakozott
    12-08-08
    Hozzászólás
    493
    Begyűjtött 215 köszönetet
    136 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Olark - ügyfélszolgálati chat az oldaladra

    Tegnap megvettük a Zopim 1 éves előfizetését. Már a logó sem díszeleg a widgeten.
    A Facebook oldalunkról ráküldtük a tagokat oldalunkra, hogy mondják el a véleményüket. Kicsit aggódtam miatta, hogy a 45 másodperc (most ennyire van beállítva) után felbukkanó automatikusan triggerelt üzenet és a felugró ablakocska megzavarja őket, de egybehangzóan azt mondták, hogy inkább hasznos, mintsem zavaró. Maximum bezárják.

    Egyébként vicces, hogy más-más célcsoportok mennyire különbözően viselkednek. A gépek iránt érdeklődő - legtöbbször informatikában kevésbé járatos - látogatóink az automatikus üzenetre egy csomószor visszaírják:
    "Köszönöm, csak nézelődök."

    A Facebook userek többsége realizálta, hogy valószínűen egy automata szólt hozzájuk.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •