Oldal: 4 / 4 ElsőElső ... 234
Eredmény: 31 - 33 (33) összesen

Téma: MailChimp kérdés

  1. #31
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: MailChimp kérdés

    Idézet Bell eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Volna egy kérdésem felétek. Rengeteg olyan feliratkozom van, akik feliratkoztak a hírlevelemre, de utána nem nyitnak meg egy levelet sem, vagy megnyitják de nem kattintanak. Mivel ezek csak a pénzt viszik, meg akarnék szabaulni tőlük.

    Csináltam egy szegmenst, ahol kiválasztottam a kampány aktivitást, majd ott azokat, akik nem nyitották meg a levelet, a legutóbbi kiküldött 50 kampánynál. Viszont valamiért rosszul dobja ki a listát, mert mindegyik felhasználónál van aktivitás, ha megnézem egyenként őket, sőt van aki a levelek 70 százalékát kinyitja, és a kattintási aránya is magas.

    Valamit én szűrök rosszul? Tudnátok segíteni ebben?
    Ennek majdnem egy külön fejezetet szenteltem a tartalomstratégia könyvemben.
    Nem fogja mindenki megnyitni - látszólag.
    Nem fogja mindenki elolvasni - látszólag.
    Nem fog mindenki kattintani - látszólag.
    Nekem volt olyan vevőm, aki 8 évnyi látszólagos full passzivitás után egyszer csak vásárolt. 8 év után! Más már rég kivágta volna azt az email címet, én elküldtem neki 8 év alatt közel ezer levelet...

    Ezek a statisztikák megbízhatatlanok. Én nem használom a mailchimpet, de az összes ügyfelem arról számol be, hogy akármit is használnak, megnyitási arány korrekt mérésére, passzív-aktív email címek elkülönítésére, külön kezelésére gyakorlatilag egy hírlevélküldő sem használható megbízhatóan, erre valószínűleg kombinálni kell szoftvereket, vagy valami nagyon drágát kell használni (vannak itt, akik komolyabb cuccokkal dolgoznak, talán nekik van konkrét tapasztalatuk)

    Ha úgy gondolod, hogy a látszólag passzív email címek csak a pénzt viszik, válts olyan levélküldőre, ahol nem viszik a pénzt a levélkiküldések, mert ezek a látszólag passzív emberek lehetnek a legaktívabb önkéntes reklámhordozóid. Szeretni kell őket



  2. #32
    Bölcs
    Csatlakozott
    09-09-19
    Hely
    Románia
    Hozzászólás
    1.122
    Begyűjtött 127 köszönetet
    113 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: MailChimp kérdés

    Nem eladok nekik, mert nem fizikai terméket értékesítek, másmilyen hírleveleket kapnak.

    Tudnál ajánlani olyan hírlevélküldöt, ami nem viszi a pénzt?



  3. #33
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: MailChimp kérdés

    Idézet Bell eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem eladok nekik, mert nem fizikai terméket értékesítek, másmilyen hírleveleket kapnak.

    Tudnál ajánlani olyan hírlevélküldöt, ami nem viszi a pénzt?
    Az e-mailek megnyitását, a levélbe ágyazott kép pixellel mérik. Ha a leveleződ nem tölti be alapból a képeket és nem engedélyezed a betöltést, akkor nem tudja mérni. Ez nem a hírlevélküldő szoftver minőségétől függ.
    Az, hogy eljut-e a levél a címzetthez az a küldős szerveren, a feladó és a levél tartalmán múlik.
    Az, hogy kattint, már a levél tárgyán és a tartalmán múlik.

    A linkre kattintást pontosan lehet mérni, így arra érdemes szegmentálni.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Bell (2017-01-21)

Oldal: 4 / 4 ElsőElső ... 234

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •