Oldal: 3 / 6 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (52) összesen

Téma: Hogyan lehet niche piacot találni?

  1. #21
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    mert megrendelő biztos van dögivel, csak el kell őket érni.
    Ez minden ötletre igaz

    Tegnap láttam a Joy című filmet. Pont erről szólt. Küzdött Joy a remek ötletével végül bejött. De közben évek teltek el.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  2. #22
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Steve Jobs-ot is szokták emlegetni a siker - sajnos ma már nem élő - mintapéldányaként, csak azt felejtik el megemlíteni, hogy az, amíg ő sikerre vitte az aplet, az cirka 30 év volt, tele kudarcokkal, perekkel, betegségekkel, stb. (ezt a Joy analógiájára mondom)



  3. #23
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Steve Jobs-ot is szokták emlegetni a siker - sajnos ma már nem élő - mintapéldányaként, csak azt felejtik el megemlíteni, hogy az, amíg ő sikerre vitte az aplet, az cirka 30 év volt, tele kudarcokkal, perekkel, betegségekkel, stb. (ezt a Joy analógiájára mondom)
    És azt mondják, hogy emberileg egy igazi gyökér volt.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-07-06)

  5. #24
    Bölcs earnnet logója
    Csatlakozott
    12-08-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.820
    Begyűjtött 810 köszönetet
    576 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Csodálom, hogy még nem említette senki - szerintem abszolút rossz a megközelítés. Ne úgy indulj neki, hogy keresed azt a témát, ahol a legnagyobb a piaci rés. Ezzel egy ideig el lehet döcögni. Olyan témát keress, amihez megvan a szakértői háttered. Akár neked, akár a csapatod bármely tagjának, kell szaktudás, mert anélkül nem lesz minőségi tartalom. Mondok egy példát, egy ismerősöm rákeresett a keywords toollal, hogy mik a legjobban fizető szavak, nyilván valami pénzügyi, hitel, ingatlan, biztosítás kategóriát talált, és meg is csinálta rá a ****a pénzügyi tanácsadó portált. Mára már nemhogy nem létezik, de a címét se tudom. Nem értettek semmit az egészhez a szerzők, csak a pénz érdekelte őket. Azt tudom tanácsolni, hogyha van egy olyan témád, amihez értesz, akkor hajrá, vesézd ki, húzz rá egy oldalt és legyél te a legjobb. (Ez nem mindenre igaz, ha úgy érzed, hogy ez a téma nem elég nagy és emiatt nem lenne benne pénz, ill. túl kicsi területen vagy túl jó, akkor nem érdemes ezzel vesződni, mert a szaktudásod jobban tudod kamatoztatni a munkaerő-piacon.) Egyszóval engedd, hogy az érdeklődésed határozza meg az oldal tartalmát. Jobban fog esni és jobban a magadénak tudod majd érezni az üzletet, több örömöd lesz benne egyébként is.



  6. The Following 2 Users Say Thank You to earnnet For This Useful Post:

    esotanc (2016-07-06), pqowieurzt (2016-07-06)

  7. #25
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Idézet earnnet eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csodálom, hogy még nem említette senki - szerintem abszolút rossz a megközelítés. Ne úgy indulj neki, hogy keresed azt a témát, ahol a legnagyobb a piaci rés. Ezzel egy ideig el lehet döcögni. Olyan témát keress, amihez megvan a szakértői háttered. Akár neked, akár a csapatod bármely tagjának, kell szaktudás, mert anélkül nem lesz minőségi tartalom. Mondok egy példát, egy ismerősöm rákeresett a keywords toollal, hogy mik a legjobban fizető szavak, nyilván valami pénzügyi, hitel, ingatlan, biztosítás kategóriát talált, és meg is csinálta rá a ****a pénzügyi tanácsadó portált. Mára már nemhogy nem létezik, de a címét se tudom. Nem értettek semmit az egészhez a szerzők, csak a pénz érdekelte őket. Azt tudom tanácsolni, hogyha van egy olyan témád, amihez értesz, akkor hajrá, vesézd ki, húzz rá egy oldalt és legyél te a legjobb. (Ez nem mindenre igaz, ha úgy érzed, hogy ez a téma nem elég nagy és emiatt nem lenne benne pénz, ill. túl kicsi területen vagy túl jó, akkor nem érdemes ezzel vesződni, mert a szaktudásod jobban tudod kamatoztatni a munkaerő-piacon.) Egyszóval engedd, hogy az érdeklődésed határozza meg az oldal tartalmát. Jobban fog esni és jobban a magadénak tudod majd érezni az üzletet, több örömöd lesz benne egyébként is.
    én azt gondolom, hogy nem lehet mindenki szakértő, és nem is szabad minden oldalnak szakértői szinten működnie. Egyébként meg azért nem lett szerintem említve, mert ez az alap megoldás

    A vállalkozások 75% körüli arányban - a nőké majdnem 100%-ban - abból indul, hogy az illető mihez ért.
    De a nagyon sikeres vállalkozások a piacból indulnak ki, ezért teljesítenek minden statisztikában jobban a férfiak vállalkozásai, mert sokkal piacorientáltabbak, mint a nők. (egy időben ebben a témában adtam elő több alkalommal, voltak forrásaim is, svéd, meg eu-s statisztikákról, meg az itthoniakról is)

    Az természetesen jogos, hogy ha valaki már a szaktudásából indul ki, akkor nagyon ki kell találnia a vállalkozás brandjét, meg a sajátját is, és nem egyszerű, tucatszolgáltatóként kell működnie.
    De ez már eleve a kiindulásnál eldől, hogy valaki a piacra épít - ez sokkal prosperálóbb lehet -, vagy arra, amihez ért. Ha a kettő pont összeér, az szenzációs. De ehhez már a szakértőséget hátrébb kell sorolni, és elő kell lépni stratégává.

    A tartalomgyártáshoz meg egyáltalán nem kell szakértőnek lennie valakinek. Ugyanakkor tény: ha valamiről sokat írsz - értsd rengeteget -, a szakértőjévé válsz



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    akrstf (2016-07-06)

  9. #26
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Idézet earnnet eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csodálom, hogy még nem említette senki - szerintem abszolút rossz a megközelítés. Ne úgy indulj neki, hogy keresed azt a témát, ahol a legnagyobb a piaci rés. Ezzel egy ideig el lehet döcögni. Olyan témát keress, amihez megvan a szakértői háttered. Akár neked, akár a csapatod bármely tagjának, kell szaktudás, mert anélkül nem lesz minőségi tartalom. Mondok egy példát, egy ismerősöm rákeresett a keywords toollal, hogy mik a legjobban fizető szavak, nyilván valami pénzügyi, hitel, ingatlan, biztosítás kategóriát talált, és meg is csinálta rá a ****a pénzügyi tanácsadó portált. Mára már nemhogy nem létezik, de a címét se tudom. Nem értettek semmit az egészhez a szerzők, csak a pénz érdekelte őket. Azt tudom tanácsolni, hogyha van egy olyan témád, amihez értesz, akkor hajrá, vesézd ki, húzz rá egy oldalt és legyél te a legjobb. (Ez nem mindenre igaz, ha úgy érzed, hogy ez a téma nem elég nagy és emiatt nem lenne benne pénz, ill. túl kicsi területen vagy túl jó, akkor nem érdemes ezzel vesződni, mert a szaktudásod jobban tudod kamatoztatni a munkaerő-piacon.) Egyszóval engedd, hogy az érdeklődésed határozza meg az oldal tartalmát. Jobban fog esni és jobban a magadénak tudod majd érezni az üzletet, több örömöd lesz benne egyébként is.
    Azzal egészíteném ki, hogy olyan témába vágj bele, ami érdekel.
    Ha egy adott témában 2 naponta olvasol egy cikket az 365 cikk 2 év alatt. Vagyis 2 év alatt a téma szekértője leszel. Legyen az bármi is.
    Azért kell, hogy érdekeljen, mert különben nem fogod megjegyezni és nem is fogod csinálni, mert nem lesz semmi, ami motivál.

    A legtöbb szakértő, mindig azt oktatja, amit éppen tanul. Ennek 2 fő oka van:
    1. Ez érdekli éppen és ezzel foglalkozik szívesen
    2. A megértés akkor jön el, amikor elkezded másoknak is oktatni, amit tudsz
    3. + a tanulása költségét azonnal visszanyeri az értékesítésből


    A legelső vállalkozásom MLM -el foglalkozott, pedig nem értettem hozzá, de érdekelt
    Aztán pakisztánból hoztunk be márványokat. Nem értettem hozzá, nem is érdekelt, nem is működött
    Aztán webáruházakat csináltunk. Nem értettem hozzá, de érdekelt. Programozó megcsinálta én meg letárgyaltam. Idővel egyre jobban értettem hozzá és egyre inkább megtanultam az ügyfél és a programozó fejével gondolkozni.

    Lényegében minden, amiből most élek, azt magamtól tanultam meg. Azzal, hogy elkezdtem csinálni. A vállalkozás is ilyen. Azt is tanulni kell. Kell egy jó példa és csinálni, olvasni, képezni magad. Ennyire egyszerű



  10. The Following 3 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    Gregory Stone (2016-07-06), mli698 (2016-07-09), vidirita (2016-07-06)

  11. #27
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Hát az az igazság, hogy Magyarországra felesleges bármit is létrehozni. Most olvasom itt a híreket angolul, hogy a Microsoft, az Amazon és a Google is folyamatosan adja át az új adatközpontokat a cloud szolgáltatásokra, folyamatosan jönnek ki az új TLD-k, és akkor még nem is beszéltünk a hardver hírekről. Ezekből olyan egyszerűen lehetne IT hírportált létrehozni, hogy hihetetlen, de mi értelme lenne?

    Az Adsense bevétel a tartalomkészítés bevételeihez mérten gyenge, előfizetőkre nagyon nehéz alapozni a magyar piacon, a KKV-k meg pár ezer forintért is húzzák az orrukat. És ez IT téma, gondolom mennyire nehéz lehet a helyzet más, kevésbé pénzes szektorokban. Kövezzetek meg, de nem ismerek egyetlen olyan hoszting szolgáltatót sem, mely azt mondaná, hogy itt van havi 500 ezer-2 millió forint, ezért hozzatok létre nekem egy IT portált, ahol értékesíthetem a szolgáltatásaim. Sajnos a magyar piac pénzügyileg gyenge, így aki teheti, inkább a külföldi piacokra célozzon. Ahogy látom, a megbízóim többsége is ezt teszi, köztük én magam is.



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2016-07-06)

  13. #28
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    De hogy lehet valakit leírt szöveges tartalommal megtanítani arra, hogy hogyan is kell kerékpározni? Nektek ez már sikerült? Mármint távoktatásban megtanítani?
    Mert most itt egy nagyon hasonló dolgot próbáltok meg elmagyarázni, miközben - ahogy többen írjátok is - ehhez gyakorlat kell, saját tapasztalat, azaz ezt tankönyvből nem lehet megtanulni.

    De azért persze meg lehet próbálni ide leírni, elmagyarázni, de szerintem aki soha életében nem ült kerékpáron, az ezt elolvasva sem fogja tudni. Itt meg már lassan azt taglaljuk, hogy kell a Tour de France-ra benevezni



  14. The Following 2 Users Say Thank You to Freedom For This Useful Post:

    Geri (2016-07-06), _lacus_ (2016-07-06)

  15. #29
    Bölcs akrstf logója
    Csatlakozott
    08-09-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    688
    Begyűjtött 24 köszönetet
    18 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Egyetértek az előttem szólók nagy részével, amit szintén kiemelnék hogy imádd csinálni az adott tevékenységet. Nem kell, hogy szakértő legyél, tényleg 1-2 éven belül az esetek nagy részében el tudsz oda jutni, bőven elég ha többet tudsz mint a célpiac 95%-a Kivételek mindig lesznek, egyértelmű hogy bizonyos esetekben több éves egyetemi képzést és kapcsolódó tapasztalatot nem lehet pótolni (=orvos,ügyvéd,pénzügyi elemző), de ha az adott témávan és célközönséggel képben vagy, jó üzleti kapcsolataid vannak látsz piaci rést és ezt egy szuper online jelenléttel meg tudod támogatni, akkor még ilyen piacokon is lehet eséllyel indulni (pl. magánklinika)

    Az alap kérdés egyébként pont emiatt lehet "hibás", én inkább úgy tenném fel, "Milyen eszközökkel / logikával döntenétek el, hogy egy adott piacra érdemes-e belépni / egy adott piac niche" - és itt már onnan indulhatunk, hogy olyan témát találtál, ami mozgat, érdekel, megtanulnád, csak nem tudod hogy van-e benne akkora potenciál, hogy megtérüljön


    Felhasználó- és keresőbarát weboldalakat tervezünk szívvel, lélekkel: hellooo digitális ügynökség

  16. The Following 2 Users Say Thank You to akrstf For This Useful Post:

    mli698 (2016-07-09), vidirita (2016-07-06)

  17. #30
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hogyan lehet niche piacot találni?

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hát az az igazság, hogy Magyarországra felesleges bármit is létrehozni. Most olvasom itt a híreket angolul, hogy a Microsoft, az Amazon és a Google is folyamatosan adja át az új adatközpontokat a cloud szolgáltatásokra, folyamatosan jönnek ki az új TLD-k, és akkor még nem is beszéltünk a hardver hírekről. Ezekből olyan egyszerűen lehetne IT hírportált létrehozni, hogy hihetetlen, de mi értelme lenne?

    Az Adsense bevétel a tartalomkészítés bevételeihez mérten gyenge, előfizetőkre nagyon nehéz alapozni a magyar piacon, a KKV-k meg pár ezer forintért is húzzák az orrukat. És ez IT téma, gondolom mennyire nehéz lehet a helyzet más, kevésbé pénzes szektorokban. Kövezzetek meg, de nem ismerek egyetlen olyan hoszting szolgáltatót sem, mely azt mondaná, hogy itt van havi 500 ezer-2 millió forint, ezért hozzatok létre nekem egy IT portált, ahol értékesíthetem a szolgáltatásaim. Sajnos a magyar piac pénzügyileg gyenge, így aki teheti, inkább a külföldi piacokra célozzon. Ahogy látom, a megbízóim többsége is ezt teszi, köztük én magam is.
    Megértem, hogy pesszimista vagy. Van is rá okod. DE Ettől neked nem lesz jobb. Sőt!
    Én inkább optimista vagyok. Rengeteg olyan ember vesz körül, aki sikeres itthon. Akik Magyarországon vállalkoznak, tisztességesek, szeretik és nagyon jól megélnek belőle.

    IT portált létrehozni viszont valóban felesleges. Nagy munka. De ha felfut, akkor jön belőle a pénz dögivel. Akkor már el is tudod adni.
    Az IT portál viszont nem speciális célközönséget szólít meg. Maga az IT is nagyon tág dolog. Mi az ami ma márt nem IT? Ami mindenkihez szól, az senkihez sem szól. Csinálj portált rendszergazdáknak. Java programozóknak, Mobil fejlesztőknek, felhő szolgáltatásokról stb. Abban van pénz. Hol? Bárhol. Állásközvetítésben, pr cikkekben, infó eladásban, rendezvény szervezésben, saját szolgáltatás indításában... kreativitás kérdése.

    Hosting. Magyarországon elég sok olyan cég van, aki hostingból szépen keres. Az más kérdés, hogy van-e olyan, aki 500-2.000 ezret hozzád vág havonta, hogy csinálj neki egy IT magazint. Nyilván egyik sem hülye. Azért is van cégük, mert nem azok.

    A reklámnak nem az a célja, hogy fizess érte, mintha adó lenne. A reklámnak az a célja, hogy megtérüljön. Ha te az IT portáloddal hozol neki havi 600-2.2000 ezer forgalmat, akkor ki fogja fizetni az összeget. Sőt, még én is kifizetem neked.
    Ha csak annyit garantálsz, hogy csinálsz neki blogot akkor hülye lenne kifizetni ennyi pénzt. Egy szövegíró csapat pl a KK töredékéért ír neki cikket, elkölt még havi 100 ezret reklámra és készen is van. Nem kellesz hozzá. Nem azért mert nincs igény és szarok a magyar cégek... azért nincs rá igény, mert nem versenyképes, amit kínálsz.

    Ahogy fentebb is írtam. Ha olyan piacnak akarod eladni az online magazint, aki ért az informatikához, akkor nehéz dolgod van. Add el olyannak, aki hadilábon áll ezzel, mint az orvosok, a horgászok vagy a gyógyszergyártók, akiknek folyamatosan felület kell.

    Ha hosting, akkor mond azt, hogy egy tisztességes fizetésért felépíted nekik a saját üzleti blog oldalukat, bekötöd az értékesítési folyamatba és lesz egy új marketing csatornájuk. Ezt megfizetik. Nem havi 500 ezerrel, mert az idehaza álomfizetés. De kaphatsz érte akár havi 220 ezret. Aztán, ha működik és termel, akkor tárgyalhattok a bérekről. Bár ez is necces, mert olcsóbban találok szövegírót és magam is megvehetem az üzleti blogot...

    Nyilván, ha vállalkozol az kockázattal jár. Nem háríthatod át a kockázatot másra. Nem mondhatod a cégnek, hogy fizess havonta x-et, én dolgozok rajta aztán majd lesz belőle valami vagy nem. Ez nem vállalkozás, ez az alkalmazotti lét.

    Dolgozz vele, építsd fel és kínáld fel több cégnek. Lehet buksz vele, lehet bejön. De ezt jelenti vállalkozni.
    Ha tervezel és stratégiát készítesz, akkor minimalizálhatod a kockázatot. Erre való a marketing. A kockázat viszont sosem fogja elérni a 0-át. Olyan nincs.


    A hosting mindenhol nehéz dió. Nehéz eladni, nagy a verseny, sok a konkurens, mindenki olcsóbbat akar. Hosting szövegeket írni is nehéz. Száraz anyag, kevés embert érdekel. Megveszem a tárhelyet és kész. Nem akarnak utána híreket olvasni, mert nem érdekli őket. A vevők leszarják a hosting híreket

    külföldön is nehéz...mert van rá kereslet, nagyobb a piac, de több is az éhes hal. A fiverr-en tömegével vannak bangladesi szövegírók, akik lenyomják az árakat. Ha a hosting érdekel, akkor specializálódj. Ne a kisembernek írj, hanem azoknak a cégeknek, akik rengeteg adattal dolgoznak. Vagy startup cégeknek, akiknek fontos, hogy hol vannak az ügyfeleik adatai. Vagy tesztekről, hogy melyiket érdemes megvenni. De ez mindenképpen B2B szektor legyen. A B2C része nagyon megfoghatatlan.



  18. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    akrstf (2016-07-06)

Oldal: 3 / 6 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •