Cserépkályhát - ami az aláírásodban van
- még akár jó is lehet szórólapon, plakáton, érdekes névjegykártyán népszerűsíteni, de weboldalkészítést? Azt egyáltalán nem.
Nagyon durva ellentmondás van a kommunikációban, ha weboldalkészítést nem a neten promótálsz, hanem offline (is). Disszonanciát okoz a fejekben, és hidd el, a disszonancia rossz ómen.
Miért akarsz offline weboldalkészítést promózni, ha a weboldalak eleve arra vannak, hogy online elérj bárkit? Nem érzed az ellentmondást?
Ha a weboldalkészítő offline promóz, az egy üzenet arról, hogy nem is érdemes weboldalt készíttetni, mert a névjegy még mindig beválik.
10 évvel ezelőtt még át lehetett gondolni ezeket, mert még kevesen voltak a neten. Ma már valami 8 millió magyar felhasználó téblábol a neten napi szinten. Ennél nagyobb lefedettség nem lesz, tehát ha bármit reklámozni akarsz, akkor biztosan érdemes a neten. Az offline-nak iszonyatos korlátai vannak.
Könyvjelzők