Bolha09 (2017-05-24)
Ez sem feltétlenül válasz az eredeti kérdésre, de azért leírom a saját példámat:
Durván másfél évig minden keresetet visszaforgattam az oldalamba (blog/magazin jellegű), egy forintot nem vettem ki belőle. Sosem azt néztem, hogy az adott hirdetésnek hány százaléka jön vissza Adsense-ből, igyekeztem hosszú távon gondolkodni, és nem bántam meg, szépen növekedett az oldal.
Lehet azzal próbálkozni, hogy minél olcsóbban szerezz látogatókat FB-ról, megfelelő tartalommal simán ki lehet hozni 1 Ft körül vagy alatt, és akkor ennek egy része azonnal vissza is jöhet, de a folyamatos hirdetésnek hosszú távon látszik majd meg a valódi haszna. Főleg ha közben márkát is építesz.
Pont ezt mondtam én is, csak nem tudtam ilyen tökéletesen megfogalmazni!
Ebben nem az azonnali pénz a lényeg, hanem a hosszútávú ismertség. Persze majd ez a még több pénzt hozz a konyhára, mi másért is csinálná az ember ha nem a pénzért, de az elején el kell felejteni a nyereséget. Illetve azt a "nyereséget" is vissza kell forgatni hirdetésbe, így még ismertebb leszel majd újra és újra és újra ... nyilván ezt nem lehet az idők végezetéig (eredményesen) csinálni, (főleg itthon nem), mert véges a célcsoport létszáma. De akármikor bárkinek meg tudnám mutatni, hogy ha ebben a hónapban belerakok 1 milliót a hirdetésbe, az a rá köv. hónapban visszakapom. Jah, hogy akkor ebben mi az üzlet? Nincs rajta azonnal 2-3szoros nyereség?
Dehogynem. Csak az majd hónapokkal később jön el... Idén vetsz, jövőre aratsz.
Utoljára módosítva: Freedom által : 2017-05-24 21:26
Geri (2017-05-24)
Könyvjelzők