na most feltettem én is Onesignalt, meglátjuk, egyelőre nem özönlik rá a nép Mondjuk ahhoz hogy 70k feliratkozó legyen, kell pár millió látogató - ez itt megint csak nem játszik.
na most feltettem én is Onesignalt, meglátjuk, egyelőre nem özönlik rá a nép Mondjuk ahhoz hogy 70k feliratkozó legyen, kell pár millió látogató - ez itt megint csak nem játszik.
Majdnem eltaláltad. Egészen pontosan 57 M lett év végére. De ez bruttó. Mire leveszed a banki jutalékokat, adókat, és a könyv. díjat, nem sok marad. Egészen pontosan a köv. évben kivehettem belőle 5 M osztalékot (ami után ismét 1 M személyi jövedelemadó illette az államot, de ezt én már kvázi a céges nyereségből fizettem) Csak az IPA több volt, mint 1 M. (első évben, mert aztán 0%-s IPA székhelyt váltottam )
Ezt nem a pénzért szabad csinálni, különben már az első hónapban feladod. Ha elosztod az 5 M-t/ 12 hónappal láthatod, hogy nem sok. Ezt az ember az ismertségért csinálja. Nyilván egy eztnezdmeg.com oldal ezt nem tudja megcsinálni, mert nincs márkaneve, nem lesz később akkor haszna az ismertségnek. Egészen pontosan semmilyen haszna nem lesz később. Ehhez márkanév kell. Egyedi, semmihez nem hasonlító márkanév. Aminek az égadta világon semmi értelme nincs.
Összehasonlításképpen:
- kulcsszavas domain: 1 egység pénzt kapsz a reklámból, x számú olvasó alatt,
- egyedi márkanév domain: 4 egység pénzt kapsz a reklámból ugyanannyi olvasóval. Magyaránán 4szer többen vásárolnak brand alatt, mint más domain név alatt.
Ha az uzletiblog.hu egy egyedi márka név alatt tolnád, kereken 400%-al többet értékesítenél, mint ha nem. Gondolj bele. Az emberek 99%-a összetenné a két kezét, ha csak 20-30-40%-al meg tudná növelni az eladásit. Eközben pedig ... olvasd újra mit írtam. Négyszáz százalék. Na, ez a nem semmi.
onesignal persze.
És nem írok. És a másik oldalt állok: én csinálom
DomainFlotta (2017-05-18), Gregory Stone (2017-05-19), Harder (2017-05-18), Wirg (2017-05-24)
oksi, tehát akkor azt látjuk, hogy egy ilyen oldalnál mit NEM érdemes Itt most nem márkáról, termékről van szó, csak egy sima magazinról.
Azthiszem kezdem érteni, hogy miért erőlteted azt a márka dolgot. Hiszen, ha nem hinnél benne, akkor nem tudnád ilyen lelkesen csinálni.
Kétségtelen, hogyha tartalomgyártó vagy, aki hirdetésből él, akkor sokkal jobb, ha index-et építesz, mintha mindenegyben blogot vagy napiszar-t.
Ezt hogyan számoltad ki?Összehasonlításképpen:
- kulcsszavas domain: 1 egység pénzt kapsz a reklámból, x számú olvasó alatt,
- egyedi márkanév domain: 4 egység pénzt kapsz a reklámból ugyanannyi olvasóval. Magyaránán 4szer többen vásárolnak brand alatt, mint más domain név alatt.
Nálam az üzleti blog a márkanév is. Ez a szó nem létezett. Mindenki céges blognak hívta.Ha az uzletiblog.hu egy egyedi márka név alatt tolnád, kereken 400%-al többet értékesítenél, mint ha nem. Gondolj bele. Az emberek 99%-a összetenné a két kezét, ha csak 20-30-40%-al meg tudná növelni az eladásit. Eközben pedig ... olvasd újra mit írtam. Négyszáz százalék. Na, ez a nem semmi.
Ez egy olyan tudás, ami előnyt biztosít, azért nem akarod megosztani?onesignal persze.
És nem írok. És a másik oldalt állok: én csinálom
Pedig akár abból is kereshetnél pár milliót, hogy a kevéssé ismert web-push noti hozzáértője vagy és megmutatod a helyes használatát.
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Freedom minden tiszteletem a tied, mert lényegében egy facebook-google arbitrázs ügyletből hasznot csinálsz (bár egy kicsit sok adót fizetsz ), a modern alkimisták megtestesítője vagy. Ha még írnál hozzá egy e-bookot is, hogy miképp kell ezt csinálni, tuti meglenne a másik 5 millkád is.
üzleti blog egyben is és külön is értelmes magyar szó. Még csak le sem tudnád védeni. És használják is más honlapok ezt a szópárost. Google-be keress rá erre: "üzleti blog" -uzletiblog.hu
Volt itt korábban egy fotóm, amit Győrben készítettem, egy marketing céges plakát volt rajta, de nem találom ... jól szemlélteti, hogy az akkor egy kulcsszavas cégnév volt, mára átirányították egy brand domain név alá.
Ahogyan pl. ez a fórum régen seo-forum.hu volt. Ma már nem az.
Persze, hogy értelmes magyar szó Pont ez a lényeg. Ki mondta, hogy a brandnak értelmetlennek kell lennie
A domaint 2015. szeptember 4. (0:00:47) regeltem be, addig senkinek sem kellett. Én építem fel.
Most is csak 5300 találat van rá és zöme 2015 után keletkezett. A céges blogra pedig 280 000 és lassan kezd kikopni. (remélem)
Gyakorlatilag mindenből lehet márkát építeni. A kulcsszavas domain nevekből is: hasznaltauto.hu, ingatlan.com
Értelmes szavakból is. Nem kell mindenek entity, index, origo, hvg, tesla stb lennie.
Sőt talán könnyebb is kulcsszavas domaint vagy értelmes szót brandelni, ha egyáltalán ez fontos.
Könyvjelzők