Emphus eredeti hozzászólása
Sziasztok,
Egyelőre elméleti szinten lenne a dolog. Tisztában vagyok vele, hogy alapesetben, normális körülmények között lehetetlen, amiről a kérdésem szól, itt viszont egy speciális esetet vázolnék fel. Főleg azok véleménye érdekelne, akik próbálták már vagy bármilyen szinten korábban gondolkodtak rajta, és értenek AdWordshöz/AdSensehez. Nem az elméleti huszárokat (mint amilyen én is vagyok).
Adott pár kulcsszó, amire látom, hogy hónapok óta semmi hirdetés nem volt Googleben, de napi több ezer ember keres rá/rájuk (10-nél kevesebb szóról van szó összességében). Ha jól tudom, az AdWords licitálós rendszerben működik, tehát annak a reklámja jelenik meg, aki többet fizet. Mivel nincs hirdetés, ezért én - AdWordshöz laikusként - úgy tippelném, így baromi olcsó lehet hirdetni ezekre a szavakra.
Van-e elméleti illetve gyakorlati lehetősége/tapasztalata bárkinek, hogy megfelelő AdSense elhelyezéssel, a meglévő CTR, RPM stb. adatok alapján kitalálni egy olyan AdWords kampányt, amivel megoldható, hogy AdWords-ön keresztül olcsóbban beszerzi valaki a látogatókat a fenti szituációban, mint amit az AdSense fizet? Ez az eddigi számításaim alapján brutálisan alacsony látogatónkénti árat jelent, de ismétlem, senki más nem hirdet ezekre a szavakra.
//Ja, és ha valaki foglalkozott már ilyennel, és akár munkát is keres, akkor bátran keressen, szívesen rábízom AW szakemberre a kérdést, de előre szeretném látni a számolgatásokat. És nyilván a hozott profit %-ból tudok adni (akár 90% körül is, mondván én nem dolgoztam semmit ezzel, csak az ötletet és a szavakat adom, szerintem ez megér 10%-ot), mert a fix. költség valószínűleg túl magas lenne ahhoz, hogy a különbségből származó profit lefedje. Persze, ha elég nagyban csináljuk, felőlem mehet a fix. kts., de akkor meg te kapsz kevesebbet, mint így kapnál. Szóval mindkettőnknek hosszútávon a %-olás érné meg. PM-ben várom a megkereséseket, ha foglalkoznál ilyennel.//
Könyvjelzők