Esetleg... talán lehet erős volt a megfogalmazás, de olyat is keresnék, akinek közepes látogatottság feletti blogja, vagy hírodala van, ahol (PR) cikket lehet megjelentetni.
jelige: ha lehet bartelezni az előny
amit te szeretnél az inkább médiahack
chat attack, forum attack kuka, ne is ölj bele energiát
Szia!
A konkrét célcsoportról meg lehet tudni bővebben információkat esetleg? Így talán könnyebben tudnánk reagálni a dologra. Konkrét cikk elhelyezésekre gondolsz vagy esetleg más hirdetési formákra is?
Sziasztok!
Ez a vírusmarketing téma piszok érdekes! Végig olvastam minden hozzászólást még sem kaptam teljes körű információt a témáról. Szerintem ez a téma érdemelne kicsit nagyobb porverést. Amiket itt ott olvasni lehet a vírusmarketingről az is csak felületes. Hiába kecsegtet "nagy fellendüléssel" .
Hogyan kell elindítani egy vírusmarketinget?
Hogyan is néz ki egy ilyen anyag?
Hogyan lehet terjeszteni elindítani a folyamatot?
Főleg olyan megoldásokat kéne itt összeszedni amit az ember nagyobb befektetés nélkül is el tud érni! Általános leírást itt lehet találni ..........ezt ugye nem tudom beírni
Viszont ez egy kezdőnek amúgy is kevés ahhoz, hogy elinduljon ezen a vonalon.
Vagy lehet, hogy túlértékelem a vírusmarketing értékét?
aki ért hozzá nem beszél róla mert addig erős ez a hirdetési forma amíg nincs nagy publicitása
Lásd a Pónilovas reklámkampányt, mindenhova bekerült még oda is, ahol két kézzel védekeznek a reklámok ellen. Ötletnek abszolút tökéletes, és a célját elérte, nem kevés email címet gyűjtöttek be, ahova aztán lehet kommunikálni. Én egy autógyártóra tippelnék, mert ott lehet valamit kezdeni a lovakkal.
Egyébként mindenkinek ez az üzenet jön vissza, ha írsz a plakáton lévő gmail-es email címre:
Szia!!!
Köszi, hogy írtál! Van egy jó hírem: lehet, hogy nyomon vagyunk. Apu szerint szerelmes lett egy versenylóba.
Póni nélkül minden annyira más. Reméljük, megtaláljuk! Ha történik bármi, dobunk egy mélt!
Luca
xD
Még trendi is, az XD-vel a végén
A tavasz legjobb vírus marketing kampánya kétségkívül a Marketing Medve volt. Olyan mértékben küldték tovább az emberek, hogy az egyszerűen hihetetlen.
Azért ehhez hozzátartozik, hogy utána viszont az egyik legtöbbet és legtöbb helyen szidott kampány lett. Kicsit ész nélkül spammeltek a twitteren. Nem bántani akarom (én is regisztráltam), de nem a kampány miatt hanem azért küldték tovább az emberek mert ismert marketinges nevek ingyenes anyagait adta ajánláshoz kötve (ami itthon gyakorlatilag illegális).
Tehát maga a kampány nem volt akkora siker, sőt elég nagy negatív viszhangja volt, viszont az ajánlat jó volt, az sok továbbküldőt hozott nekik.
Sikeres vírus(szerű) kampány inkább a Vaterás csajszi és néhány politikai videó volt.
Könyvjelzők