Én a helyében bemutattam volna a következő évek változásait. A like-ok erősödését és a változásokat... A SEOMOZ tesztjei alapján egyre erősebb az értéke a közösségi jelenlétnek. Na ez érdekes téma lett volna!
A gond az, hogy itt nem tudom hogyan megy de egy másik konferencián (Pc world és minden 2. konf) leteszel az asztalra 200-300 ezer ft-ot és te leszel a csodagalamb vagy Magyarország csodamarketingese ... 500ért úgy harangoznak be, hogy te magad vagy Ben Hur reinkarnációja és amihez érsz arannyá válik.
Szóval ne csodálkozzatok, hanem tessék jó mélyen a pénztárba nyúlni és lesz 30 percetek amikor a világ első emberének néz pár száz ember titeket...
Nagyon elszaladt a marketinges világ a rossz irányba, Seth Godin is megírta mindegyik marketinges hazudik :-) Ha történik veled vmi turbózd fel alakítsd át tedd izgalmassá vonj be ismert embert és igaz, hogy a sztori nem igaz de pozitív rád nézve :-)
Érdemes elolvasni a könyvet nagyon jó!
Na, de azokról a konferenciákról nem számol be ennyi sajtó, és biztos forrásból tudom neked mondani, hogy itt nem így megy a dolog, a legtöbb előadót személyesen ismerem. Itt ha jó vagy alapból úgy harangoznak be, hogy már a színpadon úgy indulj, hogy tudja rólad mindenki, hogy te vagy a legjobb. Mert tényleg csak azok léphetnek ott színpadra. Más kérdés ez a Sebestyén gyerek, őt nem ismerem, ugyanakkor nyilván megvolt az oka, hogy felléphetett, de az az egy biztos, hogy nem anyagi alapon.
Tudom, hogy Marketing EXPO-n most nem így volt nem is írtam... Pc world-ön volt úgy. Seo Marci egyébként rendberakta Gáborék Adwords-ét és lement az ára, ami tök jó szerintem :-) Ezért léphetett fel mert ügyesen segíti az MC kampányait.
Majdnem megkérdeztem, milyen SEO srác, aki Adwords-ben teljesített jól. Mindegy, hiszen pont WG-hoz méltó.
A kettő nem zárja ki egymást.
Szerintem inkább ez történt: a beharangozott módszert annyira etikátlannak tartották általánosságban, hogy inkább másról beszélt a srác végül. Ez kisebb bukta, mintha az egész MC-ra rásütik az "etikátlan", "BH SEO", stb. bélyeget.
Nem hiszem, hogy etikátlan lenne a "nagyon sokat dolgozunk, nagyon sok pénzért, de minek" technika... csak nem érné meg...
Ők azért nem pont így kommunikálták le, mint te...
Ez nem cseng össze azzal, amit te írtál... és végül nem is adták le előadásbanA keresőoptimalizálás már a múlté - ismerkedj meg az új stratégiával: a kereső-dominanciával! Ha idegesített már Téged, hogy a keresőszavaidra nem a Te honlapod az első, vagy hogy egy kókler konkurensed is ott van az első találatok közt, akkor ezt az előadást látnod kell! Ki az előadó? Annyit elárulhatok Neked, hogy az egyik projektjében nemrég csinált 26 weboldalt, több ezer(!) aloldallal, amelyhez lefoglalt 500 különböző domain nevet(!), csak hogy kikísérletezzen egy módszert. (Megjegyzés: a módszer legális, még a Google sem tiltja, sőt - de eddig csak néhány bennfentes alkalmazta) - most megismerheted Te is - csak a Marketing Expón!
Könyvjelzők