Én csak egyet mondhatok, az euradex az felejtős....
Én csak egyet mondhatok, az euradex az felejtős....
Miért lenne az ?????okokat is várok Az itlévök többségének weboldala van azt hittem kicst jobban fog pörögni a topic!
Nem egyszerű a reklámhelyek értékesítése. Érthető, ha az emberek nem árulnak el egyből mindent. A te hozzászólásaid alapján is kicsit olyan érzésem támadt, hogy csak kapni szeretnél, de adni nem.
Például írhatnál konkrétabb dolgokat is ennél:
Ha megírod mit találtál, akkor talán elmondjuk róla a véleményünket, ha van. Persze lehet, hogy valakinek éppen te fogsz segíteni. De ha titkolózol, miért várod el, hogy mások segítsenek. Egyáltalán mit értesz ügynökség alatt? Mert az a gyanúm hogy rosszul használod a fogalmat.
Utoljára módosítva: zsibvasar által : 2009-11-08 16:48
Uj vagyok még igy sokat kel még tanulnom forumozás terén is Ügynökség allatt azt értem akik "segitenek"reklám felületeink értékesitésében amiböl részedesést kapnak..
Am elég elszomoritó h egyszerüen nehéz megnyilvánulni a nagyobb oldal tulajdonosok miat ahogy irtátok végkép nehéz dolga van az embernek.
Milyen ügynökségeket találtam?
1.Etarget : nem éppen meggyözö számomra
2.Eurodex : Itt irták h nem ajánlják,miért?
3.Adnetwork: Hát...jól hangzik de ahogy irják nem lehet rajtuk kivül más hirdetés,vagy kizárás (rontsuk a konkurenciát..)
4.Netpark : hm...nem éppen a bérelt reklám felület kategoria..olyan mint az adsense.
5.Ctnetwok :Szintén
6.iwadvert : elsö ránézésre nem rossz
7.LinkManager : Sztem ezis jó ötlet,ez se éppen a Bérelt kategoria de látogatotságot is növeli!
8:ReklamPiacter :weboldal és irások alapján jó elörzetem van,de hát kitudja..
9.Top-Start : SOSE
10.x7: Ez se rossz
Nos ezeket aki megis akarja nézni láthatja h figyelemre méltó pár van,de mert nincs semmi tapasztalatom várom a véleményeket.
Én a reklámpiactér , Linkmanager,iwadvert látom esélyesnek,de vélemények sokat változatnaka dolgokon!
KI Melyiket használta már és milyenek a tapasztalatai??
Ha ismernénk az oldalad, akkor jobban tudnánk segíteni...
Fogalmak tisztázására megkülönböztetünk a klasszikus hirdetési rendszerekben:
1. Médiatulajdonos: akié a honlap ahová a hirdetés kerül.
2. Hirdető: aki reklámoz valamit.
3. Reklámügynökség (ügynökség): A hirdetőknek megtervezik a reklámkampányát, kreatívokat (reklámokat) készítenek és meghatározzák hol jelenjenek meg a hirdetések.
4. Saleshouse: A reklámfelületeket eladják a médiatulajdonos helyett. A szolgáltatásukért jutalékot szednek.
Ezt csak azért írtam, hogy a fogalmak jobban letisztuljanak. A legtöbbször persze nem szerepel a hirdetési folyamatban mind a 4 szereplő, de olyan is előfordul.
Ez alapján az Euradex és az Adnetwork tulajdonképp Saleshouse. Bár a fogalmak eléggé elmosódnak.
Az Euradex-et például érdemes kipróbálni, veszteni nem vesztesz semmit. Tudtommal nem kérnek kizárólagosságot. Legfeljebb nem adnak el semmit. Talán erre célzott korábban a kolléga.
Ezt még nem láttam. Kíváncsi lennék, hogyan oldja meg a linkelést. Ha Java scriptet használ, akkor azt a google robot nem fogja lefuttatni, azaz nem látja a linket. Ha a robot mégis látja a linket, akkor több eset van.
1. Tényleg elhiszi, hogy annyi oldalról meglinkelték az oldalamat. (nem valószínű, vagy csak egy darabig működik)
2. Reklámnak veszi és nem figyeli.
3. Fizetett linknek veszi és büntet érte.
Látott már valaki ilyen hirdetést élesben?
Figyi, ha még nincs is kész az oldal akkor nem tudom hogy milyen hirdetőket vársz oda Egy kutya látogatód nincs és máris hirdetőket szeretnél? Én megfordítanám a dolgot: látogatók és utána hirdetők. Csak egy ötlet
Könyvjelzők