Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (27) összesen

Téma: A gázt és nem a féket

  1. #11
    Bölcs laszloberndt logója
    Csatlakozott
    09-08-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    806
    Begyűjtött 5 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Idézet lauda eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Erről pedig azt gondolom a válság arról szólna, hogy a sok pluszt, amit sikerült termelni valahogy egyensúlyba kellene hozni. Erre jó mondjuk egy válság, vagy egy mérleg, bár a digitálissal nem lehet egyensúlyozni úgy tudom . Ilyenkor termelni, reklámozni, amikor nincs nagyon szükség semmire, csak lazsálásra és felélni a kincstárat. Ja... Az nem nagyon van sok mindenkinek mi? Akkor mi olyan oldalon állunk, hogy sehogy nem járunk jól.
    Világos, hogy mire gondoltál. Bár csak lehetne ilyenkor lazsálni és felélni a egy keveset a korábban megszerzett tartalékokból.

    --

    Bocsi, de az előző hozzászólásban úgy idéztél egy részt a mondanivalómból, hogy az pont az ellenkező értelműnek tűnik, mint az egész egyben, ezért most itt idézem az egészet:

    "Válságban az első lépés promóció és több promóció.
    Sokan ilyenkor fékeznek, mert takarékoskodnak, mert azt gondolják, hogy az emberek, cégek most óvatosak, nem vásárolnak, tehát most minek költsünk promócióra. És ez valamennyire igaz is.

    Aki ilyenkor csökkenti a promóciót az még kevesebb forgalomhoz, bevételhez jut.
    Aki pedig rákapcsol, bár a kisebb vásárlási kedv miatt több promócióra (nagyobb kiadásra) lehet szükséges egy ügyfél vagy megrendelés megszerzéséhez, tehát így kisebb a haszon, a nyereség, de el lehet nyeri a fékezők ügyfélkörét, piacát."


    Utoljára módosítva: laszloberndt által : 2009-09-23 01:55

  2. #12
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Mélységesen egyetértek. Ugyanakkor Pista bácsinak továbbra sincs pénze reklámra, ráadásul mára már igen kevés Pista bácsi hitelképes. Ez csak megjegyzés... én sem szeretem, a töketlenkedést és a kishitűséget. Ha van miből, hajrá!



  3. #13
    MAG
    MAG nem elérhető
    Bölcs MAG logója
    Csatlakozott
    08-08-15
    Hozzászólás
    578
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Idézet lauda eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Szóba került a válság. Igaz, hogy régi sláger de mindig lehet róla beszélni valami kapcsán, vagy mert hát még tart talán
    Tart talán? Két ügyfelem dobta be a törülközőt mostanában, néhány meg fizetésképtelen hónapok óta. Ezért a "régi sláger" mifelénk elég hangosan szól egyenlőre.



  4. #14
    MAG
    MAG nem elérhető
    Bölcs MAG logója
    Csatlakozott
    08-08-15
    Hozzászólás
    578
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Idézet HAL9000 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ugyanakkor Pista bácsinak továbbra sincs pénze reklámra, ráadásul mára már igen kevés Pista bácsi hitelképes.
    Valószínűleg Pista bácsi a válság előtt is csak a kézzel írott cetliket ragasztgatta ki az utcán, így a modern marketinges lehetőségek igazából soha nem befolyásolták a tevékenységét.



  5. #15
    állandó tag Tibi logója
    Csatlakozott
    07-05-02
    Hely
    ojjektum
    Hozzászólás
    1.711
    Begyűjtött 14 köszönetet
    12 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Idézet MAG eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Valószínűleg Pista bácsi a válság előtt is csak a kézzel írott cetliket ragasztgatta ki az utcán, így a modern marketinges lehetőségek igazából soha nem befolyásolták a tevékenységét.

    Ez igy van, de csak azért mert Pistabá sajnálta a pénzt rákölteni....
    Ha valaki józan *******i ésszel elmagyarázta volna neki, hogy ez mire is jó akkor talán belátta volna ő is....vagy mégse



  6. #16
    Bölcs princess logója
    Csatlakozott
    08-07-10
    Hozzászólás
    793
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Sokkal fontosabbnak tartom én is ebben a válságos időszakban a gázadást, mintsem a kontrázást. Persze nem egyszerű főleg, aki eleve egy szűkebb büdzsével rendelkezik, de ugyanakkor ez egy ördögi kör is egyben, hiszen ha valaki leáll, akkor megnehezíti a túlélését vagy esetleg esélye sem lesz a túlélésre. Egyébként nagyon sok esetben, amikor azzal érvelnek, hogy nincs keret új eszközök, ötletek bevetésére, legyen az marketing vagy új technológiák, akkor megsem fordul sokak fejében, hogy nem biztos, hogy ezt kizárólag hatalmas pénzügyi forrással lehet megoldani. Egy cég esetén például elégséges sokszor a költségek átcsoportosítása, priorizálása, racionalizálása és máris kiderül, hogy van pénz a gázadásra.

    Idézet MAG eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Tart talán? Két ügyfelem dobta be a törülközőt mostanában, néhány meg fizetésképtelen hónapok óta. Ezért a "régi sláger" mifelénk elég hangosan szól egyenlőre.
    A probláma abból is adódik nagyon sok esetben - persze tisztelet a kivételnek, - semmilyen pénzügyi 'alapműveltsége' nincs a cégvezetőknek. Egyszerűen csak azért, mert nem ismerik vagy nem tanítják meg nekik. Ez egy olyan téma, amiről hosszú okfejtéseket lehetne végezni. Nagyon sok cégben semmilyen pénzügyi morál, tervezés nincs. Ez nemcsak a nagy cégek kiváltsága. Egy kis cégnek, egyéni vállalkozásnak vagy akár egy háztartásnak is kell ezzel rendelkeznie, egyébként hamar a fenti sorsra jutnak. Ha megkérdeznél pár embert, hogy tudja-e mennyit és mire költ egy hónapban, akkor nagyon sokan azt mondanák, hogy nem vagy csak foszlányokban emlékeznének a kiadásaikra. Ugyanez a probláma levetíthető egy cégre is, és ez a hozzáállás sok probléma forrása is egyben.



  7. #17
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    07-10-21
    Hely
    Közös többszörös
    Hozzászólás
    4.216
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Egy cég esetén például elégséges sokszor a költségek átcsoportosítása, priorizálása, racionalizálása és máris kiderül, hogy van pénz a gázadásra.
    Mindent leírtál egy posztban, gratulálok, megy a zöld pont

    stef



  8. #18
    MAG
    MAG nem elérhető
    Bölcs MAG logója
    Csatlakozott
    08-08-15
    Hozzászólás
    578
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Felkapta ezt a témát ma média, már vagy 3 helyen láttam megjelenni.



  9. #19
    Bölcs laszloberndt logója
    Csatlakozott
    09-08-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    806
    Begyűjtött 5 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Idézet MAG eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Felkapta ezt a témát ma média, már vagy 3 helyen láttam megjelenni.
    Az jó! A média ebben sokat segíthet. Lehet, hogy ez több reklámköltést eredményez majd, ami jó ha online-reklám bevétele van valakinak.



  10. #20
    Mentor ChrIsDrY logója
    Csatlakozott
    07-08-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    453
    Begyűjtött 13 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: A gázt és nem a féket

    Ez nem új dolog,csak mi vagyunk (Magyarok) lemaradva. Az, hogy többet költesz nem elegendő a válságból kilábalni. S az sem, hogy többet reklámozol, vagy okos és ért a közgazdaságtanhoz a cégvezető vagy sem -mondjuk ez azért nagy előny). Voltam egy innovációs válságkutató konferencián, ahol az volt a lényeg, hogy az a cég aki eddig innovált az most is tud fejlődni, igaz csak 20-30százalékban, de fejlődik. Ez egész kulcsa válságkezelés egy javasolt és járható módja a piackutatás után az innovatív technológiák /szolgáltatások / termékek bevezetésével lehet. “Nem az él túl aki a legerősebb, hanem az aki a leginkább tud alkalmazkodni a változásokhoz”. C. Darvin. Fontos a minél szélesebb termékpaletta és a szolgáltatások sokszínűsége, valamint a webes lehetőségek kiaknázása, ami még mindig gyerekcipőben jár nálunk. Pl. a SEO, link katalógus reg., e-dm, rss, twitter,fbook, stb. blogok, közösségi site-ok... Konklúzió: Aki nem innovál az lemarad, most és a válság kilábalása után is. Húzótermék kiválasztása és promózása a lényeges minden piaci szegmensre értve.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •