Netallica eredeti hozzászólása
Biztos ismeritek azt a marketing módszert, hogy a konkurenciával összeveted a saját terméked tulajdonságait és ezzel próbálod meggyőzni a látogatót.
Ezzel a módszerrel eddig az volt a problémám, hogy soha nem lehet objektív (ha már marketing) egyértelműen a publikáló a számára fontosabb szempontokat veszi előbbre. Ráadásul elindíthat egy sárdobálós, köpködős folyamatot amiben pedig mindenki csak veszít. Arról nem is beszélve, hogy jogilag mennyire megengedett a konkurenciát és termékét nevén nevezni.
Viszont ma az egyik konkurensem szóról szóra lemásolta az egyik kampányunkat (korrektnek ismerem, talán csak neki is eszébe jutott) és eléggé felhúzott vele, hajlanék egy ilyen összevetésre. Amúgy is kicsit bosszantó már a sok sületlenség amivel promótálják a többiek a terméküket. Ráadásul ősszel kiadjuk egy termékünk új verzióját ami tényleg szinte mindenben veri majd a konkurenciákat, szóval nem félnék egy összehasonlítástól.
Na szóval arra lennék kíváncsi, hogy ti - pro és kontra - mit gondoltok erről, érdemes-e belevágni vagy hosszútávon csak jó magyar szokás szerint mocskolódás lesz belőle?
Könyvjelzők