Én speciel úgy csinálom, hogy a google keresési ajánlatainál lévő kulcsszavakra készítek oldalakat, aloldalakat és így körbe irányítom a saját weboldalaimon.
Mire körbeér, már sokkal informatívabb lesz. Közben pedig vannak a bannerek, amivel igaz elmegy, de a pénz bejön.
Sziasztok,
Éppen a néztem honnan érkeznek látogatók és így találtam rátok. Nagyon köszönöm az ajánlást! Gondoltam hasznos, ha jelzem nektek az eye-tracking.hu oldalon elindítottunk egy blogot.
Remélem, érdekes lehet nektek is! Pl. van egy cikk a landing page optimalizációról is. (Bocs az ön-promó-szerűért, csak látom érdekel titeket a téma!)
Üdv,
Szabi
Nagyon is fontos a webergonómia, egyre többen fordítanak figyelmet a keresőoptimalizálásra, de nem törődnek azzal, hogy az oldal kényelmes legyen a felhasználóknak. Ezzel rengeteg megrendelést, feliratkozást buknak el! Pont egy ilyen problémával találkoztam nem is olyan régen:
Optimalizálás megtörtént, visszakerült az oldal az első találati oldalra, újra jönnek a látogatók, de nem jön a megrendelés. Analytics-ben szépen ki is derül: végig nézik a referenciákat, majd az utolsó oldal után nagy (>50%) százalékban kilépnek. Tettünk oda egy itt kérhet ingyenes árajánlatot linket és láss csodát, heti 3-4 megrendelés érkezik, a tulaj meg repes az örömtől.
Szerintem egy oldal ergonómiáját és usability-jét nagyszerűen lehet fejleszteni egy megfelelő statisztikai rendszer segítségével (pl.: GA).
Sőt egy ilyen elemzés után, találhatunk olyan hibát, amelynek kijavítása konverziók szempontjából nagyobb eredményt hoz, mintha a 3.-ról az 1. helyre lépünk előre a találati listába.
Köszöntelek a SEO fórumon Szabolcs!
Örülök, hogy ellátogattál hozzánk, és megtiszteltél bennünket jelenléteddel. Én személy szerint örülök, hogy említetted a blogodat, bár gondolom ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül.
Minden cikket örömmel olvasok tőled/tőletek, és remélem, hogy itt a fórumon is megosztasz velünk majd néhány érdekes információt a webergonómia világából.
Üdv,
CubaFiesta
Könyvjelzők