Én kicsit átfogalmaznám a nyitótéma kérdését:
Mit csinál egy jó marketing tanácsadó?
(tanácsot ad válaszok 0 pont)
Én kicsit átfogalmaznám a nyitótéma kérdését:
Mit csinál egy jó marketing tanácsadó?
(tanácsot ad válaszok 0 pont)
Igen ezt a kérdést, pontosabban a kérdés megválaszolását már a WG és egyéb más topicocban is vártam, de eddig még nem találkoztam egyel sem. Konverzió meg célpiac kijelölése volt, de hogy ezt hogyan tegye a nagyérdemű arra még nem volt példa. Igencsak jó lenne, ha végre Dry vagy valaki elkezdené tényszerűen tájékoztatni alátámasztott definíciókkal, és eredményekkel, hogy mi miért jó.
stefan
Kár új témát nyitni a kérdésemnek, de annyival még megtoldanám, hogy hol kezdődik a Marketing Tanácsadó hatásköre, mikor száll be a munkába és hol ér véget a hatásköre?
Komolyan gondolkodom, hogy beteszem a WG és a Wolf Gábor szavakat a moderációs listába. Nem hiszem, hogy ennyi figyelmet érdemelne egy SEO fórumon.
De akkor már beszállok a buliba egy pár sor erejéig.
Ki is egy marketing tanácsadó feladata?
Számomra az, aki az eladási volumen folyamatos növekedésének projektgazdája.
kow >> mikor száll be a munkába és hol ér véget a hatásköre?
Az értékesítési folyamat megtervezésétől kezdve az ablakroló lehúzásáig, vagy személyének leváltásáig jelen kell lennie.
Honnan lehet a legjobbat felismerni?
Be kell hívni szépen sorban őket és harmadik fél által igazolt eredményeiket megvizsgálni, aminek lehet akár a fedezetnövekedés is a mércéje. Ezzel már csak az lesz a baj, hogy kezd vásári lófog nézegető buliba átmenni.
Utoljára módosítva: BagiZoli által : 2008-09-08 20:39 Oka: még, még , még
SW, mikor beszéltem a saját dolgaimról? Engem csak az bosszantott fel (azért nem túlzottan ), hogy (szerintem!!) úgy alkottok véleményt bizonyos marketing trükkökről, hogy még nem próbáltátok ki őket. Látom, hogy találkoztál már a honlapunkkal, ezért ha a blog bejegyzések, netán a hírlevél számok elolvasása után is az a véleményed, hogy ez gagyi színvonal (ezzel is alátámasztva, hogy ez csak gagyi lehet), akkor elfogadom a véleményed. Amíg ezt nem teszed meg, addig lásd az előző pontot (kipróbálás/megtapasztalás nélküli vélemény).
Tudom, hogy nem kell rendezőnek lenni egy film kritizálásához, de megnézni azért csak meg kell!
Stefan igazából az a baj, hogy egyelőre én is tanulok. És nem bírok összeszedni egy jó programozósrácot, akivel meg tudnám valósítani, amit tudok.
Véleményem szerint ma itt a fórumon sokan dolgoznak úgy, mint én, nyilván pénzhiány miatt, hogy belekapunk ebbe-abba és közben úszunk mindennel.
A profik nem így csinálják. Az, akinek nem ejtem ki a nevét, és az, akinek nem írom le a nevét, valamint a harmadik társuk, az első pillanattól tesztel, szűri, hogy mire van érdeklődés. Nem az eDM-mel kezdenek. Megtervezik abszolút a projectjüket. Néznek A, B, C akár D landing page-t mire van aktívitás. Mindent mérnek és elemeznek. És ez a kulcsa az egésznek.
Amikor eljut hozzánk egy-egy eDM, akkor az már le van tesztelve. Vagyis tudják, hogy milyen szöveget kell írni, mire kell hatni, mitől mozdul meg a célcsoportjuk. Mert ki csinálnak 50-es - ha jól tudom - csoportokat és azokon tesztelik először a konverziót. És ezt egy teljes e-mail sorozatra. Mert egy e-mail nem e-mail. Nem ritka a hírleveleken kivül a hétszintű e-mail sorozat, amiben van ismertető, felhívás, ajánlat, emlékeztető, utolsó ajánlat, abszolút kedvezmény, következő project beharangozása.
Nagyon kemény meló, sok a háttér munka, amelyből mi nagyon keveset látunk.
Stefan egy nagyon jó példa az értékesítés mérésre, hogy mostanság minden info anyag 49900 Ft. Az elmúlt egy hónapban legalább három különböző vezető tanácsadó alkalmazta ezt az árat komoly info terméküknél, mert ha jól emlékszem egy 50 fős csoporton, akinek nem írhatom le a nevét ezt tesztelte ki. És elakart adni az x termékéből 200 db-ot, mert kiszámolta, hogy akkor rentábilis a történet. És jól számolt, mert ha jól tudom ezen az áron bőven 200 fölötti megrendelés futott be.
Jelentem, engedve a nyomásnak bemutatkoztam (linkelni még nem tudok)!
Kristóf: a jelenség elég jól ismert. Az e-mail címlista építés, a termék jó becsomagolása és a rafinált értékesítési technikák.
Erre koncentrál a "szerző" és nem a jó tartalomra az esetek döntő többségében.
Amit a miszüben és nyomnak a srácok.
Csinálj "info-termék"-et, legyen kész 2 hét múlva. Nem baj, ha nem értesz témához amivel foglalkozol, gyűjts össze hasznosnak tűnő információkat, azokat csomagold be jól, aztán értékesítsd.
Könyvjelzők