Idézet phoebe46 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
Ha magas a látogatottságod, szolgáltatásod és terméked nincs, akkor adja magát a hirdetés kihelyezés pl. Google Adsense, vagy megpróbálsz hirdetőket szerezni.

Kisebb forgalmú egy témát alaposan körüljáró oldalnál affiliate, termék, szolgáltatás értékesítés lehet jobb megoldás.

Ha magas az organikus forgalmad, vagy már viszonylag kevés munkával tudsz látogatókat vinni az oldaladra, akkor az Adsense megtérülése nem rossz, akkor is jön a bevétel, amikor nem foglalkozol az oldallal.

Ha terméked, szolgáltatásod van, az több munkát jelenthet, viszont kevesebb látogatóval is szert tudsz tenni magasabb bevételre. Utóbbi egyszerűsíthető, ha digitális terméked van pl. tananyag, tanfolyam, akkor a folyamat a hirdetéstől az eladásig jól automatizálható. Ehhez persze bele kell tenni az energiát egy eladható termék előállításába, hirdetések tesztelésébe és a számlázási és fizetési folyamat összerakásába, de ha ez meg van, már könnyebb a dolgod.

Nekem saját a személyes tapasztalatom az, hogy hirdetőket nem egyszerű találni, közepes méretű oldalként, a saleshouse-ok sem hoznak szinte semmit, az Adsense viszont szépen tud hozni, ha eleget foglalkozol vele, kitapasztalod az elhelyezéseket és az oldal tartalma is jól körülhatárolható.
Köszi szépen, nagyon hasznos volt az eligazodásban!

Ha se termék, se egyedi márkád nincs, akkor megfelelő a nézettségre, kattintásra menni?
Például Facebook humoros képeknek egy oldalt létrehozni? Youtubeon nem saját forgatású videókkal, de megtekintésre menni?
Milyen pénzügyi tervet lehet ezekhez társítani?

Egyelőre kezdőként ezekben gondolkodtam az induláshoz. Mennyire halott ez?

Organikus oldal alatt azt érted, ahol a felhasználók maguk gyártják a tartalmat? (fórum, csoport stb..?)