Oldal: 1 / 5 123 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (46) összesen

Téma: [infografika] inbound marketing

  1. #1
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Üzenet [infografika] inbound marketing

    Egyre többször hallod, hogy inbound marketing, de nem tudod pontosan, hogy mit is jelent? Van róla elképzelésed, de jó lenne látni egy összefoglalást?

    Csináltunk erről egy infografikát és örülnék, ha elkezdenénk beszélgetni a témáról, hiszen ez egy fontos vevőszerző stratégia.
    Sajnos a mikro-vállalkozásoknak túl drágák az inbound marketing célszoftverek, ezért kénytelenek vagyunk leleményes megoldásokat használni a leadek kezelésére és gondozására.

    Mi a lead kezelésre webgalambot használjuk a külső api-val és a remarketing technikákat. Van még google docs adatbázisunk, amibe aki bekerül azt felhívjuk, illetve postán fogunk személyre szabott upsell ajánlatot küldeni a vevőknek.
    A lead gondozás pedig egyenlőre kimerül abban, hogy publikálunk és ezeket a tartalmakat kommunikáljuk a különböző csatornáinkon. Az automata e-mail kommunikácóra már készen van egy adatvezérelt rendszer, így mindenki testre szabott információkat fog kapni, de ez nem a lead score szerint történik, csak érdeklődés alapján.



    A cikket nem posztolom, csak az infografikát.



    Te használsz bármilyen módszert a leadek kezelésére és gondozására?


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  2. The Following 5 Users Say Thank You to DomainFlotta For This Useful Post:

    Gregory Stone (2016-12-05), Harder (2016-12-02), Karessz (2016-12-14), prosequor (2016-12-02), Wirg (2016-12-05)

  3. #2
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-26
    Hozzászólás
    903
    Begyűjtött 385 köszönetet
    249 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Ez egy nagyon jó anyag!

    Feltételezem, kezdő vállalkozóknak is szól. Tudod, mivel egészíteném ki?

    1. Röviden elmagyaráznám az egyes szakkifejezéseket.

    2. Egy mondatban azt is mellé írnám, neki, mint vállalkozónak ez miért fontos, mit nyer, ha foglalkozik vele.

    Például: Lead szegmentálás - meglévő, aktív érdeklődőid meghatározott szempontok szerinti rendszerezése, csoportosítása. Ha ezt megteszed, az érdeklődésüknek jobban megfelelő anyagokat, ajánlatokat tudsz nekik adni: ezzel tiszteletben tartod az idejüket, marketinged pedig hatékonyabb és gazdaságosabb lesz. Ugyanakkora ráfordítással magasabb bevételt érhetsz el.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-12-02)

  5. #3
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet prosequor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez egy nagyon jó anyag!

    Feltételezem, kezdő vállalkozóknak is szól. Tudod, mivel egészíteném ki?

    1. Röviden elmagyaráznám az egyes szakkifejezéseket.

    2. Egy mondatban azt is mellé írnám, neki, mint vállalkozónak ez miért fontos, mit nyer, ha foglalkozik vele.

    Például: Lead szegmentálás - meglévő, aktív érdeklődőid meghatározott szempontok szerinti rendszerezése, csoportosítása. Ha ezt megteszed, az érdeklődésüknek jobban megfelelő anyagokat, ajánlatokat tudsz nekik adni: ezzel tiszteletben tartod az idejüket, marketinged pedig hatékonyabb és gazdaságosabb lesz. Ugyanakkora ráfordítással magasabb bevételt érhetsz el.
    Van hozzá egy cikk is, de azt nem akartam iderakni. A terv az, hogy idővel kiegészítem még több infóval:
    [Infografika] Az Inbound Marketing Alapjai

    Itt viszont elkezdhetnénk beszélgetni a témáról, ha van akit érdekel.



  6. #4
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    638
    Begyűjtött 33 köszönetet
    24 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Van Nebojsának ezzel kapcsolatban képzése. Talán az segíthet.



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-12-02)

  8. #5
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van Nebojsának ezzel kapcsolatban képzése. Talán az segíthet.
    Köszi és az valóban jó anyag.

    Ha tippelhetek, nem olvastad el a posztot, mert nem megismerkedni szeretnék az inbound marketinggel, hanem egy beszélgetést indítani a témáról. Ki mire és hogyan használja.



  9. #6
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    638
    Begyűjtött 33 köszönetet
    24 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Rosszul tippelsz elolvastam. A Nebojsa-félét pedig elvégeztem. Nem alapozó anyag. Nem véletlenül nem kezdőknek van meghirdetve. Bocs, ha esetleg ezt offnak érezted. Sok sikert kívánok! Tényleg csak segíteni akartam, mert nem írhatom le ide egy több százezres anyag tematikáját, az abban elhangzó best practice-eket. Éppen ezért azt sem mondhatom el mivel kellene kiegészítened az infógrafikát, de nyugtasson meg a tudat, hogy jó úton jársz.



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-12-03)

  11. #7
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-26
    Hozzászólás
    903
    Begyűjtött 385 köszönetet
    249 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Engem érdekel, mert világosan látom, ezen a területen nagyon nagyot kell fejlődnünk, hogy előrébb tudjunk lépni.



  12. #8
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.548
    Begyűjtött 1.010 köszönetet
    577 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Rosszul tippelsz elolvastam. A Nebojsa-félét pedig elvégeztem. Nem alapozó anyag. Nem véletlenül nem kezdőknek van meghirdetve. Bocs, ha esetleg ezt offnak érezted. Sok sikert kívánok! Tényleg csak segíteni akartam, mert nem írhatom le ide egy több százezres anyag tematikáját, az abban elhangzó best practice-eket. Éppen ezért azt sem mondhatom el mivel kellene kiegészítened az infógrafikát, de nyugtasson meg a tudat, hogy jó úton jársz.
    Akkor nem kezdek el lottózni

    A poszttal nem az a szándékom, hogy megtanuljam az inbound marketinget, hanem az, hogy segítsünk egymásnak a tapasztalatinkkal. Nebojsa anyaga szuper részletes, viszont elméleti, itt meg életszagú, valódi, gyakorlatias tapasztalatokat cserélhetünk. Ő főleg nagyvállalati környezetben tevékenykedett és a saját bevallása szerint sincs túl nagy kereslet arra az inbound célszoftverre, amit kizárólagosan kezdett el forgalmazni. Biztos adott tippeket, hogy miket mivel lehet kiváltani és helyettesíteni, de ezek olyan nagy titkok lennének?

    Az inbound elég széles terület és sok praktika van benne, amik folyamatosan változnak, ezért nem lehet kijelenteni azt sem, hogy amit egyszer megtanultál az örök és állandó.

    Most van nyomdai előkészítésben a könyvem, ami 540 wordben gépelt oldal lett és a tartalommarketingről szól. Ez lesz az első magyar könyv a témában. Rengeteget kutattam és most már látom, hogy ez a terület folyamatos fejlődésben van. Egyszerre kell használni a régi és az új eszközöket is.

    • *Itt van például a web push, mint a leadek gyűjtésének és kezelésének egy új eszköze és rengeteg sok automatizmus építhető rá.
      *Aztán a Messenger Chatbotok, amik szintén a lead gyűjtésnek és kezelésnek egy vadi új lehetőségét adják.



    Ezeket az eszközöket a mikro vállalkozások gyorsabban tudják beépíteni az életükbe, mint a multik és ezzel verseny előnyre tehetnek szert.
    Ami leginkább hiányzik az a lead score egyszerű és gyakorlatias megvalósítása. Nem ismerek olyan kkv céget, akik ezt célszoftver nélkül, gyakorlatiasan és hatpkonyan használnák.

    Leginkább a törzsvásárlói programban és hűség programokban ölt testet, de a potenciális vevők esetén csak a hírlevél szoftverre támaszkodnak.

    Nyilván senki sem várhatja el, hogy egy pár százezres tanfolyam anyagát kiposztold, de a tudásodat nem kell féltened. A kreatív k. Kft is folyamatosan posztol a témáról és még sokan mások is. A neten amúgy sincsenek nagy titkok, csak a finomságok, a kis apró részletek, amik a valódi pénzeket hozzák.

    Attól, hogy freedom kiposztolja, hogy a web push hatékonyabb neki, mint a Facebook, nem árulta el a "titkát". Ettől még nem tudod utána csinálni, de legalább tudod, hogy ez egy olyan irány, amivel érdemes foglalkoznod.

    Egyszóval: szerintem érdemes beszélgetni erről


    Idézet prosequor eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Engem érdekel, mert világosan látom, ezen a területen nagyon nagyot kell fejlődnünk, hogy előrébb tudjunk lépni.
    Van már kérdésed is vagy csak tapogatózol és infókat gyűjtesz?



  13. #9
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-26
    Hozzászólás
    903
    Begyűjtött 385 köszönetet
    249 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése


    Van már kérdésed is vagy csak tapogatózol és infókat gyűjtesz?
    Az elmúlt pár hónapban (lassan évben) rengeteget olvastam a témáról. Nagyjából mostanra állt össze a fejemben a kép, arról, hogy az egyes fogalmak hogyan állnak össze egy kerek egésszé, egy folyamattá.

    Most érzem úgy, hogy oda jutottam, neki tudok állni a gyakorlati megvalósításnak. Most főleg ehhez keresek majd eszközöket, miután megcsináltuk a szükséges módosításokat, kiegészítéseket a honlapon, és a céges blogon.



  14. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-12-05)

  15. #10
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    638
    Begyűjtött 33 köszönetet
    24 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Ami biztos:

    - kell egy jó e-mail marketing szoftver, script
    - kell közösségi média automatizálás (BufferApp, Symphóni, Hootsite)
    - GA

    MA szoftverek, scriptek még nagyon drágák KKV-knek nem érdemes rákölteni...

    Ja, meg rendegeteg tartalom

    És már bele is vághatunk Legalábbis én így csinál(gat)om...



  16. The Following 2 Users Say Thank You to dry For This Useful Post:

    DomainFlotta (2016-12-05), prosequor (2016-12-06)

Oldal: 1 / 5 123 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •