Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (46) összesen

Téma: [infografika] inbound marketing

  1. #11
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.429
    Begyűjtött 980 köszönetet
    551 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Nem tudok mindent leírni ide, de amit tudok és használok azt végül leírtam egy könyvbe, amivel most az a legnagyobb problémám, hogy 540 oldal lett
    Mindegy, ez más lapra tartozik, csak érzékeltetni akartam a téma nagyságát és összetettségét.


    E-mail marketing szoftver:
    • Webgalambot használunk, mert egyszer kell csak megvenni
    • Összekötöttük az amazon ses rendszerével, hogy pont ugyan olyan profi legyen a levelek kiküldése, mintha a legdrágább hírlevél szoftverre fizetnénk elő
    • Használjuk a webgalamb api-t, hogy automatizálunk tudjunk olyanokat, amiket egyébként nem lehetne. Ilyen pl a leadek kezelése. Ha konvertálódik, akkor kikerül az egyik csoportból és bekerül másik csoportba vagy csoportokba. Így szegmentáljuk automatikusan a leadeket.
    • Az üzleti blogomba fejlesztettem egy adatvezérelt e-mail küldési funkciót. Mindenkinek olyan híreket küld az oldal tartalmából, amit még nem olvasott és passzol az aktuális érdeklődési köréhez. Hasonló, mint egy remarketing.


    Közösségi média automatizálás
    Ezt sem kell az elején túlbonyolítani. Egyszerűsítve így néz ki az automatizmus. Használhatod hozzá az IFTTT.com rendszerét

    • Minden cikk kimegy a Facebookra, akár automatizálva
    • Ami kimegy a Facebookre azt feltölti a linkedin -r és a pinterestre is
    • Ha valaki likeolja a YT videót, akkor a videót feltölti a Facebookra


    Remarketing a leadek gondozására

    Gyakorlatilag ezzel minden megvalósítható. Figyelem mikor mit csinál és pakolgatom az egyik listából a másikba. Így mindig olyan tartalmat lát, ami terelgeti az értékesítési csatornán a vásárlás irányába.


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Harder (2016-12-14)

  3. #12
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    638
    Begyűjtött 33 köszönetet
    24 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Nyomtatás előtt megveszem Mennyibe kerül az 540 oldalas pdf?
    Ja, és gratulálok!

    Szuper lehet, ha ennyi mindennek utána jártál és utána olvastál!
    BIG LIKE!



  4. The Following 2 Users Say Thank You to dry For This Useful Post:

    DomainFlotta (2016-12-05), Harder (2016-12-14)

  5. #13
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.429
    Begyűjtött 980 köszönetet
    551 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nyomtatás előtt megveszem Mennyibe kerül az 540 oldalas pdf?
    Ja, és gratulálok!

    Szuper lehet, ha ennyi mindennek utána jártál és utána olvastál!
    BIG LIKE!
    Ez egy nagy dilemmám, hogy digitálisan is elérhetővé tegyem-e.
    Eddig a nem irányába dől a mérleg, de még billegek.



  6. #14
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-26
    Hozzászólás
    889
    Begyűjtött 382 köszönetet
    247 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ami biztos:

    - kell egy jó e-mail marketing szoftver, script
    - kell közösségi média automatizálás (BufferApp, Symphóni, Hootsite)
    - GA

    MA szoftverek, scriptek még nagyon drágák KKV-knek nem érdemes rákölteni...

    Ja, meg rendegeteg tartalom

    És már bele is vághatunk Legalábbis én így csinál(gat)om...
    Igen, a tartalom az alap. Az egyik, amire most ráfekszem.

    Megcsináljuk a szükséges on-site seo átalakításokat a blogon/honlapon.

    Ügyféllistát elkezdtem rendszerezni, illetve tesztelünk majd egy két új terméket/szolgáltatást is, hogy melyikkel, merre induljunk.

    Az biztos (több, mint öt év tapasztalatából) bátran ki merem jelenteni, a sok webszemét között főleg a leendő vállalkozóknak óriási szükségük van hiteles, valós, gyakorlati információkra, tudásra. Talán szerénytelenség nélkül kijelenthetem, mi tudunk ilyet adni. Fogunk is.



  7. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-12-07)

  8. #15
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    638
    Begyűjtött 33 köszönetet
    24 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Akkor Tartalommarketing lesz a könyv címe? Nem inbound marketing?



  9. #16
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.429
    Begyűjtött 980 köszönetet
    551 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Akkor Tartalommarketing lesz a könyv címe? Nem inbound marketing?
    Tartalommarketing a gyakorlatban lesz a címe. Az inbound marketing inkább a leadekről szól.

    Nekem a tudás megosztás a szívügyem. Keressenek végre azok a cégek jól, ahol szakértői tudás van.

    Kezdjék el megosztani a tudás, hogy több vevőjük legyen, majd érezzék meg, hogy a tudás megosztásával mennyivel nagyobb gazdagságra lehet szert tenni, mint a kövér bankszámla.
    Ehhez adok segítséget a könyvben.



  10. #17
    Bölcs Harder logója
    Csatlakozott
    07-05-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.872
    Begyűjtött 165 köszönetet
    106 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Én pl. a nyomtatott és a digitális közül biztosan a digitálisat venném meg, egyszerű oknál fogva: kezelhetőbb, hordozható (tableten), kereshető a tartalma. Egy terjedelmesebb könyvet (de még egy vékonyabbat sem) hordozok magammal szívesen, de egy mini ipad bármelyik táskába könnyedén elfér.
    Egyébként én is várom a könyvet, az eddigiekből az jött le hogy nagyon sok munkát tettél bele és értékes lesz, kíváncsi vagyok rá.



  11. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-12-14)

  12. #18
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.429
    Begyűjtött 980 köszönetet
    551 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet Harder eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Én pl. a nyomtatott és a digitális közül biztosan a digitálisat venném meg, egyszerű oknál fogva: kezelhetőbb, hordozható (tableten), kereshető a tartalma. Egy terjedelmesebb könyvet (de még egy vékonyabbat sem) hordozok magammal szívesen, de egy mini ipad bármelyik táskába könnyedén elfér.
    Egyébként én is várom a könyvet, az eddigiekből az jött le hogy nagyon sok munkát tettél bele és értékes lesz, kíváncsi vagyok rá.
    A digitális változat még nincsen teljesen elvetve. A problémám nem is az vele, hogy könnyebben lopható, mert lopják nyugodtan. Sokkal inkább az, hogy nem képvisel presztízs értéket.
    Ha többen veszik digitálisan, mint nyomtatva, az nekem szuper, mert többet keresek rajta (vagy egyáltalán keresek), viszont nem kerül ki a polcra és egyetlen fájl lesz elfeledve a többi között.

    Ezért, ha lesz is digitális, akkor a könyvhöz fog járni mindenkinek.

    A könyv ugyanis reklám. Méghozzá drága reklám. Egyáltalán nem bevételi forrás.
    Arra jó, hogy az íróját megismerik és a tudása felkerül egy polcra. Onnantól lehet hivatkozni rá és nem kell mindig mindent újra leírni, amit egyszer már leírtam jobban.

    Ráadásul a mémek (gondolatok) így örökre fennmaradnak. a könyv bekerül az OSZK-ba és amíg könyvtárak lesznek és a papír megmarad, addig a gondolataim olvashatók, kereshetőek és kutathatóak lesznek.



  13. #19
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-26
    Hozzászólás
    889
    Begyűjtött 382 köszönetet
    247 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Egy ötlet, javaslat, talán egy próbát megér, mi is kipróbáljuk majd.

    Készülünk több e-bokkal is kijönni. Valószínű, két áruk lesz. A drágábbik mellé adunk egy kódot, aminek a használatával lehet majd kedvezményesen lehet jelentkezni konzultációra, képzésünkre, valamelyik szolgáltatásunkra. Aki a másolt e-bookot olvassa, az ehhez a plusz tudáshoz nyilván nem jut hozzá kedvezményesen, mert nem kapja meg a kódot.



  14. #20
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    4.282
    Begyűjtött 1.288 köszönetet
    798 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: [infografika] inbound marketing

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A digitális változat még nincsen teljesen elvetve.
    Fogom is a fejem.
    Digitális marketing fontossága és hatékonysága (dobpergést kérek) = offline tanagyagban? Már csak remélni tudom, hogy a könyvben nem lesz E-book-ról egy szó sem, mert oda vész a lényeg.

    Szerint ha másért nem is, hát legalább a hitelesség kedvéért legyen egy digitális változata is. Vagy digitálisan kiadva + ugyanez a tartalom ajándék könyv formájában is.


    "ütős ajánlat" a marketing pöcegödre. A másik meg a "kézműves" jelző...

  15. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    DomainFlotta (2016-12-14)

Oldal: 2 / 5 ElsőElső 1234 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •