Tesztként az alábbi alakítható AdBlock blokkoló scriptet használom. (Tök normálisan hangnemben elmagyarázom, hogy a reklámok megjelenítésére az oldal zökkenőmentes üzemeltetése miatt van szükség.)
Egyelőre jópofának tűnik, aztán majd kiderül, hogy a látogatók mit szólnak hozzá.
https://blockadblock.com/configure.php
Van az eltelt időszak alapján valamiféle következtetésed? Nőtt a reklámbevétel, vagy észre sem venni a változást?
Az AdInserter WP pluginben is van egy ilyen reklámblokkoló detektáló, gondolkozom a használatán. Ha reklámblokkolót talál, akkor egy felugró ablakban lehet az usernek üzenetet küldeni. Ebben szépen kérem, hogy kapcsolja ki a reklámblokkolóját.
A felugró ablak alatt az oldal 80%-osra elsötétedik. Az ablakkal lehet variálni, hogy be tudja zárni a felhasználó, vagy addig ottmarad, amíg ki nem kapcsolj a blokkolót.
A kérdés tehát az, neked hogyan vált be az AdBlock blokkoló script?
Az élet nem habos torta - A medve nem játék
Sem pozitív, sem negatív változást nem vettem észre. Talán ez azért van, mert aki adblockert használ, az sokkal tudatosabb, és a reklámok engedélyezése után sem kattint rájuk. Vélhetően előbb böngészi végig az árukeresőt, előbb használja a Google-t, mintsem reklámra kattintana. De ez csak a tippem, nem sikerült kiismernem a reklámra nem kattintó csoport pszichológiáját.
irokob (2019-07-29)
Könyvjelzők