Oldal: 3 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (31) összesen

Téma: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

  1. #21
    Képszerkesztő Csurga logója
    Csatlakozott
    10-10-17
    Hely
    Hmvhely
    Hozzászólás
    1.101
    Begyűjtött 317 köszönetet
    206 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    KKV-t hívni egyébként lehet, nem ütközik jogszabályba, csak hogy tisztába tegyük a dolgokat. Magánszemélyeket természetesen nem, akármilyen lista is legyen az, amit megvettek/birtokolnak ezek a callcenterek.

    Rengeteg cég visszaélt számtalanszor ezzel a témakörrel, innen a bizalmatlanság, ami érthető. Piciben egyébként tökéletesen működik és lehet teljesen személyesen is csinálni bizonyos szegmensekben. Egyébként vélemények ide, vagy oda, nem véletlenül csinálja néhány cég a mai napig: kifizetődik. Amíg sokan megvesznek termékeket ebben a formában, addig menni fog, ez 100%. Sőt vannak olyan cégek, akik esetlegesen több millás büntetéseket is simán ki tudnak fizetni az értékesítésekből, de nem is akarnám részletezni a dolgot, mert csak szítanám a feszkót...


    "Galaktikus logók, arculat, weboldalak a KKV-számára!"
    stargeckos.com

  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2014-11-10)

  3. #22
    Szerkesztő
    Csatlakozott
    11-06-06
    Hozzászólás
    240
    Begyűjtött 24 köszönetet
    16 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    Rossz a cím. A legjobb és a legidegesítőbb közé nem lehet vagylagosságot tenni, mivel az egyik a hívó irányából minősít, a másik a hívott irányából. Hívottként természetesen idegesítő lehet, főleg ha épp rosszkor hívsz valakit. Nyilván olyankor még az is arrogáns lehet, aki amúgy együttműködő lenne és meghallgatna. Tényleg baromira kell tudni kifogást kezelni, de erre majd mindjárt írok valamit...
    A másik oldal a hívóé. Nos itt ha vállalkozói fejjel végiggondolod, akkor az eredményeid magáért beszélnek. Ha ilyen baromi jól konvertál, akkor az tényleg egy jó módszer. És ha netán még utánajársz a témának, a konverzió akár növekedhet is. Ez kb. olyan, mint az automatikusan meginduló video a weboldalakon vagy a popup hirdetések vagy amikor be akarod zárni az aktuális böngészőlapot és akkor ugrik fel a popup: objektíven mérve hatásosak, tehát több ügyfelet/konverziót/vásárlást hoznak, mint ahányan emiatt elvesznek. És innen kezdve - ha törvényesen, etikusan helyén van az ügy- akkor az üzleti szempontok élnek, tehát csinálni kell. A tv shop is idegesítő, mégis nagy biznisz

    A kifogás kezelésről: a 90-es években én is beálltam a sorba, egy nagy biztosító keresett értékesítési csoportvezetőt és jelentkeztem. Fel is vettek, majd el is küldtek a saját képzésükre. Volt hideghívás is. Elolvastuk az anyagot, kipróbáltuk ott a tanfolyamon a többiekkel, majd következett a valódi hívás. Ott, sok ember előtt. Mindenki által. Három telefonszámot kellett felhívni. Nekem kettő belement a személyes találkozásba (üzlet végül nem lett). A résztvevők között az 1-2 volt a legjellemzőbb. Aki egyet sem tudott meggyőzni, olyan nagyon kevés volt. Olyan több is, akinek lett rögtön 3 potenciális ügyfele. Mondom: szimpla nevek-telefonszámok a telefonkönyvből, semmi info róluk.
    A mankó ehhez egy kifogáskezelési kisokos volt, a cég saját tapasztalatai alapján: ha ezt mondja az ügyfél, ezt kell mondani. Ha azt, akkor amazt. Volt ultimate válasz is. És a legfőbb szabály: két kifogást kezelhetsz, harmadszorra azt kell mondanod, hogy -nem emlékszem már pontosan- "bla bla, ne döntsön elhamarkodottan, egy személyes találkozás során átbeszéljük a problémáit". Érdekes módon (?) tényleg a kisokosban felsorolt 5-6 kifogás alkotta a telefonon hallott kifogások nagy arányát. Tehát tényleg megvolt a piackutatás, hogy mikkel próbálták a hívottak lerázni az üzletkötőket.
    Meglepően eredményes módszer volt. Ma már ugyanezt az apple is csinálja (gondolom sokan mások is), volt róla cikk, hogy mennyire profin tanítják be a boltjaik értékesítőit. Előre feltárt kifogások, előre elkészített ütős mondatok. Lehetőleg úgy elmondva, hogy ne tűnjön olyannak, mintha most olvasnád fel És nem csak általánosságban: "ha drágállják, dicsérd a minőséget". Hanem szóról szóra betanultan akár. Mert úgy hat. Vagy a mcdonalds: nem véletlenül kérdezi azt, hogy adhatom nagy krumplival vagy menüben, stb. Mérve van, hogy melyik mondat hogy teljesít. És azt használják, amelyik a legjobban.



  4. The Following 5 Users Say Thank You to Lopez For This Useful Post:

    BagiZoli (2014-11-10), Csurga (2014-11-10), Gregory Stone (2014-11-10), Wirg (2014-11-10), yatoo (2014-11-10)

  5. #23
    Képszerkesztő Csurga logója
    Csatlakozott
    10-10-17
    Hely
    Hmvhely
    Hozzászólás
    1.101
    Begyűjtött 317 köszönetet
    206 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    Nagyon igaz, ezek működő marketing stratégiák, amik nem működnek mindenkivel, de nem is kell. Abszolút statisztikai alapjai vannak és mérhető is, nem úgy mint egy újsághirdetés. Lehet folyamatosan tökéletesíteni ezeket a dolgokat, de egyébként már kész receptek vannak rá. Szerintem még egy ideig biztosan lehet vevőszerzésként tekinteni erre, persze azzal egyetértek, hogy sokan undorító módon viszik végbe. Ez sajnos nem fog változni.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2014-11-10)

  7. #24
    Bölcs
    Csatlakozott
    07-04-28
    Hozzászólás
    1.115
    Begyűjtött 241 köszönetet
    176 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    Nyilván, mint marketingeszköznek van létjogosultsága a hideghívásnak. És persze mindenkinek el kell kezdeni valahogy. Türelmesen szoktam fogadni az ilyen hívást, de amikor már harmadszorra próbálom finoman elmagyarázni, hogy nem érdekel, akkor kezd elfogyni a türelmem. Persze van olyan cég, hogy másnap megint hív csak más ügyintéző - ez már tényleg gáz.



  8. #25
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    14-09-04
    Hozzászólás
    129
    Begyűjtött 15 köszönetet
    14 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    visszakérdeztem, hogy honnan tudják. Természetesen az egészségbiztosító adta ki az adatokat feldolgozásra
    WTF? Ilyen tényleg létezik?



  9. #26
    Buherátor Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.303
    Begyűjtött 267 köszönetet
    135 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    Én csak hívott félként kapom az áldást... eleinte még el is beszélgettem az időmet rabló hívókkal, de így még fel is idegesítettek... most már csak egyszerűen kinyomom a telefont mikor kiderül, hogy "hideg hívás"... szóval megcseszhetik a kifogáskezelést...

    Update: és az enter lenyomása után csörren a telefon... biztosítási ajánlat... még a végén paranoid gondolataim támadnak...


    Utoljára módosítva: Chati által : 2014-11-10 19:36
    Nincs mit megmutatnom...

  10. #27
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    nem tudom mi ennek az oka, de az elmúlt két napja 12 hívást kaptam ismeretlen hívóféltől, valami szar ajánlattal együtt.
    hogyan lehetne róluk lekerülni? vagy ezt már most innentől kezdve folyamatosan fogom kapni?



  11. #28
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-27
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.319
    Begyűjtött 530 köszönetet
    317 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    Én 2-3 percben leszoktam rendezni egy hívást, néha 5 perc. Ha nem érdekli rákérdezek miért mert.. és elmondom opcióm. Ha így sem, megköszönöm figyelmét és ádiosz. Nem hívom 1 évig minimum. Sőt ha elég ügyfelem lesz sosem



  12. #29
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    A 10-ből 3-4, szerintem is nagyon jó arány! Idén 20 éve hogy kereskedőként keresem a kenyerem, dolgoztam multiknál és építettem a nulláról magyar cégeket is. Amikor a hideg hívásokkal csesztettek a főnökök, akkor mindig hidegrázásom volt, érdekes módon nekem a fénymásolós korszakomban volt két cég ahol ez kötelező volt, az elsőtől gyorsan eljöttem, a másodiknál pedig statisztikát vezettem, és mivel bizonyítottan 0,01% alatt volt a konverzióm, és ezt papírom is bemutattam a tulajnak, ezért a második év után elhitte. Főleg azért mert közbe felhúztuk az cég weboldalát és a természetes találatokból több eladásom volt egy hónap alatt mint a hideg hívásokból egy év alatt.
    Azt gondolom, hogy ez egy iszonyatosan lélek ölő munka, természetesen ha te kitaláltál egy olyan terméket amit ilyen jól el lehet adni, akkor elismerésem! Ha dolgoznál másnak is akkor a jó kereskedő nálunk mindig szívesen látott!



  13. #30
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-08-31
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 351 köszönetet
    239 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hideg hívás legjobb vagy legidegesítőbb módszer?

    Picit az a kép ugrott be, amikor a Wall Street farkasában megérkezik a Dicaprio, mint telefonos értékesítő

    Szerintem ezt a korszakot a Zepter, bankon, brókerek, biztosítók tették tönkre. Én már élből lecsapom, ha valami érdekel majd rákeresek a neten. Ez 2000-ben még nem mindenhol volt ennyire kézenfekvő megoldás.

    A kedvencem, amikor SEO-val foglalkozó cégek hívnak, hogy ők most megmutatják és 2 héten belül felhúznak az első helyre bármilyen szóra. Ezen mindig mosolygok, aztán közlöm, hogy én is foglalkozok ezzel, abban jobban megbízok. Az ő esetükben igen átverés szaga van a dolognak. Emlékszem az egyik ilyen cégnek utánanéztem, nem volt szép múltjuk. Garantált helyezést ígértek, de valójában a saját oldalukon használt keresőben kaptad meg Plusz említették, hogy kihoz a futáruk egy szerződést, amit nem tud otthagyni, szóval azonnal alá kell írni és már megy is. A szerződésmintát meg nem volt hajlandó e-mailben átküldeni. Na pont az ilyen ügyeskedők miatt bizalmatlanok az emberek. Természetesen ezt nem feltételem rólad, csak leírtam egy tapasztalatom.

    Ellenben ha hatékonyan tudod csinálni és jó a konverziód, akkor jól csinálod. Pár ismerősöm akik dolgoztak telefonos értékesítőként multiknál 2 hónap után szanaxot reggeliztek és vacsoráztak.


    Utoljára módosítva: Karessz által : 2014-12-02 10:22

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •