Hogy ne offoljuk az MSN hirdetéses topicot létrehozom ezt az újat. Úgy gondolom, amúgy is sok kérdést és hasznos választ vethet fel ez a téma.
Szóval akinek van tippje vagy kérdése hogyan lehet hazsnálni a népszerű közösségi, ismerkedő site-okat népszerűsítésre (direkt nem értékesítést mondok) az ne rejtse véka alá.
Kezdem is én véleményemmel, a másik topicban feltett kérdésekre.
- Talán okosan használva lehet némi haszna. De mindenkép Balaton klub legyen, mint a Hotel hivatalos klubja/profilja. Hatásosabb is, ha nem tünik fel, hogy saját magunkat reklámozzuk, sokkal inkább egy "jóindulató kívülállóként" dícsérjünk. Ritkán! Mellékesen így sokkal többen fognak jelölni.
- Továbbra sem értek egyet. Persze, hogy az site üzemeltetői részéről ebben van az üzlet, mint ha ugyanazt csinálják, de fizetés nélkül. De úgy gondolom a potenciális vevőkör számára nem épp a legbizalomkeltőbb formája ez a hirdetésnek. A cég imidzsének is jobbat tesz ha valóban a megfelelő helyen hirdet. Ne feledjük, hogy a közösségi oldalakra nem reklámot olvasni mennek az emberek. Többségük pici zaklatásként könyvei el, ha olyannal keresik meg amit nem kérdezett, ezért megkockáztatom inkább negatív hatása van. (mégegyszer mondom komoly projecteknél és nem pl tiniknek szóló siteoknál)
ui: Myspace téren más a dolog. Véleményem szerint tengerentúlon bevált módszerek gyakran nem megfelelő hatást érnek el itthon. Meg az egész más. Ott pl egy politikusnak is jó ha van profilja, de a magyar iwiw és a amcsi myspace fényévekre vannak egymástól.
Hasonló témák:
Könyvjelzők