Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (28) összesen

Téma: Hírlevelek - tapasztalatok

  1. #1
    Mentor
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hozzászólás
    413
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás Hírlevelek - tapasztalatok

    Üdv Mindenki,

    hírleveleket építgetek, és ehhez kellene kicsi tapasztalati tőke - milyen hatékonyak, mekkora létszám lehet OK (azt gondolom, egy sörösrekeszeket forgalmazó cégnél a 200 sörösrekeszt vásárló cég 200 tagú hírlevele is tökéletes, de itt általánosabb, nyári utazási témáról van szó) horvátországi utazásnál (általános szállások, tömegigénynek is nevezhető szerintem).
    A másik kérdés: most kb. egy feliratkozo 30 forintomba kerul, de ezzel szinten nincs tapasztalatom, valakinek esetleg?
    Ha utazási témában járatos valaki, akkor kb. így lenne a kérdés: pár tízezer tag pár tízezer X 30 forintos költséggel milyen lehetőségnek számít, hűha, nagyon jó, vagy kiderül, vagy esetleg hm, kockázatos kategória?

    Hunor



  2. #2
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    Nem pontosan értem a kérdést. Te akarsz feliratkozókat gyűjteni vagy fizetnél, hogy mások levelet küldjenek a listájukra?


    Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
    Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv

  3. #3
    Mentor
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hozzászólás
    413
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    Én építek saját hírlevelet, csak nincsen elegedő tapasztalatom, és ezért kellene némi tanács.



  4. #4
    Bölcs Portik Zalán logója
    Csatlakozott
    11-08-03
    Hely
    Törökbálint
    Hozzászólás
    646
    Begyűjtött 85 köszönetet
    66 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    A feliratkozók gyűjtéséhez kéne néhány tanács?



  5. #5
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    Idézet meNtha eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A feliratkozók gyűjtéséhez kéne néhány tanács?
    Ez a kérdés? Mert ahogy kivettem fizetett hirdetésekkel akarsz feliratkozókat gyűjteni és nem tudod mennyit ér meg egy feliratkozó?
    Bár nem értem miért nekünk kell kitalálni, hogy mit szeretnél. Elismeréseket osztogatsz?



  6. #6
    Mentor
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hozzászólás
    413
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    Mentha: elvileg igen, de azzal nincsen feltétlen problémám, kevesebb, mint egy hónap alatt van 10.000 felíratkozom, és a nyári szezonre ez meglesz 30.000-50.000 is, csak éppen most először fogtam ilyenbe, és hiányzik minden tapasztalat, konkrétan, nem tudom, hogy milyen konverziók szokványosak egy teljesen releváns hírlevélnél (arra íratkoztak fel, amit küldök nekik), mennyire "mennek még a hírlevelek", vagyis van csomó innen-onnan hallott hír, de sokat segítene, ha valaki olyan megosztaná a tapasztalatait, aki rendszeresen hírlevelezik, és mondjuk utazási témában.
    Másként összefoglalva, általános utazási célra lesz nyárra pár tízezres hírlevelem, releváns, most feliratkozottak, nagy részük 20-30 forintos/ feliratkozás áron (FB, egyéb hirdetések), és nyár előtt nem lesz lehetőségem tesztelni ennek a hatékonyságát, stb., és ezért szaki tanácsai segítenének.

    Hunor



  7. #7
    Bölcs Portik Zalán logója
    Csatlakozott
    11-08-03
    Hely
    Törökbálint
    Hozzászólás
    646
    Begyűjtött 85 köszönetet
    66 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    Értem. A hírlevélnek van értelme, bár az utazásos, szállásos szektor kicsit agresszívebben csinálja, mint kéne, de ez egyéni vélemény. Ezekben témákban nincs tapasztalatom, viszont e-kereskedelemben egy jó ajánlattal komoly konverzió növekedést is hozhat. Azt, hogy megéri-e csak teszteléssel és annak mérésével tudod kiszámolni, de ha már van tapasztalatod abban, hogy szezonban mekkora megtérüléssel tudsz dolgozni, akkor azokat a számokat fel tudod használni.



  8. #8
    Bölcs DomainFlotta logója
    Csatlakozott
    12-05-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.859
    Begyűjtött 1.167 köszönetet
    673 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    A hírlevél működik.

    Ha rendszeresen kommunikálsz velük, akkor a megnyitási arányokból lehet százalékos statisztikát leszűrni. Ha a levélben link is van, akkor a link megnyitásból is lehet statisztikát leszűrni.

    Ha tudod mi a termék, amit el akarsz majd adni, akkor annak az árából már lehet megtérülést számolni.

    Az hogy mennyit tudsz eladni, ezektől függ:
    1. A listád minőségétől
    2. A listád karbantartottságától
    3. A kiküldött hírlevelek tartalmától (mennyire épít bizalmat és guru státuszt)
    4. A hírlevelek fogalmazásától (mennyire hatékonyan ad el)
    5. A kínált termék vagy szolgáltatástól


    Ha 30 Ft egy feliratkozó, akkor 3.000 Ft termékből elég, ha 1% rendel és 0 szaldós vagy. Az egyik barátomnak 3% a hírlevél konverziója. Ő e-bookot árul.



  9. #9
    Mentor
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hozzászólás
    413
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    Sziasztok,

    koszonom a tanacsokat - egyebkent ezen a teren, termeknel a nullszaldo elerheto. ha otszazbol egy foglal... innen mar megy minden szamolasilag, azt is kitalaltam, hogy ugy iratkoztatom fel a tagokat, hogy nyaralnal nyaron itt, apartmanban, erdekel szallasajanlat, akkor iratkozz fel megfogalmazas, es akkor nyilvan azok csatlakoznak, akik pont a termekre kivancsiak: csak eppen az ezt megelozo lepcsorol nincsen fogalmam, hogy altalaban mennyi a vasarlo ilyen esetben.

    Hunor



  10. #10
    Hekker 0xFF logója
    Csatlakozott
    09-08-21
    Hozzászólás
    1.079
    Begyűjtött 168 köszönetet
    118 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevelek - tapasztalatok

    Ha olyan emberek iratkoznak fel a hírlevélre akiket tényleg érdekel akkor egy 30 ft os költség nem tétel.

    Amire érdemes munkát fektetned, az az, hogy tűnj ki a tömegből járj utána a dolgoknak stb, legyen hozzáadott érték.
    Aki hozzád feliratkozik az valószínüleg még feliratkozott máshova is mert tervez esetleg egy nyaralást, tehát az inboxban kell kitűnnöd.

    Szabvány "átvett" szövegekkel nehéz lesz de ha viszont veszed a fáradtságot és készítesz például egy Baba Mama barát listát akkor azzal előnyt szerezhetsz magadnak.
    Készíts egy kérdőívet amit azokkal töltess ki akik már vissza tértek a nyaralásból, és olyan dolgokat kérdezz amik nincsenek benne a leírásokban pl: milyen a személyzet, milyen kellemetlenségek adódtak, stb.
    Próbálj meg minél többet megtudni a felhasználókról és készíts nekik speciálisabb listát.
    Banális példa:
    Ha elhelyezel egy képet/linket az emailben és azt a képet valaki betölti akkor az már értékes info.
    1. Megnyitási arány.
    2. IP, Földrajzi hely
    3. UserAgent (Windows XP / 7 / 8 iOS Android Linux stb)

    Annak aki a Balaton mellet lakik szerinetm fölösleges balatoni akciókat küldened, talán érdemesebb a Mátrával próbálkoznod, de az is lehet, hogy tévedek.
    Ha valaki meg Iphone 5 el és MacBook Pro val olvassa az emailedeit lehet hogy az ár rendezést érdemesebb megfordítanod.



Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •