valami eszembe jutott.
Tudom, már sokszor, sokan leírták előttem, hogy milyen céllal kell, érdemes létrehozni honlapokat, de mostanában annyi oldalról érnek a kérések/kérdések, hogy gondoltam, megosztom a gondolataimat, elrettentő példának.
Egy ismerős hónapok óta weboldalt akar, menyasszonyruha kölcsönző témában... Engem nyaggat. ENGEM! (Vicc...)
Menj mááár, minek menyasszonyruha kölcsönző 10ezredik oldal? Erre vagy százezrek kellenek, vagy egy éves seggelés a gép előtt (a tulaj által), hírlevél, marketing, értékesítési oldal, blog, aztán olyan 3-4 hónap után meg is lesz az első vevő a webről... De nem lehet lebeszélni, amit nem is csodálok, mert offline abszolúte nem megy az üzlet! Nulla forgalom. Csoda? De ami offline halott, az online is az, hacsak nem áll elő olyan marketinggel, amitől eldobják az agyukat a hajadonok és rohannak férjhezmenni... De ha offline nem képes ilyesmire, akkor online sem
Másik, egy tetováló illető..
aszongya, neki honlap kell, mondom, az jó dolog.
Aszongya mennyi lenne, mondom sok lenne... (Nem taglalom, milyen körülmények között lakik.... De honlapot akar... Saját kezűleg, mert pénze sincs.)
Mesélem neki, hogy azért ne akarjon honlapot, hogy kész, és havonta két látogató megnézi, ő, meg a felesége...
Aszongya nem, mert van belgiumban ismerőse, és ha azok leadják egymásnak a drótot, akkor tuti lennének látogatók...
Aha...
Hát, már látom, ahogy a belgák suhannak át a határon milliószám, mert itt van egy tetováló gyerek...
De most hogy vitatkozz az ilyennel, ha egyszer belevette az agyába?
Te hogyan világosítod fel az ügyfeleket/ismerősöket fájdalommentesen arról, hogy a honlap vagy nagyon drága, vagy pedig nagyon sok időbe kerül?
És akkor még az csak egy honlap. Látogató sehol....
Hasonló témák:
Könyvjelzők