Most hogy így egyetértünk, akkor mindenki adjon nekem hírnevet :-)
Most hogy így egyetértünk, akkor mindenki adjon nekem hírnevet :-)
Abban egyetértek veletek, hogy nem jó ha az ár a legvonzóbb a weboldalon, de ha nincs kint legalább nagyságrend akkor szerintem az érdeklődők többsége nem jut el az árajánlat kérésig.
Persze ez nyilván nem minden szolgáltatásra és termékre igaz, de az esetek többségében ha gyártót vagy szolgáltatót keres valaki a neten akkor kiemelten fontos, hogy legyen valami ár nagyságrend.
Szubjektív vélemény. Mivel mi is szolg.iparban utazunk, átérzem a problémádat. Az előttem szólók már látom, megmondták a frankót , így ahhoz csak bólogatok. :P Az tény, hogy a megrendelőket kell megfőznöd, de attól hidd el már mindenki a falnak megy, ha elkezded őket körülnyalni (már bocs a kifejezésért), mindenáron a "kedvükben járni". Na nem azért, ezen a honlapon szerencsére nem láttam, hogy ilyen túlzások lennének. Ha nagyon nem tudod, hogy szólj hozzájuk, próbáld meg elképzelni, Te mit keresnél, hogyan, és mire lenne szükséged (fotók? hozzáértő háttér?) ahhoz, hogy rendelj is. Gondolom így szakmai szemmel már nehezen vonatkoztatsz el, én ilyenkor megkérdezek egy családtagot, ő mit/hogyan keresne.
Az a kis kalkulátor aranyos, biztos lehetsz benne, hogy sokan hosszasan pötyörészik, de ha esetleg valamilyen szempont szerint a szkripted máshogy kalkulál, mint adott szituációban Te, akkor elhiheted, hogy kitör a dráma (mondván, a honlapon nem ennyi volt!). Sajnos ehhez érdemben nem is tudok hozzászólni, mert nem tudom, Ti mi alapján számoltok. /Mi pl. úgy oldottuk meg, hogy kitölti az ügyfi az űrlapot, én mailben válaszolom meg a formot, és mindenhol jól kihangsúlyozzuk, hogy ez csak nagyságrendi árajánlat, végösszeget a felméréskor mondunk - amikorra többnyire már eleve más méretekkel, igényekkel kéri az árajánlatot. De ez azért más eset, nálatok biztosan máshogyan számolódik a dolog./
Ja, és a villanykapcsoló-menügombok is eredetiek!
Biztosan a hozzászólások szerint alakítgattad a weboldalt, mert látom, nagyban összecseng a már előttem szólókkal.
Még kis kekeckedés, de ha van egy kis türelmed, a fogalmazást átnézhetnéd, hogy pl. ha tbsz. 1. személyben kezded írni, akkor ne válts át - legalább mondaton belül - egyes szám 2. személyre (összeszámoljuk; kattintson; nyomjuk meg). /Az én honlapomat ne nézd, az rossz példa erre. / A többes szám kicsit általánosít, illetve a 2. személy miatt (számolJUK) talán kicsit bizalmaskodó is, míg az egyes számban íródott szöveg azért csak személyesebb. Meg lehetsz még amolyan "finommodorú úriember"-stílusú néhány olyan intellektuel szófordulattal, minthogy "szíveskedjen" (pl. kattintani), vagy "szíves tájékoztatására", stb. De ha ezt már soknak érzed, akkor felejtsd el!
Jó mojolást hozzá!
Köszi a hosszú útbaigazítást és a kritikákat is. Ahogy mondod néha elfogult az ember és tanácstalan egy-két dologban, ilyenkor kérdez. Azért nem az email-es verziót választottam mert ez gyorsabb tájékoztatást ad, ahogy mondod sokan pötyögnek rajta, Te is 105000.- számoltál 2 ledes kezelőt és 3 lcd-t :-)
Csakis az ellenőrzés miatt van :-)
Nem is gondoltam, hogy ilyen vita lesz a hozzászólásomból, de sebaj ettől fórum egy fórum.
Viszont Szita, ha ebből az oldalból annyi a megrendelésed hogy 100 %-on pörögsz HOZZÁ SE NYÚLJ.
De térjünk vissza az árhoz egy csöppet, ha már olvastam a csillár sztoridat, ami 1 óráig tartott. Óradíjban dolgoztál? Mert ha igen nincs gáz (én is abban szoktam) De ha azt mondja az ember, hogy 3e/csillár és közben szívsz, majd a végén közlöd, hogy EZ A CSILLÁR most 6e- én biztos rosszul lennék.
De ahogy látom...te már előre megmondtad a 6e-t ))
Ablak és beltéri ajtó :: Netmax: "Mindig van a tiédnél jobb oldal..." :: Építkezés Fórum
A 6-7 ezer a kalkulátoromon jön ki de abban nincs benne a kiszállás. Az csak teljes rendszerre vonatkozik ha mindent felújításra kerül.
Könyvjelzők