Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (15) összesen

Téma: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

  1. #1
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    12-05-05
    Hozzászólás
    13
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Mivel ez egy "webes" fórum ezért a témában próbálok erre a területre targetálni.

    Ugyebár minden induló vállalkozásnak vevőt kell szereznie, az eladásait elindítani, akár egy lavinát, a meglévőeknek pedig tartani a ügyfeleit és növelni a bevételeit...Sajnos tény hogy Magyarország kis terület, telített piaccal, azonban meglehet élni belőle ha ügyesek vagyunk, nem szabad hogy csőlátásunk legyen, ki kell terjeszteni a látóterünket...

    Sok cég már rájött arra, hogy akkor lehet "bebiztosítva" ha több lábon áll...terjeszkedni kell harccal vagy békével, de terjeszkedni kell. Be kell épülni az emberek(vásárló réteg) köztudatába, márkát kell építeni, nem pedig terméket...a terméket bárki másolhatja...

    Végigolvastam néhány száz bejegyzést nemrég a fórumon, és látom hogy a tagok nagy része, küzdve próbál fennmaradni a vízen, nehogy elmerüljön. Nem vélem pont helyesnek, vagyis ebben a formában, hiszen aki eszeveszetten kapálózik, az csak jobban alámerül. Struktúrális, jól szervezet, targetált kampányt kell folytatni, nem csak itt-ott-amott hirdetgetni...Példának okán felhoznám, hogy én nem hirdetnék szórólappal a X.kerültbe, mivel ott minden "hirdetés" olvasás nélkül a posta alatti dobozkába(kukába) kerül...Remélem érteni a hasonlatot...

    Na de, mivel hirdetés nélkül márkanév építést ígértem, leírnám hogy mi hogyan oldjuk meg ezt, azonban a lista nem teljes:

    - Nem várjuk meg míg megkeresnek, mi keressük fel ajánlatunkkal az ügyfelet (Nem hírlevél, és nem email, hanem a régi jól bevált postai úton, ahol igényesen, ajánlva elküldjük az ajánlatunkat, mellékelve megbízási szerződéssel, titoktartási szerződéssel. ) Sokkal hatékonyabb, targetált mert csak annak küldünk akiknek tényleg szükséges és akarjuk, ha azt nézzük olcsóbb is, mivel magyar pénzben 500Ft a feladási díj, 10 ajánlat esetében 5.000 Ft, ebből visszajön 8 megrendelés

    - Themeforest. Gondolom mindenki ismeri a szolgáltatásukat és elvüket. Szerintem nagyon jó. Mi főképpen ezt úgy dolgozzuk be, hogy nem mi töltjük fel és kínáljuk eladásra, hanem a megrendelőinknek készítjük el, egy bizonyos összegért 100-200$(+% jutalék) és majd ő ebből hasznot húz. A legnagyobb érték amit elértünk egyik ügyfelünknél, az 25.154$ volt.

    - Adományozás. Nem tudom ki hogy van vele itt, vagy hogy mennyire bevett szokás, de mi általában havi szinten 100$ szoktunk adományozni, mindig más-más szervezeteknek, ezáltal a társadalmi felelősség vállalásunk szerepét betöltve.

    - Start-up projekt támogatás. Nagyon sok az olyan, főként fiatal akinek pénzre vagy tárgyi eszközre van szüksége a projektre elindításához. Ha mi megtehetjük akkor higgyük el megéri áldozni rá és hosszútávú befektetésként gondolni rá. Mi ennek többfajta verzióját alkalmazzuk: vagy konkrétan még tervbeli ötleteket finanszírozunk, vagy tárgyi eszközöket adunk bérbe, vagy havi szinten kisebb összeggel támogatjuk a fennmaradást, fejlesztést. Közben ezek projekteknek támogatói címen vagyunk feltüntetve.

    - Magyarországon sajnos ez még nincs elterjedve, de mi minden ügyfelünknek pezsgőt és szivart adunk ajándékba a szerződés mellé. Azonban hozzátenném hogy nem írtunk alá még magyar pénzben 500.000 HUF kisebb projektet.

    Megjegyzésként:
    A költségeket szét kell porlasztani, a konkurenciát nem lenézni kell hanem segíteni, ha van rá mód. Mindig a legjobb hirdetőpartner...Ja és nincs ingyen sajt, csak az egérfogóban.



  2. #2
    Bölcs
    Csatlakozott
    10-01-15
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    589
    Begyűjtött 32 köszönetet
    30 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    "A konkurenciát nem lenézni kell hanem segíteni, ha van rá mód."
    Nekem nincs tapasztalatom ,ilyen téren de a konkurenciával le kell számolni és át kell venni tőlük az ügyfélkört nem ?

    - Adományozás : Erre nem is gondoltam , erről tudnál kicsit konkrétabban írni ? Mennyire érezhető a hatása ?

    Egy dolog amit kihagytál.

    Minőség: Mint a weben és mint a való életben. Egy példát rá van két oldal. hxxp://www.utos.me hxxp://aztadom.co
    utos.me régen nagyon jól ment az oldal, sok kép, gyakori frissítés, ismerőseim közül sokan olvasták , aztán jöttek a repostok egyre ritkább lett a frissítés, főleg hétvégén.
    Ez emberek elkezdtek más oldalt keresni így lassan befutott az aztadom.co. (legalábbis az ismerőseim között)
    A lényeg ,hogy soha sem szabad lejjebb adni minőséget.



  3. #3
    Vendeg-23123
    Vendég

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Ez egy szuper topicnak indul. thx szaraz úr. + dragon1993
    Konkurenciát, s egyáltalában senkit nem kell leszámolni, sőt tapasztalataim alapján a legjobb velük szövetkezni, s segíteni egymás munkáját.
    A lényeg, hogy ne alkudozásról, meg szűkmarkuságról szóljon egy webes projekt, hanem egy bizonyos készültségi szint után (non plus ultra) min több hetes, hónapos, vagy szakmailag sok éves szakmai tapasztalat hátterével tolni szépen.
    Fb óta persze az egy nap alatt felépített projektek is sokra vihetik (lásd: segítettem feltenni a szerveremre egy srácnak egy wp-t, majd megkért, hogy csináljam már meg pls... aztán megpróbált esténként gépközelbe kerülni, s most napi 200eurot is keres vele esetenként)
    Lényeg az információcsere a konkurenciával, s az egymás zsebében turkálás + szakmai felkészültség, elvnélküliség, 24 óránkénti megújulás



  4. #4
    Bölcs koci logója
    Csatlakozott
    10-03-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    583
    Begyűjtött 90 köszönetet
    69 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Úgy érzem ez a topic is menni fog a kedvencekbe. Sok okosság kisülhet itt

    Kb 1 éve az előző cégemnél külső linképitő céget kerestünk, mert a titkárnő nem vállt be igazán
    Googleba beirtuk, az első 2 oldal találatait kigyűjtöttük excelbe. Az adatok alapján kiválasztottuk a legolcsóbbat és a legdrágábbat is 200-200 linkkel.
    Mindenkettőnél a szokásos sablon szöveg volt, minőség, megbízhatóság, gyorsaság, precizitás, olcsó ár, egyedi szöveg bla bla bla.
    Természetesen a szerződés aláirása után előre kérte a pénzt mindkettő, ezzel eddig nem is volt baj.

    Az olcsó linképitő nem volt számlaképes. Beprobálkozott, hogy kérünk-e számlát, mondtuk, hogy persze, aztán mondta hogyha nem kérünk akkor olcsóbb... de nekünk kellett. Aztán a számlát meg is kaptuk, nem emlékszem már miről, de más névről és szolgáltatásról. Lényegtelen. A lényeg az, hogy szipi-szupi oldala volt, a piacon az akkor asszem 120 Ft/link árával olcsónak számított, de hónapokat csúszott, másolt szövegekkel dolgozott (akkor még nem tudtuk, hogy az para a linképitésnél) és nem is csinált meg annyit amennyit kifizettünk.

    A drága linképitőnél volt egy weboldal, ahol betudunk lépni a felhasználónevünkkel és jelszavunkkal, ott láttunk egy igényes grafikai megjelenésű táblázatot láttunk a kitett linkekkel, anchor textel, szöveggel és az elfogadás státuszával.
    Határidő előtt teljesítették a melót, kifogástalanul, igaz 1100 Ft + Áfa volt egy link ára.
    A munka elvégzése és leadása után 2 hónappal kaptunk tőluk egy postai levelet. Volt benne 5-6 oldal marketinges szöveg, egy szerződés, egy titoktartási nyilatkozat, illetve egy 3in1 kávé és egy filteres tea. A levél (színes zöld papírra volt nyomtatva nem sima fehérre) első oldalán nagy betűkkel: Meghivhatjuk egy kávéra vagy teára? Amíg megissza a kávét/teát szánjon 5 percet a levél elolvasására.
    Már nem tudom mi volt a levélben, ösztönző cucc, hogy rendeljünk megint linkeket. Rá 1 hónapra ismét rendeltünk, mivel az olcsó nem vált be...


    Szóval ezzel én is megtudom erősíteni dragon minőséggel és a postai úton történő marketingeléssel kapcsolatban.



  5. #5
    Moderátor sZeKo logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.379
    Begyűjtött 65 köszönetet
    39 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Szép kezdő hozzászólás Zsolt, látom új értékes taggal bővült a fórum. Ráadásul egy eddig kevésbé boncolgatott téma, offline direkt marketing formájában.


    sZeKo


    Coming soon...

  6. #6
    Törzsvendég logo logója
    Csatlakozott
    11-06-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    114
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Idézet szaraz.zsolt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    - Nem várjuk meg míg megkeresnek, mi keressük fel ajánlatunkkal az ügyfelet (Nem hírlevél, és nem email, hanem a régi jól bevált postai úton, ahol igényesen, ajánlva elküldjük az ajánlatunkat, mellékelve megbízási szerződéssel, titoktartási szerződéssel. ) Sokkal hatékonyabb, targetált mert csak annak küldünk akiknek tényleg szükséges és akarjuk, ha azt nézzük olcsóbb is, mivel magyar pénzben 500Ft a feladási díj, 10 ajánlat esetében 5.000 Ft, ebből visszajön 8 megrendelés
    Szerintem ez nagyon messze áll a realitásoktól. 10-ből 8 megrendelés?
    Engem már akkor is érdekelne, ha 10-ből garantáltan lenne 2 megrendelés.



  7. #7
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Igen ez egy nagyon szép bevezető, de! Nincs leírva a szövegben, de ennek olyan amerikai feeling szaga van és mint tudjuk ami ott működik az itt egyáltalán nem biztos hogy igen. Kereskedői tapasztalatom azt mutatja, hogy szükség van a minőségi szolgáltatásra és a minőségi termékekre is, de azt a pluszt amit a 200Ft/ link és 1100Ft/ link között jelent a zöld levélpair és a 30Ft-s instant kávé ma Magyarországon igen kevesen fizetik meg, természetesen van ilyen de ezek első sorban a multik közzül kerül ki ahol nem nagyon számit a pénz amit a neten fognak elkölteni, mert az egyébként is töredéke a tv-s kampányok költségeinek.
    A direkt marketinggel talán az a legnagyobb baj nálunk hogy ez is le lett járatva, illetve a másik probléma, hogy nálam 100 adwords ügyfélből talán egy van akinek a havi kerete meghaladja a 200000Ft-t. Tehát az 500000Ft-s minimális szerződéssel ismét csak a saját piacotokat szükititek, mert ha ez müködik(nem tudom, mert nem próbáltam) akkor működik 50000Ft-ból is, főleg ha te 80% konverziót prognosztizálsz. Mint ahogy logo írta, itt a 20% konverzióval is elégedettek lennénk.
    Sok sikert kívánok! és várom az első sikeres ügyfél vissza jelzésést!


    Utoljára módosítva: yatoo által : 2012-05-06 12:24

  8. #8
    Bölcs gjoe logója
    Csatlakozott
    11-03-19
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    841
    Begyűjtött 77 köszönetet
    53 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Szép marketingszöveg egy előadásra, vagy egy újságcikkhez, de a realitástól elég messze áll, főleg ha induló vállalkozásokra vetítjük a dolgot.

    Induló vállalkozásról volt szó, brand építésről, hirdetésen spórolásról, direkt marketingről, konkurencia segítésről, és minimum fél milliós megrendelésekről.

    Meglehetősen ütik egymást a dolgok, még ha jól is hangzik elsőre.

    Brandet építünk úgy, hogy nem reklámozzuk magunkat, nem költünk hagyományos reklámra, mert olcsóbb a direkt megkeresés.
    Mitől lesz itt brand? Akkor lesz brand bármilyen márkanévből, ha beépül a köztudatba, vagyis minél több ember tud, hall róla.

    No de targetáljunk (de célozhatunk is) azokra akire szükséges. Hoppá!
    No de kik azok? Tízből nyolc megrendelés? Ez még akkor is a szinte elérhetetlen kategória, ha csak a Te cégedről kérnek árajánlatot olyanok akik valóban rendelni akarnak.

    Ha induló vállalkozásról beszélünk, nem a konkurencia segítése a cél, konkrétan inkább a megközelítése, majd legyűrése... Aztán utána lehet együttműködni, vagy a piacot felosztani.

    A fél milliós minimum projekt néhány témakör esetén nagyon sok, más esetén kevés, általánosságban ha netes témakörnél maradunk inkább nagyon sok.

    Egy induló vállalkozás minden lehetőséget megragad a reklámozásra, mert bármi áron, de be kell indítani az üzletet.

    A szivaros, pezsgős dolog pedig annyira magyar mint a hamburger kb...

    Amikor EU szerte fővesztés jár már a dohányzás szó kimondásáért is, luxusbűzbombát adni piával?

    Ez max. nagy cégeknél működik, ahol meg kell kenni a döntési pozícióban lévőt, bár neki inkább pénzt kell visszacsúsztatni.


    A link építéshez hozzászólva pedig úgy gondolom, hogy a középmezőnyből is kell ajánlatot kérni, mert a minimum és a maximum össze közötti 10X-es szorzó elfogadhatatlanul sok.



  9. #9
    Bölcs
    Csatlakozott
    10-01-15
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    589
    Begyűjtött 32 köszönetet
    30 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Az 1100Huf + áfá-s árat én is sokkalom itt a seo forumon (nekem seoforum ) is láttam olcsóbb ajánlatokat az itt lévő emberek jó munkát végeznek.



  10. #10
    Bölcs S. Zoltán logója
    Csatlakozott
    10-12-04
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    1.338
    Begyűjtött 623 köszönetet
    241 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hirdetés nélküli márkanév építés és bevétel növelés elérése.

    Sajnos semmi konkrétum nem derült ki számomra az első hozzászólásból, bár gyönyörű mondatok vannak benne. A nagy igazságok mellé tegyük oda, hogy ha 10-ből 8 megrendelés van, s a legkisebb is félmilliós, miként itt elhangzott, vélhetően olyan termékről vagy szolgáltatásról van szó, mely speciális. Azaz olyan ez, mintha egy love brand képviselője ide jönne, mondjuk a Pöttyös Rudié, és azt mondaná, hogy könnyű nagy és értékes Facebook-klubot összehozni, hiszen ahhoz elég jó terméket csinálni. Hát, köszönjük, ez vitathatatlan.

    Egyébként én ezt sem tartom „hirdetés nélküli” bevételnövelésnek (írjuk egybe, ami összetartozik), mivel ez is reklám.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •