Úgy kezdődik a történet, hogy én nem facebook -ozom. Legfeljebb még egy alap internetezőnél is kevesebbet. El sem tudom képzelni mit esznek rajt a népek, de nemrég láttam, hogy valaki hirdet egy facebook lájkokon alapuló blogot, aminek a látogatottsága egy-két hónap alatt is több mint amit a keresők biztosítanának akár évek munkája után is, na akkor szétnéztem ezen a téren és elgondolkoztam, hoppá... lehet túl sokat foglalkoztam a google forgalom növelésével és elment mellettem az idő és elmulasztottam valami fontosat?
Kérdés, hogy tudnám a facebook -ot használni az online értékesítés növelésére? Itt most konkrétan arra gondolok, hogy legyen rendelés, legyen sok rendelés onnan, ha csak valami kiegészítő háttéroldalnak jó akkor nem is érdekel.
Oké, legyen egy facebook oldala a webáruháznak, de minek? Ugyanazt, de attól többet is megtalálnak a hivatalos oldalunkon. Na igen, de ha lájkolják az jó mégis... de valahogy úgy érzem, hogy szívesen lájkolnak mindent ami vicces, poénos, érdekes, vagy megdöbbentő... még az önjelölt hulladék celebek is komoly támogatásra számíthatnak, de egy webáruházat minek? Az hogy megbízható meg jó árak vannak, szerintem az ilyen népszerűséghez kevés a mai világban. Vagy nem?
Igazából nincsenek fontos híreink, meg poénos videók meg mittudomén viccek, meg ilyenek nincsenek a nyomtató kellékanyagok terén, igazából a híreink max. az új termékek meg az akciók lehetnek, de azt kétlem hogy annyian lájkolnák.
Illetve értelem szerűen, akinek egy féle nyomtatója van, azt aztán totálisan hidegen hagyja, hogy azon kívül a többi 3.999 termékkel mi van, nekik aztán édes mindegy.
Lehet valami olyat elérni az online értékesítésben a facebook -on keresztül ami az eladásokban valóban meglátszik?
Érdemes pl. facebook webshop -ot csináltatni?
Igazából minden érdekel ezzel kapcsolatban, tippek, ötletek, vagy akár konkrét ajánlatok is, de csak akkor ha előre látszik hogy valóban van értelme.
Illetve az is érdekel, hogy szerintetek milyen kézzelfogható eredményekre lehet számítani?
Hasonló témák:
Könyvjelzők