Árgép mélyrepülésbe fog kezdeni..
Árgép mélyrepülésbe fog kezdeni..
Stabil növekedési pályára állítanád a vállalkozásod?
Tartalommarketing a Gyakorlatban Könyv
Az argep.hu nem ingyenes... komoly ára van az átkattintásnak... a design sablon ez a nemzetközi design, amit itthon is nyomnak... A fejlesztés saját fejlesztés, a második legnagyobb árösszehasonlító oldal Németországban az övék...guenstiger.de... az kint brutálisan megy
Nem sokáig lesz, ha így folytatják
nekem tetszik az új design kicsi jófogas + olx mix kék háttérrel
Egyébként nekem sosem tetszett a design az argep.hu-n, a mostani még elmegy. Érdekes, hogy ennyire jó helyen van még mindig ez az oldal.
Egyébként szerintetek érdemes még egyáltalán belekezdeni ilyen ár- összehasonlító oldal létrehozásába? Látva, hogy egy-két nem túl profinak tűnő oldal is fut vígan ebben a témában ..bár profitot lehet nem láttak még belőle.
Én elég régóta fenn voltam ezen az oldalon, most pár hónapja már nem töltöttem fel az egyenlegem.
Sokat gondolkoztam rajt, de van 2-300 konkurensünk és a legolcsóbbnak lenni gyakorlatilag lehetetlen. Főleg, hogy az import árak alatt vannak a legolcsóbb ajánlatok. Nem is értem mi értelme van így kereskedni, vagy egyáltalán kiszolgálják-e a rendelést ezeken az árakon, vagy létezik-e a termék egyáltalán ezeken a helyeken.
Jöttek ettől függetlenül innen rendeléseink, de aztán azt mondtam magamnak kell ez egyáltalán nekünk? Szükségünk van-e arra az ügyfélre aki kinézi az ár összehasonlítón (amelyik terméknél éppen mi vagyunk olcsók valamiért) a legolcsóbbat, beesik 5 Ft -al az ingyenes szállítás alá. Kb. az egész rendelésen van pár forint haszon, amiért dolgozunk vele, fenntartjuk az elállás jogát, tartjuk a hátunk a garancia ideje alatt, vállaljuk a kockázatát, hogy a csomagot át se veszik. Maximum volumen növelésre jó.
Most úgy döntöttem, hogy inkább szerezzünk ugyanezen az áron tíz helyett egy ügyfelet valamilyen más forrásból. Olyat aki megfelelő áron vásárol, mi meg olyan színvonalon tudjuk kiszolgálni amivel elégedett lesz.
Persze egyértelműen terméke válogatja. Ahol adott típusra nincs több száz csak 5-10 kereskedő terméke fenn ott sokkal jobb vevőket hozhat.
Lehet, hogy azok inkább vevőcsalogató árak, akik olyan alacsony áron adnak el terméket. Vagy a szállítási költség lesz drágább jóval. Nyilván veszteséggel eladni nem éri meg, maximum akkor, ha rajtuk maradt valami kifutó termék. Esetleg arra számít, ha nagyon ár alatt ad valamit máskor is visszatér hozzá a vásárló.
Egyébként gondolom jobban megéri ilyen oldalon szerepelni annak, aki mondjuk nagyobb árréssel dolgozik mivel az átkattintási árak nem nagyon különböznek (15-25 Ft). Így nyilván aki pár ezer forintos termékeket árul nem éri meg szinte ugyanannyit költeni átkattintásokra, mint mondjuk annak aki elektronikai termékekkel foglalkozik, jóval nagyobb árkategóriákban.
Itthon 27% az áfa, ami már nagyon komoly árrést nyújt annak, aki le tudja csalni De nem mondtam semmit
Nem mai cikk, de erre egy példa online kereskedelemben:
itcafe.hu/hir/nav_webaruhazak_afacsalas.html
Könyvjelzők