Nemrégiben jelentkeztem egy céghez online marketinges állásra, mert jól hangzott, amit írtak.
Már korábban is láttam a hirdetésüket, gondoltam, hogy nem jelentkezett megfelelő ember. Gondoltam én.
Kb. 1-2 hét múlva jött a válasz, hogy kösz, de nem, és sok-sok körítés, hogy volt jobb jelentkező stb., de vigaszul kapok x % kedvezményt erre-arra, és innentől az email már csak a reklámról szólt.
Ez már megint gyanús volt, mert hát ha valaki állást keres, nem biztos, hogy azért teszi, mert túl sok a pénze, így nem valószínű, hogy egy extra szolgáltatást igénybe akar majd venni, még ha kedvezményes is.
Aztán, miután "megtalálták" az abszolúte megfelelő munkatársat, megjelent a korábbi hirdetés, majd folyamatosan újra meg újra, és észrevettem, hogy a megjelenések perce pontosan ugyan akkor vannak az egyes napokon.
Ezek után leszűrhető a következtetés, hogy ennek a cégnek az a stratégiája, hogy szerencsétlen álláskeresőknek kamu hirdetéseken keresztül hirdeti magát, aminek hatékonyságát szerintem nem is lenne érdemes mérni - max negatív irányban (finomság az, hogy a piackutatás is feladat).
Ez nem az én marketing stratégiám, de témába vág szerintem.
Ha valaki ilyen állásokat nézeget mostanában, és nem tudja melyikről van szó, privátban megírom neki (a többi feketelistással együtt).
Hasonló témák:
Könyvjelzők