Eredmény: 1 - 7 (7) összesen

Téma: Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

  1. #1
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

    Olvastunk már itt több linkeladási ajánlatot vagy inkább nevezzük szöveges hirdetésnek, az diplomatikusabb. Viszont vagy alacsony PR, de szakmai oldal volt általában, vagy magas PR, de hírportál illetve általános témájú oldalak. Most itt a szakmai alatt pénzes témákat vegyünk, tehát nem horoszkóp és gittrágás, hanem műszaki cikkek, utazás, pénzügyek, ingatlan, tehát olyan témák amiben igenis van lóvé.

    Tehát felmerül a kérdés, hogy mennyit ér egy linkhirdetés, ha a 2 paramétert külön és egybe is megnézzük. További paraméter lehet az hogy modulból, footerből, vagy ahogyan kell, tartalomból jön a link. Lássuk akkor, mindenki írjon egy havi díjat amit kifizetne vagy amin értékesítene egy linkhirdetést az alábbi paraméterekkel:

    A. Szakmai oldal, alacsony PR, footer vagy modulból
    B. Szakmai oldal, alacsony PR, tartalomból
    C. Szakmai oldal, magas PR, footer vagy modulból
    D. Szakmai oldal, magas PR, tartalomból
    E. Általános oldal, alacsony PR, footer vagy modulból
    F. Általános oldal, alacsony PR, tartalomból
    G. Általános oldal, magas PR, footer vagy modulból
    H. Általános oldal, magas PR, tartalomból

    Megkérek mindenkit, hogy aki hozzászól, az a hozzászólása mögé/elég írja be mindegyik verziójára egy olyan árat amin eladna vagy megvenne egy ilyen linkhirdetést.

    Az alacsony PR az mondjuk 3 és azalatt, a magas az 5-től indul. Persze onnantól már az a kérdés hogy az 5, a 6, a 7, a 8 között hogy teszel különbséget. Általában másfeleződni szokott a szorzó minden PR után, legalábbis az árajánlatokból ez látszik. Tehát ha a PR5 az 8000, akkor a 6 az 12 mondjuk. Ezügyben is várok véleményeket.



  2. #2
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

    A D-t úgy értem, hogy egy full releváns magas pr-rel rendelkező weboldal főoldalán lévő tartalmába beillesztett link?

    Ilyen nincs?
    Releváns témájú, pr5 - pr6 (minimum 5 éves tartalommal rendelkező) weboldalon történi cikkírás (pr cikk).
    Ezért adnék egyszeri 6e Ft-ot pr5 esetén, és mondjuk 8-at pr6 esetén.

    Lehet, hogy valakinek ez nevetségesen alacsony, nekem ennyit érne meg.

    Arni


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  3. #3
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A D-t úgy értem, hogy egy full releváns magas pr-rel rendelkező weboldal főoldalán lévő tartalmába beillesztett link?

    Ilyen nincs?
    Releváns témájú, pr5 - pr6 (minimum 5 éves tartalommal rendelkező) weboldalon történi cikkírás (pr cikk).
    Ezért adnék egyszeri 6e Ft-ot pr5 esetén, és mondjuk 8-at pr6 esetén.

    Lehet, hogy valakinek ez nevetségesen alacsony, nekem ennyit érne meg.

    Arni
    Ja, a D-t úgy kell érteni. Tehát PR 5-6-7-8 oldal főoldali szövegében folyamatosan ott vagy ameddig fizetsz érte. Tehát ha Neked van utazással foglalkozó oldalad akkor utazásos oldal utazásos tartalmából kapnád.

    Ne szégyeld, ez is egy ár, Neked ennyit ér meg. Pont ez a topik lényege, hogy a vevők és ez eladók árai találkozzanak. PR 7 és 8ra is írj árat.

    Jól értem hogy Neked a többi nem is ér meg semennyit? Vagy csak annyival kevesebbet, hogy nem is érdemes róla írni?



  4. #4
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

    Fogalmazzunk úgy, hogy nem fizetnék érte annyit. Nyilván többet kellene, annyit pedig nem áldozok rá, kivéve, ha az jó bevételt hoz.

    a releváns pr cikk egy pr7-esen mondjuk 12-15, pr8 18-20.

    Itt a relevancia arról szól, mint ahogy fent is említettem, hogy maga a honlap főtémája, főoldala is arról szóljon, mint az enyém, ne csak a pr cikk.

    Itt nyilván már az feltételezhető, hogy magas google bizalom van, ha ekkora a pr érték. Innentől kezdve a pr cikk pr értéke nem érdekel, csak ne legyen messze a főoldaltól. De egy normális archívum kialakítása mellett ez jó.


    Utoljára módosítva: djarni által : 2010-02-26 12:04

  5. #5
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

    Idézet djarni eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Fogalmazzunk úgy, hogy nem fizetnék érte annyit. Nyilván többet kellene, annyit pedig nem áldozok rá, kivéve, ha az jó bevételt hoz.

    a releváns pr cikk egy pr7-esen mondjuk 12-15, pr8 18-20.

    Itt a relevancia arról szól, mint ahogy fent is említettem, hogy maga a honlap főtémája, főoldala is arról szóljon, mint az enyém, ne csak a pr cikk.

    Itt nyilván már az feltételezhető, hogy magas google bizalom van, ha ekkora a pr érték. Innentől kezdve a pr cikk pr értéke nem érdekel, csak ne legyen messze a főoldaltól. De egy normális archívum kialakítása mellett ez jó.
    Jaja, szerintem is így van értelme. Mondjuk az még szóbajön hogy alacsony PR, szakmai oldal és magas látogatottság. Ott még talán érdemes lenne egy cikket venni, bár a SEO szempontok ott picivel hátrébb szorulnak.

    Az világos, hogy az a legjobb ha a főoldal vezértémája is ez vagy erősen kapcsolódó. Meg az is kérdés hogy mi van ha folyamatosan kezdőlapon tartják a cikkedet és hosszútávon. Mert az OK hogy mondjuk megveszed ennyiért egy hónapra, de ha 6 hónapig ott is marad a főoldalon akkor a SEO előnyök egyértelműen kijönnek.



  6. #6
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    09-07-09
    Hely
    Erdély.MArosvásárhely
    Hozzászólás
    2.070
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

    Noha én tudok adni PageRank 6-os és 7-es magyar portálról akár sitewide linket is a tapasztalat az, hogy annyit egész egyszerűen nem áldoznak a SEO-ra Magyarországon, amiért nekem megéri. Persze tisztelet a kivételnek. Ez persze azt jelenti, hogy nagyon keveset fogok eladni, de ez nem gond, mivel nem ez a fő bevételi forrásom (szerencsére), és ha sokat eladnék, azzal tönkretenném a portálokat. Amennyire én tudom elenyészően kevés magas PageRank-el és Google bizalommal rendelkező oldal megy bele az ilyesmibe, és ami igen ott is nagyon korlátozott a helyek száma. Így aztán a kínálat minimális.



  7. #7
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Szakmai vagy nem szakmai, tartalmi vagy modul link mennyit ér meg Neked?

    Idézet WSzP eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Noha én tudok adni PageRank 6-os és 7-es magyar portálról akár sitewide linket is a tapasztalat az, hogy annyit egész egyszerűen nem áldoznak a SEO-ra Magyarországon, amiért nekem megéri. Persze tisztelet a kivételnek. Ez persze azt jelenti, hogy nagyon keveset fogok eladni, de ez nem gond, mivel nem ez a fő bevételi forrásom (szerencsére), és ha sokat eladnék, azzal tönkretenném a portálokat. Amennyire én tudom elenyészően kevés magas PageRank-el és Google bizalommal rendelkező oldal megy bele az ilyesmibe, és ami igen ott is nagyon korlátozott a helyek száma. Így aztán a kínálat minimális.
    Én is azt vettem észre hogy a kereslet és a kínálat is minimális itthon, egyszerűen ennek nincs meg a piaca idehaza. Vagy megvan és a webmesterek félnek a G bosszújától Abban maximálisan egyetértek hogy egyáltalán nem jó ilyesmire szakosodni, mert tönkre lehet vele tenni egy oldalt, még büntetés is járhat érte és azzal meg aztán tényleg senki nem jár jól. Minimálisan és főleg relevánsan belefér.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •