itt láthatóak, kik kaptak erre a kulcsszóra a legtöbb és legjobb visszalinkeket.
http://www.google.hu/search?hl=hu&bi...G=Keres%C3%A9s
ha megnézed külön külön a fő kulcsszakara helyezést, felének első oldalas a találata.
Műanyagjavítás (első helyzet)
Angol Használtruha (7. helyzet)
Ékszer (negyedik helyzet)
magántanár (első helyzet)
Autósiskola (3. oldal)
itt már rosszabb a helyzet:
http://www.google.hu/search?hl=hu&bi...G=Keres%C3%A9s
ezt is csak következtetni lehet: általános erőt tuti, hogy ad, de további előnyét nem látom.
Csatlakozom Chatihoz.
Egy jól megtervezett oda-vissza link bagyon is ütős lehet. Nézzünk egy példát:
A - cipőkereskedés
B - cipőzfűző gyártó
Mindkét cég érdeke a másik reklámozása és a látogató is csak jól járhat, ha könnyedén megtalálja a két összefüggő témát.
Marketing szempontból még nagyobb jelentősége van, ha egy "jó" oldal mutat egy másikra, a vevővek erősebb bizalma lesz ott vásárolni.
Terészetesen kerülendő KÉT különböző téma összelinkelése, ha tudunk olyan linket is találni ami témába vág.... és nem is azt mondanám hogy kerülendő, inkább kisebb lesz az átkattintási arány, hiszen ez esetben ez is fontos tényező.
Ablak és beltéri ajtó :: Netmax: "Mindig van a tiédnél jobb oldal..." :: Építkezés Fórum
Köszi szépen, nagyon szuper anyag!
Csak most akadtam a fórumon Szeko írására. Kalapemelést érdemlő, kitűnő anyag!
A linkek száma meghatározza az oldal besorolását a keresőkben. Ha igen az a szám meghatározható?
Sziasztok,
A goo.gl URL-ekről mit érdemes tudni?
Könyvjelzők