Kedves Seo-sok!
Abban szeretném meghallgatni a véleményeteket, hogy SEO szempontból milyen hátránnyal jár egy kereskedelemmel foglalkozó üzletnek két vagy több webáruházat üzemeltetni.
Különböző domain, azonos elérhetőség (cég), azonos termékekkel (leírással), eltérő dizájnnal.
Az eddigi tapasztalataim szerint azt elmúlt 2-3 évben nem érvényesült a duplikáció büntető hatása. Az oldalakon található termékek 70%-a kereséskor az első oldalon van, bár ezt okozhatja, hogy viszonylag széles a paletta (3500+ termék). Szerintetek megéri foglalkozni a jelenlegi 3 áruházzal vagy inkább maradjon a két legnagyobb forgalommal bíró a versenyben és inkább azoknak az optimalizálásával foglalkozni?
Azért készült ennyi áruház, mert fontosnak tartottuk, hogy egy adott kulcsszóra 3x jelenjünk meg a találati listán (általában egymás után), ez 3db üzletet jelent a vásárolók szemével, több esély lehet a vásárlásra.
Könyvjelzők