Nem. Szó sincs a brand-ről. Volt egy kérdés, amit most még jobban kifejtek.
1. kérdés: Az "xy" kulcsszóra a keresőben elfoglalt pozícióra hatással van e az, hogy a domain-ben benne van e az "xy" kulcsszó? Igen, vagy nem?
2. kérdés: A keresőben elfoglalt pozícióra (kulcsszótól függetlenül) hatással van e az a tény, hogy az domain, amin a szóban forgó weboldal üzemel, 2 napos, vagy 5 éves? Igen, vagy nem?
Konklúzió:
- ha az 1. kérdésre igen a válasz, és a 2.-ra nem, akkor lehet, hogy az első lépés egy új kulcsszavas domain lesz.
- ha az 1. kérdésre nem a válasz, és a 2.-ra igen, akkor marad a régi domain.
- ha mindkér kérdésre nem a válasz, akkor is amrad a régi domain.
- ha mindkét kérdésre igen a válasz akkor jöna 3. kérdés.
3. kérdés: jelent e annyi pluszt a kulcsszavas domain, hogy erős verseny esetén (csak tételezzük fel, hogy az van) a jelenlegi régi domain helyett egy új, kulcsszavas domain-on érje meg dolgozni? Igen, vagy nem, vagy lehet?
Azzal tisztában vagyok, hogy nem csak ennyiből áll a dolog, de a kérdés erre vonatkozott.
Könyvjelzők