csak a meta elemek érdekeltek a többi már okés. De akkor utánanézek részletesebben.
csak a meta elemek érdekeltek a többi már okés. De akkor utánanézek részletesebben.
Én nem töltöm ki a kulcsszavakat, mert arra tökéletesen jók, hogy a versenytársak megnézzék, melyek azok a fő kulcsszavak, melyekre optimalizálni akarom a weboldalamat.
Úgy tűnik a Google algoritmusa, valóban kisebb arányban veszi figyelembe a kulcskifejezéseket, ami a weboldalak előmenetelét (az indexelés illetve a megjelenés sebességét illetve rangsorolását illeti. Sokkal lényegesebb az oldal relevanciája, a közösségi médiákban az ismertsége, illetve az ezekből érkező nem csak link, de forgalom is. Bár azt nem olvastam/hallottam sehol, de nekem úgy tűnik mintha, a reputációba beleszólna a Bounce Rate; a DP per Visitor, és a DToS mérőszámom is. Ha tudsz, biztosat erősíts vagy cáfolj meg ez ügyben.
Ugyanakkor ne felejtsük el, hogy nem a robotoknak írunk (legalábbis én nem), hanem a célközönségnek, ők kulcskifejezésben gondolkodnak/keresnek, és ezt, ha valaki a Google pontosan érti! Tehát nyugodjunk bele, hogy ezt ki is használja, de már sokkal okosabban, mint kulcsszóbakterok!
Szerintem simán megér egy blogba beírni a metákat a poszt megírásakor (sőt célszerű a kategóriák megadása is), vagy mondjuk legeneráltatni kulcsszót mondjuk ezzel: Meta tag generáló - Ingyenes SEO eszközök és bemásolna az oldalakra.
ez fájt... má' bocsi (sokkal egyszerűbben meg mondom Neked ezzel mikre lősz, megjegyzem nem is eléggé következetesen. Ja és pont ilyen progik az angol nyelvű oldalakon működnek a legmegbízhatóbban) Ha nem menne a telepítése a böngésződbe, akkor kiálts és passzolom a leírást)
A keywordsnek nincs sok értelme ma már talán, de a meta description-nak igenis van. Hibás az az itteni fórumkijelentés (ami ráadásul a főcím alatt van), hogy "Amit csak a fejlesztők és a keresők látnak." ... a felhasználók is látják, hiszen mikor keresnek a Google-ben, ezt a meta descriptiont látják maguk a felhasználók is... nem mindegy, hogy mi van oda írva. Ha valami összevisszaságot ollóz ki az oldalardból a Google, a meta desc. elhagyása miatt... akkor a felhasználók lehet nem a te találatodra fognak kattintani... Szóval igenis látják ezt a keresőből érkező userek is... (nem csak a fejlesztők és a keresőmotorok) !
Szerintem ez egyértelmű, senki nem mondta, hogy a description nem fontos...
De ott van a hozzászólásokban, hogy "Meta desc. nem számít bele a Google rangsorolásba"... ezért tulajdonképpen SEO szempontból nem is annyira fontos, de amit leírtam azért mégis fontos lehet... (hogy ne a Google ollózza ki...) So ennyi.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
earnnet (2014-01-21), wordsworth (2014-02-18)
A meta keywords-nek nincs sok értelme ma már, de ha használod és olyanokat írsz bele, amelyek nem revelánsak (még ha nem is szándékos, hanem csak elírás miatt), akkor még mindig kapsz egy olyan szép bannocskát, hogy az füstöl! Úgyhogy ha mégis használod, akkor csak pontosan és nagy odafigyeléssel!
Könyvjelzők