Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (25) összesen

Téma: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

  1. #1
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Nekem úgy tűnik, hogy az elmúlt években minden évben volt valami újítás az előzőekhez képest, szigorodó szabályok, megújuló algoritmusok, stb. formájában.
    Idén mi a főbb újítás SEO ügyben? Mik a tapasztalatok?
    Továbbá a FB újításai fújnak új szeleket a SEO vitorlájába szerintetek? Én azt tapasztalom az ügyfeleknél, akiknek szövegeket írunk, hogy egyrészt teljesen leszoktak a FB-ozásról (mondjuk ebben nekem is benne van a kezem), de ezzel szemben sokkal tudatosabbak kulcsszavak, címek, alcímek, description-ök tekintetében. Van, aki rengeteg PR cikket írat velünk, de ő már évek óta ezt csinálja, és még mindig beválik neki - pedig hát az elmúlt években azért voltak felfordulások ezen a téren is.

    Egyre több ügyfelünk akar blogot is vinni, kulcsszógazdag cikkekkel, még úgy is, ha piacvezető

    Még biztos van csomó minden a kollektív tarsolyban, hátha hasznos lehet ezeket egy topikban kitárgyalni.



  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Geri (2018-07-21)

  3. #2
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyre több ügyfelünk akar blogot is vinni, kulcsszógazdag cikkekkel, még úgy is, ha piacvezető
    Kulhonban a podcast az uj blog, ugyhogy idovel szerintem az audio tartalmakat elemzeset is befogja rakni az algoritmusba a google. Lehet aki meg idoben elkezdi gyartani az ilyen tipusu tartalmat is, az egyszer majd versenyelonyben lesz.


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-07-22)

  5. #3
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Nem szigorúan keresőoptimalizálás, de tartalommarketing. Videó, videó, videó. https://www.forbes.com/sites/forbesa.../#3c38f0296b53

    • 2019-re a web forgalmának 80%-át a videók adják.
    • A marketing emailekbe ágyazott videók 200-300%-kal növelhetik az átkattintási arányt.
    • A landing oldalakba ágyazott videók 80%-kal megnövelhetik a konverziós arányt.
    • A vásárlók 90%-ka szerint a termékvideók segítenek meghozni nekik a végső döntést.


    És így tovább. Ott a cikkben a teljes lista.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-07-22)

  7. #4
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet Vittore1982 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nem szigorúan keresőoptimalizálás, de tartalommarketing. Videó, videó, videó. https://www.forbes.com/sites/forbesa.../#3c38f0296b53

    • 2019-re a web forgalmának 80%-át a videók adják.
    • A marketing emailekbe ágyazott videók 200-300%-kal növelhetik az átkattintási arányt.
    • A landing oldalakba ágyazott videók 80%-kal megnövelhetik a konverziós arányt.
    • A vásárlók 90%-ka szerint a termékvideók segítenek meghozni nekik a végső döntést.


    És így tovább. Ott a cikkben a teljes lista.
    Ez mondjuk erdekes, en azt gondolnam hogy mivel az embereknek egyre kevesebb ideje van, igy inkabb egy rovid szoveges info, ahol konnyebben olvassa el az ember a csak szamara fontos reszeket, jobban preferalt.
    Peldaul en a programozasi cikkek helyet sokaknal atvevo screencastokat se preferalom, mert nincs 15 percem megnezni valamit, amibol igazabol csak a 8-10 perc kozotti resz erdekelne.

    De ugy latszik en nem az atlag fejevel gondolkozom.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    koci (2018-07-22)

  9. #5
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    De ugy latszik en nem az atlag fejevel gondolkozom.
    Helyes. Életünket így is 3D-ben és videó módban szemléljük, ehhez legalább egy kis változatosság a szöveges infó.
    De tényleg változás történik, mindegy, hogy most videó, vagy Facebook, de szélsebesen változott meg az információs sztráda (ezt a szót is milyen régen használtuk).

    SEO: 2018 az ellentmondások éve volt. De ha konkrétumot kérdezne tőlem valaki, akkor én személyesen az AMP-t emelném ki.
    + keresőoptimalizálás kulcsszóra meglepetést is hozott az év (első helyezettről beszélek)



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-07-22)

  11. #6
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kulhonban a podcast az uj blog, ugyhogy idovel szerintem az audio tartalmakat elemzeset is befogja rakni az algoritmusba a google. Lehet aki meg idoben elkezdi gyartani az ilyen tipusu tartalmat is, az egyszer majd versenyelonyben lesz.
    Saját oldalon nyomják leginkább vagy ilyen podcastos gyűjtőoldalakon? (mint a youtube) Régen használtam valami ilyesmit, de már nem is emlékszem rá, hogy mi volt, meg ilyenekről eltünedeztek tartalmaim, úgyhogy én már csakis saját oldalra teszek ki ilyeneket és csakis saját tárhelyen tárolom. Lehet ennek majdan előnye akkor?



  12. #7
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet Geri eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez mondjuk erdekes, en azt gondolnam hogy mivel az embereknek egyre kevesebb ideje van, igy inkabb egy rovid szoveges info, ahol konnyebben olvassa el az ember a csak szamara fontos reszeket, jobban preferalt.
    Peldaul en a programozasi cikkek helyet sokaknal atvevo screencastokat se preferalom, mert nincs 15 percem megnezni valamit, amibol igazabol csak a 8-10 perc kozotti resz erdekelne.

    De ugy latszik en nem az atlag fejevel gondolkozom.
    Itt szerintem senki nem az átlag fejével gondolkodik
    Én az ilyen videókat léptetni szoktam, a fiamtól tanultam ezt a módit, és rengeteg időt spórol, főleg azokat a részeket ugrom át, hogy köszi, hogy megnézed, iratkozz fel, stb.
    De egyébként a kifejezetten fiatal korosztály nem a google-ben keres, hanem a youtube-on. Nem akarják elolvasni, meg akarják nézni és hallgatni és kész. Ha nem találnak a videókban korrekt infót, utána mennek át a google-ra keresni. Már eleve a folyamat is más náluk. Mi még nem így szocializálódtunk



  13. #8
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.673
    Begyűjtött 404 köszönetet
    277 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Helyes. Életünket így is 3D-ben és videó módban szemléljük, ehhez legalább egy kis változatosság a szöveges infó.
    De tényleg változás történik, mindegy, hogy most videó, vagy Facebook, de szélsebesen változott meg az információs sztráda (ezt a szót is milyen régen használtuk).

    SEO: 2018 az ellentmondások éve volt. De ha konkrétumot kérdezne tőlem valaki, akkor én személyesen az AMP-t emelném ki.
    + keresőoptimalizálás kulcsszóra meglepetést is hozott az év (első helyezettről beszélek)
    Ja, igen, az nagyon tanulságos sztori volt. Talán azért is hozott meglepetést az az eset, mert közben a SEO szakemberek a FB-on hajkurászták az ügyfeleket :P Persze az a lényeg, hogy legyenek ügyfeleik, csak ez ilyen presztízs dolog szerintem, de nem mindenki ad erre olyan sokat.

    Az AMP az accelerated mobil pages szabványt takarja?
    Ja, erről jut eszembe. Idén az általános 30%-os mobilos látogatóarány átváltozott nálam - főleg a női vonalon - 70-75%-os arányra. Na, ezen én rendesen elképedtem, mert addig folyamatos volt a növekedés, most meg robbanásszerű a változás (a látogatószám annyit nem növekedett, hogy az arány változása ahhoz lenne köthető).



  14. #9
    Bölcs Vittore1982 logója
    Csatlakozott
    10-06-07
    Hozzászólás
    2.873
    Begyűjtött 1.411 köszönetet
    960 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ja, igen, az nagyon tanulságos sztori volt. Talán azért is hozott meglepetést az az eset, mert közben a SEO szakemberek a FB-on hajkurászták az ügyfeleket :P Persze az a lényeg, hogy legyenek ügyfeleik, csak ez ilyen presztízs dolog szerintem, de nem mindenki ad erre olyan sokat.

    Az AMP az accelerated mobil pages szabványt takarja?
    Ja, erről jut eszembe. Idén az általános 30%-os mobilos látogatóarány átváltozott nálam - főleg a női vonalon - 70-75%-os arányra. Na, ezen én rendesen elképedtem, mert addig folyamatos volt a növekedés, most meg robbanásszerű a változás (a látogatószám annyit nem növekedett, hogy az arány változása ahhoz lenne köthető).
    Tavaly jelent meg, idén terjedt el a korlátlan mobilnet. 0 kezdőrészlettel kiadnak 60-100ezer forintos telefonokat, s azokon már nem kell parázni az adatforgalmi keret túllépésétől. Most már mindenkinek van modern okostelefonja, amint tud nagy adatigényű tartalmakat (Youtube, mobil TV) fogyasztani. Nézz körül, akárki várakozik valamire, mindig a telefonján netezik.



  15. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-07-23)

  16. #10
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás 2018 - mik a specialitások idén?

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Saját oldalon nyomják leginkább vagy ilyen podcastos gyűjtőoldalakon? (mint a youtube) Régen használtam valami ilyesmit, de már nem is emlékszem rá, hogy mi volt, meg ilyenekről eltünedeztek tartalmaim, úgyhogy én már csakis saját oldalra teszek ki ilyeneket és csakis saját tárhelyen tárolom. Lehet ennek majdan előnye akkor?
    sajat oldal, de gyujtooldalra erdemes felrakni es onnan embed-elni, mert azok publikaljak egybol egy csomo platformra(apple, google, stb)
    De en azt latom hogy kicsit az van vele mint a blog-al volt a kezdetekkor. Egy kisebb reteg kezdte el ezen tolni a tartalmat, de idovel ugyanugy ahogy minden weboldal melle van egy blog, sokaknak lesz melle egy podcast is, foleg ha a keresobol lehet majd vele latogatot szerezni. Aztan az is lehet hogy tevedek



  17. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    vidirita (2018-07-23)

Oldal: 1 / 3 123 UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •