Oldal: 13 / 33 ElsőElső ... 3111213141523 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 121 - 130 (326) összesen

Téma: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

  1. #121
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    Idézet DomainFlotta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A vicc az, hogy erre a kulcsszóra a helyezésünk nem változott De elcserélném szívesen a domain regisztráció 3. helyért is.

    Mai szívroham.

    Belépek az analyticsbe és azt látom, hogy csütörtökre megfeleződött a forgalmunk, pénteken tovább esett és szombatra 0 forgalmat ír. Levert a víz
    Egyből az jutott eszembe, hogy biztos mert nofollow -t raktam a sidewide linkekre.

    Néztem is a kulcsszavainkat és megnyugodva látom, hogy a helyezésünk nem változott. Megnéztem az oldal forrását, hátha kikerült az analytics mérőkód, de ott van. Aztán megláttam a kis feliratot, hogy az elmúlt két napból nem érhető el adat vagy ilyesmi. Ezek szerint az analyticsel van valami.

    Ti tapasztaltatok ilyesmit?
    "Aztán megláttam a kis feliratot, hogy az elmúlt két napból nem érhető el adat vagy ilyesmi."

    Ez a felirat évek óta ott van, ha a forgalmi források -> keresőoptimalizálás -> lekérdezések fület nézed, ugyanis ez a GWT-ből húzza át az adatokat, ahol ugyancsak le van maradva két nappal.

    Viszont a csütörtöki és pénteki esés az valószínűleg igaz, illetve a látogatottságesés is real-time látszódik.



  2. The Following 2 Users Say Thank You to Emphus For This Useful Post:

    DomainFlotta (2013-05-26), mli698 (2013-05-26)

  3. #122
    Tag
    Csatlakozott
    12-09-16
    Hozzászólás
    68
    Begyűjtött 5 köszönetet
    5 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    Ebben a sokadik pingvinben engem az bosszant, hogy egy fontos keresőszóra elénk került egy olyan oldal, ami ugyan régi, viszont gyakorlatilag alig frissül és ami tartalom van rajta, nagyrészt az is másolt. Ehhez képest mi naponta töltünk fel egyedi, releváns tartalmat. Most akkor, hogy is van az, hogy az egyedi tartalmat díjazza, a duplikációt meg bünteti a Google?

    Bár mondjuk különösebben nem érint érzékenyen a dolog, mert nem kizárólag a Google-re építjük az üzleti modellt, szóval tudjuk máshonnan kompenzálni, ami kiesik látogatószámban. Meg távlatilag előbb-utóbb meglesz a tartalomelőállításba befektetett energia eredménye.



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    mli698 (2013-05-26)

  5. #123
    Mentor mli698 logója
    Csatlakozott
    12-08-29
    Hozzászólás
    357
    Begyűjtött 120 köszönetet
    81 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    Mondjuk abban nagyon is igazad van, hogy nem kizárólag a G-ra kell építeni egy oldalt, hanem a téma iránt érdeklődő emberekre. A PageRank igazából csak egy mérőszám. Semmi más. D



  6. #124
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    Idézet R980 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ebben a sokadik pingvinben engem az bosszant, hogy egy fontos keresőszóra elénk került egy olyan oldal, ami ugyan régi, viszont gyakorlatilag alig frissül és ami tartalom van rajta, nagyrészt az is másolt. Ehhez képest mi naponta töltünk fel egyedi, releváns tartalmat. Most akkor, hogy is van az, hogy az egyedi tartalmat díjazza, a duplikációt meg bünteti a Google?
    Az, hogy valamit díjaz, az nem azt jelenti, hogyha azt csinálod, akkor garantáltan elől leszel. Valószínűleg (nem biztos!), hogyha nem lenne naponta feltöltött tartalmatok, sokkal hátrébb kerültél volna. Az algoritmus nem 1-2 szempontot vesz figyelembe, és állítja az alapján az oldalakat sorrendbe, ezért kiragadni egyetlen egy szempontot, és arra egy ilyen példát hozni, ne haragudj, de butaság.



  7. #125
    Új tag Várfi Tamás logója
    Csatlakozott
    11-03-22
    Hozzászólás
    15
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    A természetességet úgy értettem, hogy amikor odajön egy ügyfél és rendel 200-250 linket, akkor azt hiába építed különböző módszerekkel, deeplinkekkel és az egész procedúrát kitolod 3-6 hónapra, törekedve a természetességre akkoris, ha előtte nem volt linképítés, akkor is még jobban oda kell figyelni, hogy milyen módszert választasz...



  8. #126
    Mentor
    Csatlakozott
    08-02-05
    Hozzászólás
    379
    Begyűjtött 41 köszönetet
    28 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    Idézet R980 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ebben a sokadik pingvinben engem az bosszant, hogy egy fontos keresőszóra elénk került egy olyan oldal, ami ugyan régi, viszont gyakorlatilag alig frissül és ami tartalom van rajta, nagyrészt az is másolt. Ehhez képest mi naponta töltünk fel egyedi, releváns tartalmat. Most akkor, hogy is van az, hogy az egyedi tartalmat díjazza, a duplikációt meg bünteti a Google?
    Én nem tudom, miért tartja magát az a tévhit ilyen erősen, hogy a gyakori tartalom frissülés helyezést befolyásoló tényező, mikor nem így van.

    Amúgy a jelenlegi Pingvin szerintem nem okozott meglepetést. Nálam elég vegyes a kép, van ami zuhant, van ami javult, úgy átlagban ugyanott vagyok. Talán egy kicsit a negatív oldal felé billen a dolog, de még bőven mérési hibahatáron belül van. Az viszont leszögezhető, hogy az első Pingvin tapasztalataiból leszűrt dolgok érvényesültek most is, azaz nem okozott meglepetést a mostani. Az új oldalaimat az első tapasztalatai alapján kezeltem, azok nem is rontottak, sőt általában javult a helyezésük.



  9. #127
    Törzsvendég jobkereso logója
    Csatlakozott
    12-11-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    153
    Begyűjtött 16 köszönetet
    13 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    a gyakori tartalom frissülés elsősorban nem a google miatt jó, hanem azért hogy a látogatók járjanak vissza rendszeresen az új tartalomért



  10. #128
    Bölcs S. Zoltán logója
    Csatlakozott
    10-12-04
    Hely
    Budapest, Hungary, Hungary
    Hozzászólás
    1.338
    Begyűjtött 623 köszönetet
    241 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    Idézet jobkereso eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    a gyakori tartalom frissülés elsősorban nem a google miatt jó, hanem azért hogy a látogatók járjanak vissza rendszeresen az új tartalomért
    A kettő azonos, tehát akár egyenlőségjellel is fölróható. (Kiegészítés: a gyakori tartalomfrissülés nem csupán a visszatérő látogatók számának növekedését, hanem új látogatókat és konverzióemelkedést is jelent.)



  11. #129
    Mentor
    Csatlakozott
    08-02-05
    Hozzászólás
    379
    Begyűjtött 41 köszönetet
    28 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    Idézet S. Zoltán eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A kettő azonos, tehát akár egyenlőségjellel is fölróható. (Kiegészítés: a gyakori tartalomfrissülés nem csupán a visszatérő látogatók számának növekedését, hanem új látogatókat és konverzióemelkedést is jelent.)
    Hogy érted azt, hogy a kettő azonos? Ezt nem teljesen értem, mert én nem látok egyenlőségjelet a kettő között.



  12. #130
    Törzsvendég jobkereso logója
    Csatlakozott
    12-11-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    153
    Begyűjtött 16 köszönetet
    13 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Google Pingvin update 2.0 (4.0)

    korábbi hozzászólásomban főleg arra céloztam, hogy egyes oldalak, amelyek a pingvin után előre kerültek, vagy nem kerültek hátra,
    igazából nem feltétlenül azért javult a pozíciójuk, mert megfelelnek az új pingvin elvárásainak, hanem mert rajtuk nem futott le... (másokon igen, és ezért a relatív pozíciójuk javul)

    ezt félreértve eléggé hamis képet alkothat az ember magáról az algoritmusról, szerintem azokat az oldalakat érdemes elemezni ezen a téren, amiről biztosan tudjuk hogy elkapta, mert visszaesett, és az ott alkalmazott módszerek közös nevezőjéről tudhatjuk hogy az kiváltja a pingvin haragját...



Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •