Olyan tapasztalata van -e valakinek, hogy ebben az esetben, ha sikerül bejutni a top 3-ba (megelőzve a 7db térkép link) , akkor ott mi van..
Milyen ugrás van.. Ha van..
Olyan tapasztalata van -e valakinek, hogy ebben az esetben, ha sikerül bejutni a top 3-ba (megelőzve a 7db térkép link) , akkor ott mi van..
Milyen ugrás van.. Ha van..
hunprobalazs: Köszi. Megpróbálom..
Csörög a telefon
A látogatók 70 % viszi el az első 3 találat. Próbálj egyedülálló tartalmat írni (tippek,tanácsok,praktikák,videók,képek,pdf) hogy a látogatókat az oldalon marasztald. Sajnos esetedben (zárszervízes téma) a "Top 5" legdrágább kulcsszó közé tartozik (szolgáltatás témakörben). Gyúrj rá az adott megyére, településekre, kerületekre. Érzésem szerint ebben a "drága kulcsavakat tartalmazó" versenyben legalább 2 éves projekt a stabil helyezés elérése.
A legfrissebb organikus CTR jelentést a Netbooster készítette egy elég nagy minta alapján, a UK keresőben. 1.2 millió keresési kifejezés, 311 millió megjelenés és 65 millió kattintás terméknév, utazás és pénzügyi kategóriában.
Az teljes cikk itt van, de a legérdekesebb a non-branded kulcsszó CTR grafikon, ami szerint:
1. 19-20%
2. 15-16%
3. 11-13%
A cikk egyik fontos mondandója, hogy az utóbbi időben (főleg mobilon) emelkedett a második oldali lista CTR-je, pl. a 11. helynek jobb CTR-je van mint a 10. helynek.
"Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"
ariel ! Elég sok lap.hu-s linket használsz.. Tudom nem ide vág a téma, de kiváncsi lennék a véleményedre ezzel kapcsolatban..
Sajnos az elmúlt években egyre kevesebb... de mégi csak "humanoid" látógatókat kapsz a lap.hu-ról. Víszont rendkívül nehézkes a linkbeküldés. Ha elakadnál a lap.hu link lehetőségekkel akkor itt egy kis segítség, értelem szerűen a lekérésre bármely kulcsszóra ráhúzható: allinanchor:zár /site:http://lapponthu (pont=.)
És ahogy írtuk, növeld a kulcsszó készleted (de a még értelmes tartalom korlátai belül) !
Köszi ariel !
Továbbgondoltam ezt az ábrát.
Korábban (pingvin előtt... ) sokan még az első oldal alját sem nézték meg, és őrült harc ment az első 3 helyért. A látogatók alig-alig keveredtek rá a google 2. oldalára. (Valószínűleg az első oldalon megtalálták amit kerestek = nagy volt a relevancia.)
Most az első 10 hely már nem felel meg az embereknek, és tovább mennek a 2. sőt a 3. oldalra is. Nekem ez azt mondja, hogy romlott az első oldal relevanciája. Ezt köszönhetjük a G új algoritmusainak?
csak ott rontott a találati lista minőségén a Google, ahol sok az Adwords reklám. Ahol nincs ilyen verseny, ott még mindig a jól megszokott minőséget adja.
A pingvin erről szól. (Szakmai berkekben ezt úgy hívják: Adwords-re optimalizált a Google)
Hát nemtudom.. Én nem ezt tapasztaltam..
A második oldalról szinte semmi forgalmam nem volt soha..
Könyvjelzők