Oldal: 3 / 7 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (61) összesen

Téma: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

  1. #21
    Bölcs
    Csatlakozott
    12-05-01
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    986
    Begyűjtött 208 köszönetet
    161 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Idézet Wirg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    ......Én voltam az első aki elkezdett ezzel foglalkozni Magyarországon és azóta szépen megjelentek új "szolgáltatók".

    Ezek között olyan mennyiségű szemét jelenik meg és az oldalak nagy része teljes mértékben linképítési céllal készül. Persze mindenki nagyon állítja hogy így meg úgy minőségi, nem szemét, sokat ér, stb. Pedig egy értelmes SEOs 10 mp alatt levágja hogy miről szól az adott oldal.

    És akkor megjelenik az ügyfél aki vagy képzett vagy nem. Ha nem képzett akkor ezeket simán be lehet palizni és eladni ezt a sok vackot ami rövid idő múlva kb a katalógusok szintjére fog jutni.

    Szóval megint ott tartok ahol elkezdtem az elején: képzett ügyféllel szeretek dolgozni. Mert annak nem kell megmagyarázni hogy mi kerül egy cikkben 6000 Ftba ha azt máshol megveheti 1500-ért.....
    "...képzett ügyféllel szeretek dolgozni. Mert annak nem kell megmagyarázni hogy mi kerül egy cikkben 6000 Ftba ha azt máshol megveheti 1500-ért. "

    Igazad van, valóban könnyebb dolgod lehet egy "képzett ügyféllel", de ahhoz hogy a képzetlenek (mint pl. én) különbséget tudjanak tenni a minőségi és a "szemét" között olykor jó lenne látni/olvasni egy-egy tényleg minőségi cikket.
    Ha esetleg akár ide vagy priviben tudsz adni egy ilyennek az elérhetőségét azt megköszönném!



  2. #22
    Új tag iTomi logója
    Csatlakozott
    11-10-29
    Hozzászólás
    23
    Begyűjtött 9 köszönetet
    3 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Csak egy ötlet:
    Miért nem árulsz te is gagyit (IS!!)

    Nekünk gyakran előfordult, hogy a leendő ügyfelek hasonlóan kiborultak az árainkon. Hogy merünk pl. egy öntözőrendszerre 850 E Ft-os ajánlatot adni, mikor máshonnan kapott 130 E Ft-osat is. (nekünk az anyagok beszerzési ára is bőven fél milla felett volt!)

    Nem is azt untam meg, hogy mindig el kell magyaráznom a minőségi különbségeket, hanem a gyanakvó "ez most le akar húzni, hülyének néz" pillantásokat.

    Most már két-három ajánlatot is adok egy melóra, és bizony a 120 E Ft-os olcsó kategóriában is, de egy sablon táblázatban pontosan leírom a különbségeket. Így sokkal jobban megértik, és gyakran a drágábbat választják. Az olcsójánosok meg akkor is a gagyit veszik, ha konkrétan leírom, hogy foltokban ki fog száradni a fű, és ez miatt nem reklamálhat. Sőt boldog, hogy olcsón megúszta. Elégedett.

    A teljes árskálát lefedem, és többször a gagyiról átszoktatom őket a jóra. Egy nagy százalék pl idővel átépítteti VELÜNK a gagyit normálisra, így két munkát is eladtunk neki.

    Szóval, miért is ne árulhatnál 1500 FT-os cikkeket? Így nálad maradnak és később áttolhatod őket a drágább cikkek felé. Pl. ha rendszeresen veszi az olcsó cikkeket és rendesen fizet, egyszer adsz neki ajándékba egy jót, hogy hasonlítsa már össze őket analytics-ben!
    Nem fognak "lehúzósnak" titulálni, nem kell magyarázkodnod, ha az kell nekik, vigyék...

    SZERINTEM!



  3. The Following 7 Users Say Thank You to iTomi For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2013-06-14), Csurga (2013-06-15), djarni (2013-06-14), Emphus (2013-06-14), hunprobalazs (2013-06-13), kpeter84 (2013-06-19), password (2013-06-13)

  4. #23
    dry
    dry nem elérhető
    Bölcs dry logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    674
    Begyűjtött 39 köszönetet
    30 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Az a mulatságos, hogy minél tovább olvasom ezt a topicot annál kevésbé értem, hogy mitől prémium cikk egy prémium cikk. Egyre inkább árakról szól a történet, mint arról, amiről valójában - talán - szólnia kellene a topicnak. Azt már tudjuk van 1-3 kategória, de hogy mi a különbség tartalmában ezeknek a cikkeknek, sajnos nem.



  5. The Following 2 Users Say Thank You to dry For This Useful Post:

    comedy (2013-06-14), kpeter84 (2013-06-19)

  6. #24
    Törzsvendég comedy logója
    Csatlakozott
    11-10-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    158
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Idézet iTomi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csak egy ötlet:
    Miért nem árulsz te is gagyit (IS!!)

    Nekünk gyakran előfordult, hogy a leendő ügyfelek hasonlóan kiborultak az árainkon. Hogy merünk pl. egy öntözőrendszerre 850 E Ft-os ajánlatot adni, mikor máshonnan kapott 130 E Ft-osat is. (nekünk az anyagok beszerzési ára is bőven fél milla felett volt!)

    Nem is azt untam meg, hogy mindig el kell magyaráznom a minőségi különbségeket, hanem a gyanakvó "ez most le akar húzni, hülyének néz" pillantásokat.

    Most már két-három ajánlatot is adok egy melóra, és bizony a 120 E Ft-os olcsó kategóriában is, de egy sablon táblázatban pontosan leírom a különbségeket. Így sokkal jobban megértik, és gyakran a drágábbat választják. Az olcsójánosok meg akkor is a gagyit veszik, ha konkrétan leírom, hogy foltokban ki fog száradni a fű, és ez miatt nem reklamálhat. Sőt boldog, hogy olcsón megúszta. Elégedett.

    A teljes árskálát lefedem, és többször a gagyiról átszoktatom őket a jóra. Egy nagy százalék pl idővel átépítteti VELÜNK a gagyit normálisra, így két munkát is eladtunk neki.

    Szóval, miért is ne árulhatnál 1500 FT-os cikkeket?Így nálad maradnak és később áttolhatod őket a drágább cikkek felé. Pl. ha rendszeresen veszi az olcsó cikkeket és rendesen fizet, egyszer adsz neki ajándékba egy jót, hogy hasonlítsa már össze őket analytics-ben!
    Nem fognak "lehúzósnak" titulálni, nem kell magyarázkodnod, ha az kell nekik, vigyék...

    SZERINTEM!
    Ezzel értek egyet, aki árul valamit annak minden ügyfélnek meg kell felelnie.

    Sőt dryhoz hasonlóan én is inkább a kettő közötti különbségről olvasnék.


    Utoljára módosítva: comedy által : 2013-06-14 10:04

  7. #25
    Törzsvendég jobkereso logója
    Csatlakozott
    12-11-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    153
    Begyűjtött 16 köszönetet
    13 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    nekem per def a PR cikk fogalmával van bajom, nem tudom pontosan mit is ért alatta az aki a kifejezést használja
    a PR mint rövidítés jelentheti azt is hogy PR mint public relations, és akkor arról szól hogy fizetek egy indexes újságírónak 100k-t hogy írjon rólam az indexre egy cikket, hogy milyen zseniális innovatív dolgot talált ki ez a fickó (vagy hogy mennyire szar, még az is forgalmat hoz)
    (és ebben nem is feltétlen van link, mert a közvéleménybe akar infót benyomni, nem keresőoptimalizál)


    vagy jelentheti azt, hogy PR mint Page Rank, hogy az oldal ahol a meglinkelt cikk van, annak "magas" a PageRankje, és ezért a link céloldala is nagyobb linkerőt fog felvenni. Ezzel kapcsolatban a pozitív, hogy link-proxy-ként tud viselkedni. Nyilván a PR site úgy lesz magas pagerankű, hogy arra történik linképítés. Ha ezt az oldalt elkaszálja a google, az nem hat vissza negatívan a róla linkelt oldalakra, csak a mesterséges linkerő vész el. Ebből a szempontból lehet hogy a céloldal tulajdonos számára ez egy biztonságosabb dolog mint szimplán linképíteni a céloldalra.
    A negatív, hogy a cikk aligha fog közvetlen látogatókat hozni, az értéke a PR site PageRankjéből következik, az meg a google kegyelmén múlik, ha lekaszálja akkor a megrendelő gyakorlatilag bukta a pénzt amit kifizetett érte. Az 1500 karakter meg gyakorlatilag szócséplés ezekben a cikkekben, tehát mint olvasó, ezeket aligha fogom megnézni és végigolvasni.

    Különösen amikor egy turkált régi oldal helyén nyílik meg, sokszor a bevezetőjében ráutaló szöveggel, hogy igen, ez valaha a hangyák nemi életével foglalkozó tudományos oldal volt, de mostantól linkerő, és a régi tartalom ezen az aloldalon elérhető. Egyrészt ordít hogy linkmanipulációs célllal létezik, a másik hogy nem tematikus, tehát ha valaki tényleg infót keres, betéved rá, akkor még az sincs hogy egy témát körüljáró cikkek lennének csak az adott helyen, hanem egymás alatt-felett sorakoznak az internetes pénzkeresés és a rák elleni hatásos táplálékkiegészítő.



  8. #26
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    De jó, hogy semmiféle bóvlit nem kell árulnom. Minden amit adok, megfelelő minőségű, tartós és kifogástalanul működik. Annak meg kiváltképp örülök, hogy így is ki tudok szolgálni minden igényt, anélkül, hogy minőségi kategóriákról kellene beszélnünk. Jó, hogy nem kell a termékemet gagyinak neveznem, sem nyilvánosan, sem egymás közt a megrendelővel. Merthogy találok más kifejezéseket is arra, ha valami kedvezőbb áron van. És tényleg nem gagyi, csak mondjuk átlagos komfortérzetet ad, vagy egyszerűbb technológia, esetleg népszerű (azaz nem egyedi, nem különleges).

    Nem lennék SEO-s



  9. #27
    Mindig van lejjebb Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.988
    Begyűjtött 413 köszönetet
    215 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Idézet dry eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az a mulatságos, hogy minél tovább olvasom ezt a topicot annál kevésbé értem, hogy mitől prémium cikk egy prémium cikk. Egyre inkább árakról szól a történet, mint arról, amiről valójában - talán - szólnia kellene a topicnak. Azt már tudjuk van 1-3 kategória, de hogy mi a különbség tartalmában ezeknek a cikkeknek, sajnos nem.
    Én nem az árakról akarok beszélni, hanem ahogy a topik címéből is láthatod arról a szemétről amit PR cikknek mernek nevezni, pedig csak egy összedobált vacak.

    Szerintem Te vagy elég régi motoros ahhoz hogy tudd mi az az igazi PR cikk. Ami folyamatos átkattintásokat hoz, élő, aktív oldalon van. Ettől prémium.



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    mli698 (2013-06-14)

  11. #28
    Törzsvendég Lakásfelújítás1 Kft logója
    Csatlakozott
    09-08-20
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    145
    Begyűjtött 3 köszönetet
    3 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Az igazi Pr-cikk ingyenes, amiért fizetni kell, az már reklám, s teljes mértékben ellenkezik a Google irányelveivel is, jogosan!

    Én lehetőséget adok például más vállalkozásoknak is a megjelenésre, önzetlenül.
    Lehet felőlem konkurencia is, ha tartalmasan be tudja mutatni a szolgáltatását!
    A pr-cikkeim nem lesznek ellátva no follow -val, mivel teljesen ingyenes!
    A Pr-cikkek lényege talán az lenne, hogy tájékoztassuk a felhasználót, folyamatosan információval lássuk el.

    Így kezdtem ezt az oldalam:

    " Nálunk A Pr-cikkek megjelentetése ingyenes, betartva ezzel a pr-cikkek eredeti vonalát, mivel ha fizetősek lennének, azt már nem lehetne public relations néven nevezni, hanem egyszerűen hirdetésnek! "

    Lehet rajta vitatkozni, akár csámcsogni is, de a public relations jelentést lehet hogy csak hazánkban értelmezik félre!


    Várom építőipari cégek és vállalkozók szakmai cikkeit oldalamra teljesen ingyenes megjelenéssel!

    Részletek az ingyenes lehetőségről itt:

    Pr cikkek ingyenes public-relation cikkek megjelentetese



  12. #29
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Idézet Lakásfelújítás1 Kft eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az igazi Pr-cikk ingyenes, amiért fizetni kell, az már reklám, s teljes mértékben ellenkezik a Google irányelveivel is, jogosan!
    Szerintem félreérted. A PR cikk nem attól PR cikk, hogy ingyenes avagy fizetős. A PR cikk a szöveg tartalma végett PR cikk. Azaz a brand népszerűsítését szolgálja, magyarán a cég termékének, szolgáltatásának bemutatásáról szól, erősíti a céget a versenyben, a cég hírnevét öregbíti, stb.

    Ha te veszel PR cikket (írsz egyet és publikáltatod), és linket is rakatsz bele, azzal még nem jár büntetés. Szerintem. Valszeg te összekevered a linkekkel elkövetett csalással, amit bár nehéz bizonyítani (ha csak valaki nem tünteti így fel konkrétan, hogy így árulja), tényleg jár érte büntetés. Mert aki PR cikket árul, jelentett meg, az a tartalom megírásáért, elhelyezésért kér pénzt, és nem magáért a linkért.

    linkekkel elkövetett csalás:

    PageRank-mutatót befolyásoló linkek vásárlása vagy eladása. Ide tartozik pénz fizetése linkekért vagy linkeket tartalmazó bejegyzésekért cserébe, javak vagy szolgáltatások biztosítása linkekért cserébe és „ingyenes” termék küldése
    Ha szétnézel a neten a nagyobb portáloknál, tele van PR cikkekkel, amibe van link. Olyan jól vannak fogalmazva (akár még a cím is), hogy észre sem veszed, hogy az.

    Én amondó vagyok, hogy azért aki ezt műveli (ilyen szolgáltatást árul), annak azért óvatosnak kell lenni. Ha nem muszály ne írja oda, hogy 5000 karakteres PR cikket elhelyezhetsz oldalamon, 2 dofollow hivatkozással, csak most 3.000 Ft-ért. Ilyennel is, találkoztam már.

    Az, hogy te ingyenesen megjelentetsz PR cikkeket, az egy szép gesztus. De itt leírták, hogy többnyire azért kérnek itt pénzt (nem mellesleg egy mennyiség után aszem meg is írják helyetted), mert magas látogatottságú oldalakról szállítják a kattintásokat.

    Érdekes, hogy a relevanciáról, azért nem esett nagyon szó. Mert már ha valaki fizet, akkor lökjön má kicsit az oldalon.

    Én tuti, ha a Zwack brand managere lennék, akkor nem kérnék a Kisalfold.hu-n PR cikk megjelenést, hanem inkább gasztros oldalt erőltetnék, akár több pénzért. Na de ember válogatja, ki miben hisz.


    Utoljára módosítva: repjegyutazas által : 2013-06-14 20:18
    On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése

  13. #30
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    10-04-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.784
    Begyűjtött 863 köszönetet
    659 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Ez a PR cikk nem "olyan" PR cikk. Avagy megint sok a szemét.

    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az, hogy te ingyenesen megjelentetsz PR cikkeket, az egy szép gesztus. De itt leírták, hogy többnyire azért kérnek itt pénzt (nem mellesleg egy mennyiség után aszem meg is írják helyetted), mert magas látogatottságú oldalakról szállítják a kattintásokat.
    Hát nem ezt írták, érdemes újra olvasgatnod a témát. Pont arról ment a diskurzus, hogy csak kínjukból hívják PR cikknek, merthogy ez nem az, mert ez fizetett hirdetés.



Oldal: 3 / 7 ElsőElső 12345 ... UtolsóUtolsó

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •