Egyszerűen passzold át a buherátornak... én gyakorlottan építek fekáliából is várakat...
Egyszerűen passzold át a buherátornak... én gyakorlottan építek fekáliából is várakat...
Csak az már úgy néz ki hogy magyarázod a bizonyítványod!
én bejelentem ha jobban tudja csinálja, és ezzel vége a beszélgetésnek.
Ja ilyen esetben már viszont nem állok le vitatkozni, annyit mondok max hogy "Vidd hozzájuk a munkát, viszlát".
Legtöbbjük úgyis visszajön egy idő múlva megint, hogy tudok-e nekik segíteni, nem igazán vált be a másik ember/csapat ... ekkor már sokkal jobb helyzetben vagyok, mert vita nélkül fizetik ki a munkám árát. Ők szoktak a legjobb ügyfelek lenni.
Túl szigorúak a feltételeid. Ha nem nyúlhatsz az oldalhoz kicsit se, és jelen formájában számodra vállalhatatlan akkor ne csináld.
Ha az oldal nem rossz, csak seo szempontból problémás akkor, ha nem nyúlhatsz hozzá még lehet:
1. linképítés
2. szatellit oldal
Ha kicsit hozzányúlhatsz, pl. cikkeket lehet módosítani és újakat írni, csak a motort nem lehet módosítani:
1. cikkeken belül kulcsszavas linkek a többi oldalra
2. összefoglaló cikk ami szépen végigvezet az oldalon, releváns szövegekkel és kulcsszavas linkekkel
3. ilyenkor jól jöhet a sitemap.xml, ami normál esetben már alig kell
4. rss csatorna, ha még nincs, nagyon jól jöhet
Sajna sok egyedileg összerakott, nem túl jó céges oldal van aminek a fejlesztője nem elérhető vagy ha elérhető is nem tudja javítani az oldalt.
Kicsit ide tartozik, ezért óvatosan belinkelem:
_http://vallalatiranyitasi-rendszer.info/ceges-weblap.html
Bár nem biztos, hogy a legcélszerűbb megoldás, de ha kevés a meló, akkor még jól is jöhet: Csinálj a témában egy általad elképzeld oldalt, saját domainnel. Hozd fel és mutasd meg nekik, mit lehet vele elérni. Elképzelhető, hogy dupla áron el tudod adni és mégis kevesebb munka van vele, mintha a nem túl seobarát oldalukat kellene buherálni.
Ilyenkor én is több féle árajánlatot szoktam adni.
Én például más által elkezdett munkát nem fogok folytatni, az is szent. Lehet, hogy szép és jó a forráskód, keresőbarát az oldal, ha már azt más valaki elkezdte, én nem fogom optimalizálni, kizárt. A keresőoptimalizálás annyira érzékeny munkafolyamat, hogy én csakis nulláról kezdem. Aki sok oldalt optimalizált már, tudja, hogy rengeteg apró dolgon múlhat akár sok mindent. Mindenkinek megvan a saját technikája, üteme, tapasztalata és gyakorlata. Nekem is, így csak a sajátomat csinálom, másét nem. Elég kockázatos arra építenem (garantálnom), amihez csak részben van közöm..
Ez alól az képez kivételt, ha például én csináltam korábban a weboldalt, komolyabb optimalizálás nélkül.
Tehát mindegy, hogy nem keresőbarát oldal, vagy keresőbarát oldal. Ha erre kérnek optimalizálást, akkor adom az ajánlatokat:
- új oldal, lehetőleg új domainen, nulláról optimalizálással. Azzal is elég sok baj van, ha régi domain-en építesz fel új honlapot, hiszen, annak a domain-nek van előélete, amit nem te irányítottál. Nem beszélve arró, hogy 2 különböző motor, felépítés esetén nem szabad elfeledkezni a megszűnt url-kről, mely egy dinamikus rendszernél több ezer is lehet. Szóval az ügyfél is jobban jár új domain-nel, mert ott kevesebb a meló, így a költség is.
Új oldal esetén lehet garanciákat adni, vagy sikerdíjban megállapodni, stb.. mert minden csak rajtad múlik, ha a te irányításod alatt folyik minden.
- A másik lehetőség, hogy megmondom kaphat az oldal linkmarketinget, de ezért nem garantálok semmit. Mindig csak azt fizesse ki, amit kap, ezt pedig előre el kell mondani.
- Harmadik lehetőség, ha egyiket se fogadja el, akkor elköszönünk egymástól.
Üdv.: Arni
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
és akkor vissza a hozzáértéshez egy mai levelem tárgy mezőjéből van:
domén hosszabbítás
Igen, valóban annak kéne már írni, a fájl mintájára. Eléggé köznevesedett már. És most, hogy rákerestem és a Wikipédia is így írja mától én is így írom.
djarni: Sok igazságod vagyon, de egy nagyobb projektnél ez tarthatatlan, ott muszáj együttműködni a marketingessel minimum, de akár még az ERP fejlesztővel, vagy rendszergazdájával is. A teljes céges arculatot és értékesítési tervet a seós pont úgy nem tudja megtervezni és levezényelni, mint a marketinges a teljes webes megjelenést és az oldal(ak) seózását.
Könyvjelzők