Oldal: 2 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (35) összesen

Téma: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

  1. #11
    Tag
    Csatlakozott
    10-04-04
    Hozzászólás
    72
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    301 Redirecteket sem felejtetted el remelhetoleg - ha valami ilyen szinten valtozott.



  2. #12
    Új tag
    Csatlakozott
    10-06-29
    Hozzászólás
    37
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    Őőő nem ilyesmi változás nem történt...



  3. #13
    Seo-Titán hunprobalazs logója
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hely
    Sin City
    Hozzászólás
    2.177
    Begyűjtött 381 köszönetet
    269 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    Egyébént javítsatok ki, ha nincs igazam, de újfent a Google egyik, ha nem is a legfontosabb rangsorolási eszköze az oldal betöltődéséne ideje, amire jó odafigyelni. Ezt a GWT-ben is nyomon lehet követni.
    Mert ha mondjuk egyik weboldal picivel gyorsabb mint a másik, szoros versenyben, akkor a gyorsabb betöltődésű nyer, ezzel is gondolva a Google a felhasználókra. Azt kell mérlegelni, h a netán nagyobb kóddal és design elemekkel rendelkező oldal jobban ott tudja-e tartani a látogatókat. Mert én is inkább keresek egy sokkal szofisztikáltabb oldalt, mint hogy egy igénytelen oldalon böngészgessek... Persze egyeduralkodó témakörben már más a helyzet...



  4. #14
    ceterum cenSEO B. Joe logója
    Csatlakozott
    08-09-21
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    360
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    Idézet hunprobalazs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyébént javítsatok ki, ha nincs igazam, de újfent a Google egyik, ha nem is a legfontosabb rangsorolási eszköze az oldal betöltődéséne ideje, amire jó odafigyelni. Ezt a GWT-ben is nyomon lehet követni.
    Hallottam már én is róla, de ő ezt hogyan méri? Illetve az a kérdés, hogy a Google Bot honnan jön, mert pl. ha magyar szerveren vagyok és a bot az USAból jön, akkor egy USA beli szerveren lévő oldal gyorsabban betöltődik neki, nem? Vagy Magyarországról jön?

    Milyen nemzetiségű a Google bot?



  5. #15
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.974
    Begyűjtött 2.174 köszönetet
    1.396 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    az információt mindegy milyen sebességgel kapom. Ha arra van szükségem, úgy is ki kell várnom (pl. az egyre lassabb gmail rendszert stb.stb...)

    Szóval azért mert lassabban tölt be, nem kellene a SEO-ra hatással lennie. Ilyen alapon ha nem szép a fejléc, azt is sorolja hátrább.

    Ha ott a keresett infó, akkor kell. Akár lassú, akár nem. (pl. iwiw-et utolsó helyre tenné a google? nem hiszem)



  6. #16
    Törzsvendég Bahq logója
    Csatlakozott
    10-10-27
    Hozzászólás
    130
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    Bocsi hogy ide írom,
    nálunk most az van hogy adott egy aloldal és annak a tartalmát kell lecserélnem, de az url, title marad.

    konkrétan van egy statikus oldal, szöveggel, és arra kértek meg hogy oda rakjak egy manuális hirdetőfelületet.

    Szóval a title marad, az is url marad, de az információt nyújtó szöveg helyére, egymás alá hirdetések kerülnek majd -> ergó tök más lesz a tartalom


    ui.: esetleg valaki olyan hirdető scriptet nem ismer amit egy aloldalra lehetne alkalmazni?


    Utoljára módosítva: Bahq által : 2010-11-20 18:34

  7. #17
    Seo-Titán hunprobalazs logója
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hely
    Sin City
    Hozzászólás
    2.177
    Begyűjtött 381 köszönetet
    269 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    Idézet Freedom eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    az információt mindegy milyen sebességgel kapom. Ha arra van szükségem, úgy is ki kell várnom (pl. az egyre lassabb gmail rendszert stb.stb...)

    Szóval azért mert lassabban tölt be, nem kellene a SEO-ra hatással lennie. Ilyen alapon ha nem szép a fejléc, azt is sorolja hátrább.

    Ha ott a keresett infó, akkor kell. Akár lassú, akár nem. (pl. iwiw-et utolsó helyre tenné a google? nem hiszem)
    Nem tudom, hogy most igazat adsz vagy nem, nem tudtam eldönteni!!!
    Viszont bizton állíthatom, beleszámít a rangsorolásba!!!
    Nem olyan eget rengetően erős szinten, mint mondjuk a kulcsszó megfelelő sűrűségét vagy túlzásbavitelét, viszont egy picit beleszámít. Miért???
    Mert a te érdeked is, h gyorsuljon a net... ha van egy ugyan olyan jó weblap, ugyan olyan hasznos tartalommal, akkor miért ne az szerepeljen előbb???
    Persze azonos weblapok nincsenek, de a sok lúd disznót győz.
    Sőt, sokszor ezeken a kis dolgokon is múlhat egy erős versenyben!!!

    Másik példa: Nézz meg egy hópelyhet, milyen törékeny, majd gyúrj belőlük gombocót, egészen más lesz a végkifejlet!!!
    Üdv.: B@l@'zs



  8. #18
    Törzsvendég Bahq logója
    Csatlakozott
    10-10-27
    Hozzászólás
    130
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    erre a tartalom változásra tud valaki választ adni?

    title, permalink marad, h1 is marad .... h2-ök változnak, szöveg és funkció változik...

    hátrébbsorolás?



  9. #19
    Seo-Titán hunprobalazs logója
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hely
    Sin City
    Hozzászólás
    2.177
    Begyűjtött 381 köszönetet
    269 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    Ha a szövegbe belenyúlkálsz, akkor lehet megtorlás, valamint ha a funkciók nagyban befolyásolják az oldal kinézetét, szerkezetét stb, akkor lehet visszaesés, de ha ezáltal még seobarátabbá tennéd, megérheti!!!
    Üdv.: B@l@'zs
    U.i.: Persze az is kérdés mennyire erős az oldalad, pl. authority site esetében biztos kevésbé radikális!!!



  10. #20
    Bölcs lauda logója
    Csatlakozott
    09-02-24
    Hely
    Salgótarján
    Hozzászólás
    505
    Begyűjtött 12 köszönetet
    9 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hátránnyal van-e az oldal, ha új arculatot kap az egész lap!

    Szerintem semmi hátránya nincs ha lecseréled az egész oldalt ha ugyanarról szól mint eddig is. Én 2 év alatt 3x cseréletem teljes forráskódot, képeket, szöveget... és soha egyszer sem esett vissza a találati listákon az oldal. A csere fejlesztés volt úgyhogy mind a tartalom mind a színvonal egyre nőtt a cserék folyamán. Se URL se semmi nem számít ha ugyanaz a tartalom marad.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •