Nem lehet általánosítani, mert nem lehet összehasonlítani egy híroldalt egy webshoppal (ha pl egy termék ára, garanciája, beszerzője, stb változik, nem teszed ki ismét megint új adatokkal), vagy egy asztalos, kútfúró, villanyszerelő, stb. oldalával, ahol a címlapos bemutatkozó szöveg (székhely, szolgáltatási kör, telefon, új gépek, árak változása, stb.) változtatása sem igényel új cikket (a saját céges blogot most nem értem ezek közé).tudomásom szerint nem a content változtatást szereti az oldal, hanem a bővitést.
pl a hirportálodra ha fejlemény van az aktuális eseménnyel kapcsolatban akkor új hirt hozol létre, nem pedig mindig a meglévő hirt irod át.
De javits ki kérlek ha tévedek.
Nem lehet mindent egy kaptafára ráhúzni.
Az onSite rész így már világos teljesen.
Csak egy érdekesség, elkezdtem fapadosan keresgélni a 400 tényezőt:
"google 200 ranking factors" erre sok találat van,
"google 400 ranking factors" erre viszont (és a hasonló kifejezésekre) nincs.
Itt, pl van egy ilyen, hogy "With somewhere above 200 (some say 400) ranking factors"
_http://www.google.com/support/forum/p/Webmasters/thread?tid=7c7f14380a4c5abd&hl=en
de a "some say 400" sem megbízható forrás...
Könyvjelzők