Hát ezek a kérdések a SEO legjobb részei
Azt kell végiggondolni, hogy mit szeretnél? Mik a céljaid? Mik az üzleti terveid? Azokba vajon mi passzol? Szélesíteni az oldal tematikáját picit, persze a téma keretein belül maradva, vagy pedig szűken tartani? A te témádban rengeteg relevánsan kapcsolódó altéma van, és ha felbukkan a SC-ban egy olyan adat, hogy egy kulcsszóra sok látogató jön, akkor én a helyedben megnézném, hogy másokhoz még többen mennek, vagy te vagy a nyerő az 1. helyezéseddel már? Mert amíg nem vagy az , addig van hova fejlődni, sőt, 1. helyen maradni is erőforrásokat igényelhet.
A másik verzió meg, hogy egy célzott szóra nem vagy elég jó helyen: ez ismét célok-tervek kérdése és habitus kérdése is. Naponta látom, hogy vannak, akik feladják és inkább lemondanak a kulcsszó által hozott plusz látogatókról, pedig elég fontos szóról/kifejezésről van szó, de megelégednek azzal, ami adatott .
Vannak akik meg kifejezetten ezeket vadásszák a maguk számára, mivel long tail kifejezésekkel gyorsabban lehet fejlődni, és sok kreativitást is bele lehet tenni, szóval ezek előremutató folyamatok sok-sok szempontból (üzletileg is, de lelkileg is).
Én már nem is csak az is-is, hanem a "mindent is" elvben hiszek .
Ocaso (2019-08-30)
vidirita: Ha van egy cikk, amit úgy gondolok, hogy jól megírtam és mégsem jön a megfelelő kulcsszavakra, akkor a megoldás az off-site seo? Azaz semmiképp se kezdjem el átírni a cikkeket és még több kulcsszót beleerőltetni, igaz?
Az esetek többségében szükséges az off-site SEO. De lehet azt is jól és rosszul csinálni egyaránt.
Kulcsszavakat semmiképp sem kell beleerőltetni egy cikkbe, sőt, kifejezetten káros, ha halmozva vannak. A szöveg legyen természetes, könnyen olvasható.
Továbbá, ha mindent megteszel és nincsen változás, akkor 2 dolog van: vagy nem jól csinálsz valamit, vagy időre van szükség.
Üdv.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Is .
Még több hasonló cikk, még erősebb kulcsszó relevancia ez által az oldalon belül. SEO growth hacking technikák közé tartozik az is, hogy egy erős szavadra, amire nagy a verseny, 100 kiváló minőségű cikket írsz. Igen, ez elképesztően nagy szám, de ha megvan már 20 cikk az oldalon belül és közben az offsite seo-ra is figyelsz, akkor látszódnia kell a fejlődésnek. Az meg, hogy egy-egy szóra mikor leszel jó helyen... van, aki az első hellyel sem elégszik meg és tovább gyúr, hogy soha senki ne ingathassa meg az uralmát
Könyvjelzők