Belefutottam most egy webáruházba, ami elég rendhagyóan kezel le néhány weboldal elemet, kíváncsi lennék a tapasztalatotokra. Szerintem a frontend egy az egyben JS-ben van összerakva, és elég sok mindent nem kezel le (mint pl az url változások). Amik első körben furcsának tűntek:
1. A termék nem egy külön aloldalon nyílik meg, hanem egy dialog-ot nyit a webshop, és a részletes adatok abban vannak. A dialognak nincs külön URL-je, sem külön meta elemei, így a termékekre nem igazán lehet optimalizálni. (legalább is ezt feltételezem)
2. A kategória oldalakon a termékképek nem img tag-ben vannak, hanem egy div háttereként jelennek meg. Így nyilván alt tag-et sem lehet hozzáadni, de kérdéses nekem így az is, hogy a google image search megtalálja-e, felhozza-e így.
3. img tag-ben egyedül a már említett dialogban jelenik meg a kép, de számomra kérdéses, hogy pl egy kategóriaoldal esetén ezeket a dialog-okat be tudja-e járni a google, hiszen nem is linkként, hanem onclick eseményként jelennek meg.
Van tapasztalatotok a fenti pontokkal?
Könyvjelzők