Eredmény: 1 - 7 (7) összesen

Téma: Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

  1. #1
    Danny
    Vendég

    Alapbeállítás Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

    Mi számít túloptimalizálásnak mostanság egy weboldal belső felépítésében?
    Hogyan érdemes csinálni illetve felépíteni a honlap belső struktúráját?



    Gondolok itt arra, hogy a rövid url-ek, kulcsszavakkal az előny vagy már túloptimalizálás?

    Ha minden page-em címében benne van a kulcsszó vagy kulcsszavak az előny vagy hátrány?

    Ha a teljes weboldal címében a kulcsszó kétszer szerepel az már sok? (Kötőjellel elválasztva: kulcsszavas domainnév + rövid hangzatos cím szintén a kulcsszóval?

    Ha a blog részben is minden blogbejegyzés kulcsszavas de nem túl rövid címmel az okés a google-nek?

    Címkefelhőt érdemes csinálni vagy már nem hasznos?



    Update: Lehet nem a megfelelő kategóriába tettem fel a kérdést, ha így van kérem áthelyezni, köszönöm.


    Utoljára módosítva: Danny által : 2016-06-17 12:18

  2. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Wirg (2016-06-17)

  3. #2
    Bölcs tolerancia logója
    Csatlakozott
    08-11-29
    Hely
    Szeged
    Hozzászólás
    509
    Begyűjtött 220 köszönetet
    109 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

    Jó téma! Engem is érdekelnének a válaszok, de kiegészíteném még egy kérdéssel:

    - Több nyelven elérhető oldalnál mi a legjobb manapság? A subdomain (pl en.domain.com, hu.domain.com) vagy az aldomain (domain.com/en, domain.com/hu) vagy semmi, csak simán domain.com és alatta vált nyelvet és ott nem átdob az adott részre, hanem csak sessiön-ben kezeli a nyelvet?

    Köszi



  4. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  5. #3
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    2.000
    Begyűjtött 1.245 köszönetet
    640 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

    Gondolok itt arra, hogy a rövid url-ek, kulcsszavakkal az előny vagy már túloptimalizálás?

    Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy a kiemelt kulcsszavaknál rövid url, a blogban hosszabb urlek.

    Ha minden page-em címében benne van a kulcsszó vagy kulcsszavak az előny vagy hátrány?


    Ott legyen benne ahol releváns, van egy csomó oldal ahol nem kell (kapcsolat, stb.)

    Ha a teljes weboldal címében a kulcsszó kétszer szerepel az már sok? (Kötőjellel elválasztva: kulcsszavas domainnév + rövid hangzatos cím szintén a kulcsszóval?

    Belefér, de ez a kisebbség legyen.

    Ha a blog részben is minden blogbejegyzés kulcsszavas de nem túl rövid címmel az okés a google-nek?
    Ha sok kulcsszavad van akkor okés, ha kevés, az már necces

    Amúgy az url optimalizálását ne vidd túlzásba. A több kevesebb itt. Amúgyis marginális a jelentősége. ezt fusd át: The Importance of URL Structure According to Google


    Címkefelhőt érdemes csinálni vagy már nem hasznos?



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  7. #4
    Bölcs djarni logója
    Csatlakozott
    08-05-08
    Hely
    Székesfehérvár
    Hozzászólás
    5.290
    Begyűjtött 597 köszönetet
    460 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

    Kérdések:

    1. Mi számít túloptimalizálásnak mostanság egy weboldal belső felépítésében?
    2. Hogyan érdemes csinálni illetve felépíteni a honlap belső struktúráját?

    3. Gondolok itt arra, hogy a rövid url-ek, kulcsszavakkal az előny vagy már túloptimalizálás?

    4. Ha minden page-em címében benne van a kulcsszó vagy kulcsszavak az előny vagy hátrány?

    5. Ha a teljes weboldal címében a kulcsszó kétszer szerepel az már sok? (Kötőjellel elválasztva: kulcsszavas domainnév + rövid hangzatos cím szintén a kulcsszóval?

    6. Ha a blog részben is minden blogbejegyzés kulcsszavas de nem túl rövid címmel az okés a google-nek?

    7. Címkefelhőt érdemes csinálni vagy már nem hasznos?

    +1 - Több nyelven elérhető oldalnál mi a legjobb manapság? A subdomain (pl en.domain.com, hu.domain.com) vagy az aldomain (domain.com/en, domain.com/hu) vagy semmi, csak simán domain.com és alatta vált nyelvet és ott nem átdob az adott részre, hanem csak sessiön-ben kezeli a nyelvet?
    Saját válaszaim:

    1. On-site esetén nincs túl optimalizálás, csak rosszul optimalizálás.
    2. Google irányelvek és tapasztalatok alapján
    3. Az url releváns legyen a címmel. Mindegy, hogy rövid-e, vagy nem. Direkt ne pakolj bele kulcsszavakat a címek mellé.
    4. Felejtős. Minden oldalnak az legyen a címe, ami.
    5. Nem sok, de én csak a rövid hangzatos cím kulcsszóval lehetőségre szavazok
    6. Alapból felejtsd el, hogy van kulcsszó, úgy blogolj.
    7. Megoszló vélemények vannak. Én több éve szándékosan nem használok, mert az esetek 99%-ban direkt manipulatív céllal szokták használni.

    +1.: Mindegy, legyen felhasználó barát és kész.

    Üdv.: Arni


    Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to djarni For This Useful Post:

    tolerancia (2016-06-17)

  9. #5
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

    7. Címkefelhőt érdemes csinálni vagy már nem hasznos?

    Arninak igaza van, tényleg direkt használjuk és a blogok nagy többségénél, a címke oldalt hozza a találati listán a G. Miért? Mert ez a legrelevánsabb, mert itt szerepel a legtöbbször az adott kulcsszó, mert itt van rendszeresen frissülő tartalom stb.

    Természetesen ez csak abban az esetben érvényes, ha egy tiszta URL generáló címkéződ van, az OpenCart a mai napig nem tudott egy normális blogot össze hozni, de legalább bele lehet építeni a wordpress-t.


    Utoljára módosítva: yatoo által : 2016-06-17 16:00

  10. The Following 3 Users Say Thank You to yatoo For This Useful Post:

    esotanc (2016-06-17), li (2017-05-12)

  11. #6
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 844 köszönetet
    573 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

    1. Mi számít túloptimalizálásnak mostanság egy weboldal belső felépítésében?
    2. Hogyan érdemes csinálni illetve felépíteni a honlap belső struktúráját?

    3. Gondolok itt arra, hogy a rövid url-ek, kulcsszavakkal az előny vagy már túloptimalizálás?

    4. Ha minden page-em címében benne van a kulcsszó vagy kulcsszavak az előny vagy hátrány?

    5. Ha a teljes weboldal címében a kulcsszó kétszer szerepel az már sok? (Kötőjellel elválasztva: kulcsszavas domainnév + rövid hangzatos cím szintén a kulcsszóval?

    6. Ha a blog részben is minden blogbejegyzés kulcsszavas de nem túl rövid címmel az okés a google-nek?

    7. Címkefelhőt érdemes csinálni vagy már nem hasznos?

    +1 - Több nyelven elérhető oldalnál mi a legjobb manapság? A subdomain (pl en.domain.com, hu.domain.com) vagy az aldomain (domain.com/en, domain.com/hu) vagy semmi, csak simán domain.com és alatta vált nyelvet és ott nem átdob az adott részre, hanem csak sessiön-ben kezeli a nyelvet?
    1. ha az adott optimalizálási munkafázisban nem találsz olyan felhasználói szempontot, ami miatt jó ötlet ezt csinálni / egy profi webfejlesztő bizottság csak csóválná a fejét ezen a megoldáson / TUDOD, hogy manipulálni akarod épp a Google-t
    De az is túloptimalizálás, ha marginális részletekkel szarakodsz és csak lapátolod ki az idődet a 0 impaktú reszelgetéssel

    2. logikusan, a lehető legésszerűbben osztályozd a tartalmakat, könnyen és kényelmesen legyen elérhető minden

    3. URL is felhasználóknak készül - rövid, jól strukturált, egyértelmű legyen, ezt kajálja a Google is

    4. ha mindenhol használod - lényegében igonrálva lesz, ha összevissza használod, megzavarod a keresőt, ha csak ott használod ahol kell; akkor jól csinálod

    5. nem sok, csak jó eséllyel fölösleges

    6. ha van értelme nem probléma; kérdésből meglétéből ítélve azt mondanám, hogy nem jó ötlet, olvass utána: keyword canibalization

    7. egy kezemen meg tudom számolni, hány weboldalnál láttam, ahol bármi igazi értelme volt ennek - ha szereted a büntetéseket, akkor ez kitűnő lehetőséget biztosít hozzá:
    https://searchenginewatch.com/2016/0...-thin-content/

    +1. legjobb ha külön URL-en (esetleg domainen) kezeled, állítólag az alkönyvtár jobb; legyen minden oldal tisztességgel lefordítva, legyen minden meta rendben, hibátlanul megcsinálva és sitemap is legyen jó - sok helyen el lehet szúrni, szóval kell egy kis odafigyelés



  12. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  13. #7
    Bölcs
    Csatlakozott
    11-12-21
    Hozzászólás
    763
    Begyűjtött 116 köszönetet
    100 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mi számít túloptimalizálásnak 2016-ban?

    Idézet tolerancia eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jó téma! Engem is érdekelnének a válaszok, de kiegészíteném még egy kérdéssel:

    - Több nyelven elérhető oldalnál mi a legjobb manapság? A subdomain (pl en.domain.com, hu.domain.com) vagy az aldomain (domain.com/en, domain.com/hu) vagy semmi, csak simán domain.com és alatta vált nyelvet és ott nem átdob az adott részre, hanem csak sessiön-ben kezeli a nyelvet?

    Köszi
    Attól függ mi a célod?
    A subokat lényegében külön kezeli a gugli, viszont ha dom/nyelv/ struktúrát használsz akkor minden nyelven a domainedet erősíted.

    Én évek óta a dom/nyelv/ struktúrát használom, alapban a böngésző nyelvének függvényében betöltődő nyelvi oldallal, de természetesen a nyelv váltás lehetősége minden oldalon adott.
    Ahogy látom gugli szereti is és jól kezeli is.

    Meg így adott a helyzet, hogy ha xx nyelvről cserélek linket akkor valamelyik xx nyelvű (pld. dom/xx/) oldalamra kérem, másik nyelv esetén meg másik nyelvű oldalamra. Viszont ettől még a teljes domain erősödik.



  14. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •