Oldal: 5 / 5 ElsőElső ... 345
Eredmény: 41 - 49 (49) összesen

Téma: Shoprenter vs Unas

  1. #41
    Új tag iceman logója
    Csatlakozott
    17-03-14
    Hozzászólás
    8
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Ja... és ne feledkezzünk meg a programozásról: az Unas weboldalak általános programozása az öregecske XHTML 1.0 Transitional, ami annyira elavult, hogy nem is lehet validálni, hibák tömkelegével van tele. Természetesen ezt sejtik az Unas tudós vezérei is, de mint általában az ésszerű fejlesztéseket, szőnyeg alá söprik ezt is. Ha észreveszed, hogy lemaradsz emiatt a HTML5 programozású konkurens webáruházaktól és szóváteszed véletlenül, akkor lazán elhajtanak, mint a legyet.

    Annak idején pedig, amikor a Shoprenter átállt a HTML5-re, azonnal érezhető volt a változás, komolyabbá vált a weboldalak húzása. Vizsgáld meg egyszer az Unas weboldalakat, a legjobb sem tud 5-ös MozRank fölé kerülni, általában 3.5 - 4.3 között vannak. Aki nagyon nagy SEO spiller, az tudja föltolni 4.9 közelébe.

    Sunyiban persze az Unas magának és a kiemelt zászlóshajóknak pl. a Kütyünek megcsinálta a programozást HTML5-ben, de a többieket hagyják kínlódni a tele hibás trágyahalmazzal. Ez pedig egyértelműen a korrupció és a kettős mérce kombinált esete. (Ebből adódóan a Kütyüke MozRankja 5.24.)
    Megtehetnek persze mindent, mert a sok (megfogalmazásuk szerint) laikus webshop muki csak húzza az igát, el van foglalva a napi filléres nyűgjeivel. Nem is gondolja egyikük sem, hogy mosolyogva, gátlástalanul lehúzzák.
    Erre szokták azt mondani: Mindenki hazudik, de nem számít, mert senki sem figyel?



  2. #42
    Új tag iceman logója
    Csatlakozott
    17-03-14
    Hozzászólás
    8
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Hoppsza... a Kütyü már nem is Unas érdekeltség. Akkor csupán azért lett HTML5.



  3. #43
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.280
    Begyűjtött 499 köszönetet
    303 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Idézet iceman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ja... és ne feledkezzünk meg a programozásról: az Unas weboldalak általános programozása az öregecske XHTML 1.0 Transitional, ami annyira elavult, hogy nem is lehet validálni, hibák tömkelegével van tele. Természetesen ezt sejtik az Unas tudós vezérei is, de mint általában az ésszerű fejlesztéseket, szőnyeg alá söprik ezt is. Ha észreveszed, hogy lemaradsz emiatt a HTML5 programozású konkurens webáruházaktól és szóváteszed véletlenül, akkor lazán elhajtanak, mint a legyet.

    Annak idején pedig, amikor a Shoprenter átállt a HTML5-re, azonnal érezhető volt a változás, komolyabbá vált a weboldalak húzása. Vizsgáld meg egyszer az Unas weboldalakat, a legjobb sem tud 5-ös MozRank fölé kerülni, általában 3.5 - 4.3 között vannak. Aki nagyon nagy SEO spiller, az tudja föltolni 4.9 közelébe.

    Sunyiban persze az Unas magának és a kiemelt zászlóshajóknak pl. a Kütyünek megcsinálta a programozást HTML5-ben, de a többieket hagyják kínlódni a tele hibás trágyahalmazzal. Ez pedig egyértelműen a korrupció és a kettős mérce kombinált esete. (Ebből adódóan a Kütyüke MozRankja 5.24.)
    Megtehetnek persze mindent, mert a sok (megfogalmazásuk szerint) laikus webshop muki csak húzza az igát, el van foglalva a napi filléres nyűgjeivel. Nem is gondolja egyikük sem, hogy mosolyogva, gátlástalanul lehúzzák.
    Erre szokták azt mondani: Mindenki hazudik, de nem számít, mert senki sem figyel?
    Nem feltétlen az unast védem csak úgy általánosan az utolsó mondat nálam kiverte a biztosítékot.
    Vállalják ezek a vállalkozások hogy több ezer órát tesznek egy fejlesztésbe, amit utána oda adnak elég alacsony havidíjért. Nem köteleznek rá, nem kötelező. Választhatod. Onnantól kezdve vagy elfogadod a módszereiket legyen az fejlesztés, technologia, vagy support minőség, és akár ár. Vagy nézel mást. Van ezer opció még. Akinek ez kevés és többet akar kihozni belőle, menjen át máshova. Továbbá a bérelhetőknél látni kel hogy egy webáruházban több ezer,tizezer óra van, ezér tképvisel egy magas minőséget. Míg ha megrendelsz egyediben egyet átlag áron 4-500e ft-ért tizedét se kapod annak mint az előbbi. Több milliós shoppal érheti el valaki hasonló célját, de még a legmagasabb csomagokat is nézve havi 20e vs 2-3m ft. Szerintem érezhető a kontraszt. Arról meg szintén külön regét lehetne írni hogy oké kifizetsz évi 600.000 Ft-ot évente de azt folyamatosan fejlesztik, és benne van a tárhely költség is. Egyedinél is fogsz fejleszteni és üzemeltetésre költeni, de többe fog kijönni.

    A szokásos és klisés dolog pedig, lehet jobbat csinálni. Felhő alapú szolgáltásoké a jövő és ebben a weboldalak sem kívételek.



  4. The Following 2 Users Say Thank You to Gregory Stone For This Useful Post:

    builder (2018-03-15), fgaber3 (2018-03-14)

  5. #44
    Bölcs esotanc logója
    Csatlakozott
    11-02-08
    Hely
    Törökszentmiklós
    Hozzászólás
    1.909
    Begyűjtött 1.141 köszönetet
    580 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Rangsorolási szempontból teljesen mindegy hogy XHTML vagy HTML5-ös a weboldalad. A MozRank-nak meg az ég egy adta világon semmi köze nincs a MozRankhez.
    Ettől függetlenül lehet, hogy nem jó az Unas, de nem ezek miatt.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Gregory Stone (2018-03-14)

  7. #45
    Törzsvendég
    Csatlakozott
    08-01-09
    Hely
    Hungary
    Hozzászólás
    162
    Begyűjtött 44 köszönetet
    35 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Idézet iceman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ja... és ne feledkezzünk meg a programozásról: az Unas weboldalak általános programozása az öregecske XHTML 1.0 Transitional, ami annyira elavult, hogy nem is lehet validálni, hibák tömkelegével van tele. Természetesen ezt sejtik az Unas tudós vezérei is, de mint általában az ésszerű fejlesztéseket, szőnyeg alá söprik ezt is. Ha észreveszed, hogy lemaradsz emiatt a HTML5 programozású konkurens webáruházaktól és szóváteszed véletlenül, akkor lazán elhajtanak, mint a legyet.

    Annak idején pedig, amikor a Shoprenter átállt a HTML5-re, azonnal érezhető volt a változás, komolyabbá vált a weboldalak húzása. Vizsgáld meg egyszer az Unas weboldalakat, a legjobb sem tud 5-ös MozRank fölé kerülni, általában 3.5 - 4.3 között vannak. Aki nagyon nagy SEO spiller, az tudja föltolni 4.9 közelébe.

    Sunyiban persze az Unas magának és a kiemelt zászlóshajóknak pl. a Kütyünek megcsinálta a programozást HTML5-ben, de a többieket hagyják kínlódni a tele hibás trágyahalmazzal. Ez pedig egyértelműen a korrupció és a kettős mérce kombinált esete. (Ebből adódóan a Kütyüke MozRankja 5.24.)
    Megtehetnek persze mindent, mert a sok (megfogalmazásuk szerint) laikus webshop muki csak húzza az igát, el van foglalva a napi filléres nyűgjeivel. Nem is gondolja egyikük sem, hogy mosolyogva, gátlástalanul lehúzzák.
    Erre szokták azt mondani: Mindenki hazudik, de nem számít, mert senki sem figyel?
    Légyszíves fejtsd ki egy kicsit, hogy a mozrank (link popularity) hogy korrerál a target forrás kódjával?



  8. #46
    Új tag iceman logója
    Csatlakozott
    17-03-14
    Hozzászólás
    8
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Idézet Gregory Stone eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Több milliós shoppal érheti el valaki hasonló célját...
    Az eredeti téma → Shoprenter vs Unas. Nem pedig a több milliós beruházást igénylő, egyedi vagy gyakran csak koppintott fejlesztésű webáruház (amelynek sikerességéről csupán kevéske előzetes információnk lehet és semmiféle érdemleges költségmegtérülési számításunk sincs).

    Az Unas egyébként az előző hozzászólásom óta (szinte órákon belül) közzétette új, reszponzív sablonját, amely már HTML5 programozású és számos előremutató, trendi újdonsággal bír.
    Ergo már ezért érdemes volt létrehozni ezt a topikot, hiszen az Unas nincs hozzászokva a nyilvános megmérettetéshez, összehasonlításhoz - náluk csupán belső, "fedett" kommunikáció folyik. Mivel a problémák megvitatására nem működik az Unasnál közösségi szinten, illetve a fejlesztési javaslatok, hibajegyek nem hozzáférhetők, a felhasználói bejelentések, ötletek jórészt elsikkadnak. Nem lehet tudni azt sem, hogy az Unasnál időnként mégis megvalósuló változtatások kinek az érdekeit szolgálják.
    A Shoprenternél mindez teljesen átlátható. Minden felhasználó visszamenőleg átnézheti, milyen problémaforrást vagy újító ötletet küldött be, és fejlesztési javaslata hogyan áll (látja, hányan szavaztak a megvalósításárára), ezenkívül bármikor visszakeresheti a hibajegyeit és konstatálhatja az érdemi megoldások megvalósulásának mértékét.
    Az Unas esetében viszont, az e-mailes (kifárasztásra, kidumálásra utazó) zárt rendszerű kommunikációban az ügyvezetők szinte politikai tevékenységet folytatnak: meg akarják győzni azokat a kedves ügyfeleiket "laikus téveszméjükről", akik másképpen látják a kérdéseket (demokrácia, korrektség, alapműködés rendbetétele) mint ők maguk.



  9. #47
    Új tag iceman logója
    Csatlakozott
    17-03-14
    Hozzászólás
    8
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Idézet esotanc eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Rangsorolási szempontból teljesen mindegy hogy XHTML vagy HTML5-ös a weboldalad. A MozRank-nak meg az ég egy adta világon semmi köze nincs a MozRankhez.
    Ettől függetlenül lehet, hogy nem jó az Unas, de nem ezek miatt.
    Idézet builder eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Légyszíves fejtsd ki egy kicsit, hogy a mozrank (link popularity) hogy korrerál a target forrás kódjával?
    Gyakorlati megfigyelések alapján használ, akár a gyógynövények.
    A validálhatóság hatását sokéves népgyógyászati tapasztalatok igazolják.
    Komolyabban: A domainerő a Mozscape webes indexből származó adatokon alapul, beleértve a linkek számát, a MozRank és a MozTrust pontszámokat, valamint több tucat más tényezőt (összesen több mint 40-et).



  10. #48
    Bölcs Gregory Stone logója
    Csatlakozott
    09-09-28
    Hely
    Nyíregyháza
    Hozzászólás
    1.280
    Begyűjtött 499 köszönetet
    303 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Idézet iceman eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az eredeti téma → Shoprenter vs Unas. Nem pedig a több milliós beruházást igénylő, egyedi vagy gyakran csak koppintott fejlesztésű webáruház (amelynek sikerességéről csupán kevéske előzetes információnk lehet és semmiféle érdemleges költségmegtérülési számításunk sincs).

    Az Unas egyébként az előző hozzászólásom óta (szinte órákon belül) közzétette új, reszponzív sablonját, amely már HTML5 programozású és számos előremutató, trendi újdonsággal bír.
    Ergo már ezért érdemes volt létrehozni ezt a topikot, hiszen az Unas nincs hozzászokva a nyilvános megmérettetéshez, összehasonlításhoz - náluk csupán belső, "fedett" kommunikáció folyik. Mivel a problémák megvitatására nem működik az Unasnál közösségi szinten, illetve a fejlesztési javaslatok, hibajegyek nem hozzáférhetők, a felhasználói bejelentések, ötletek jórészt elsikkadnak. Nem lehet tudni azt sem, hogy az Unasnál időnként mégis megvalósuló változtatások kinek az érdekeit szolgálják.
    A Shoprenternél mindez teljesen átlátható. Minden felhasználó visszamenőleg átnézheti, milyen problémaforrást vagy újító ötletet küldött be, és fejlesztési javaslata hogyan áll (látja, hányan szavaztak a megvalósításárára), ezenkívül bármikor visszakeresheti a hibajegyeit és konstatálhatja az érdemi megoldások megvalósulásának mértékét.
    Az Unas esetében viszont, az e-mailes (kifárasztásra, kidumálásra utazó) zárt rendszerű kommunikációban az ügyvezetők szinte politikai tevékenységet folytatnak: meg akarják győzni azokat a kedves ügyfeleiket "laikus téveszméjükről", akik másképpen látják a kérdéseket (demokrácia, korrektség, alapműködés rendbetétele) mint ők maguk.
    Túl erős a szemellenződ. Nem akarod még átgondolni más véleményét sem csak fújod a saját véleményed kampányszerűen.



  11. #49
    Új tag HMark logója
    Csatlakozott
    17-09-25
    Hely
    Békés
    Hozzászólás
    8
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Shoprenter vs Unas

    Az Unas esetében viszont, az e-mailes (kifárasztásra, kidumálásra utazó) zárt rendszerű kommunikációban az ügyvezetők szinte politikai tevékenységet folytatnak: meg akarják győzni azokat a kedves ügyfeleiket "laikus téveszméjükről", akik másképpen látják a kérdéseket (demokrácia, korrektség, alapműködés rendbetétele) mint ők maguk.[/QUOTE]

    Nem értek egyet. Néha tényleg úgy éreztem, hogy hülyének néznek mert mindig egymás mellé beszéltünk, idegesítő volt, hogy szájbarágósan kell mindent megbeszélnem velük mintha egy kisgyerekkel beszélnék de részben én voltam a hibás. Konkrétan meg kellett adnom mik az igényeim, mi-mivel reagáljon és mindig mindent megcsináltak, még akkor is ha utólag kiderült, hogy nem lesz kényelmes használni azt a funkciót. Nekem pont az hiányzott, amit leírtál, hogy megakarnak győzni bármiről is. Kérdeztem, kérdeztem és kérdeztem és mindig arra lyukadtunk ki, hogy Ők csak parancsot hajtanak végre és nekem kell leírnom az igényeimet. Fárasztó volt mivel még mindig nem értek a webshopokhoz a rendszerüket is csak kapiskálom, mivel nincs időm sajnos órákat ülni a gép előtt és szerettem volna ha valaki fogja a kezem viszont a pénzt meg nem szívesen adtam érte, úgyhogy megértem a helyzetüket.
    Így utólag 2 opciót látok. Ha laikus vagy és nem tudsz kifizetni 500K< egy webshopért, akkor nem lesz konzultáció, se semmi, előtted a lehetőségek tárháza az Unas-nál csak meg kell tanulni a rendszerüket. Pl. egy tanfolyamért simán fizettem volna anno, hogy megtanuljam a rendszerüket. A Shoprentertől még mindig kapom az oktató jellegű anyagokat. Erre nem értem miért nem áll rá az Unas. "Figyu van egy baromi jó funkciónk, amit lehet kipróbálnál tedd ezt és ezt és ezt"
    Abban igazat adok, hogy nem jó a zárt rendszerű kommunikáció. Én is a nyíltat preferálom. Ha adott egy probléma, amit fórumban kitárgyalnak, akkor csak átolvasom mi lett a konklúzió és nem kell fárasztanom a chat supportot órákig. Ezzel az Ő munkájukat is megkönnyítenék szerintem mert kevesebben zaklatnák őket. Egy fórum ahol a problémákat igényeket át lehetne beszélni az úgy kellene szerintem Unas-hoz mint víz a sivatagba.



Oldal: 5 / 5 ElsőElső ... 345

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •